دانلود مقاله رابطه سبك اسناد با پيشرفت تحصيلي در دختران و پسران سال سوم دبيرستان

دانلود مقاله رابطه سبك اسناد با پيشرفت تحصيلي در دختران و پسران سال سوم دبيرستان

فرمت فایل: موجود نیست

دسته بندی:

قیمت: 199,900 ریال

تعداد نمایش: 169 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 اکتبر 2016

به روز رسانی در: 18 دسامبر 2016

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

199,900 ریال – خرید

رابطه سبك اسناد با پيشرفت تحصيلي در دختران و پسران سال سوم دبيرستان

نوع فایل:ورد

تعداد صفحات:100

اندازه فایل:874کیلوبایت

فهرست مطالب
عنوانصفحه
فصل اول 
مقدمه 
زمينه و بيان  مسئله1
اهميت و ضرئرت پژوهش4
سئولات پژوهش5
متغيرهاي پژوهش5
تعاريف مفهومي6
تعاريف عملياتي6
فصل دوم:پيشينةنظري وپژوهشي 
خلاصه فصل8
اسناد9
نظريه هاي اسناد10
سو گيري هاي اسناد23
اسنادهاي اصلي26
ابعاد اسناد27
اسنادها؛موفقيت وشكست32
اسناد وجنسيت35
اسناد وپيشرفت تحصيلي41
فصل سوم:روش پژوهش 
خلاصه فصل45
روش تحقيق46
جامعه اماري وروش نمونه گيري46
ابزار تحقيق46
روش نمره گذاري پرسشنامه50
روش اجرا51
اعتبار وپايايي پرسشنامه52
روش آماري54
فصل چهارم:يافته هاي پژوهش 
خلاصه فصل56
يافته هاي توصيفي57
يافته هاي تحليلي60
بررسي رابطه ابعاد سه گانه اسنادپس از شكست در دختران وپسران60
بررسي رابطه ابعاد سه گانه اسناد پس از موفقيت در دختران وپسران62
بررسي رابطه سبك اسناد با پيشرفت تحصيلي64
بررسي پيش بيني پيشرفت تحصيلي دانش اموزان در دوجنس دختر وپسربا ابعاد سه گانه اسناد در موفقيت وشكست68
يافته هاي ديگر71
فصل پنجم :بحث ونتيجه گيري 
بحث ونتيجه گيري75
محدوديت هاي تحقيق77
پيشنهادات77
منابع فارسي79
منابع انگليسي81
پيوست ها 

مقدمه

واكنش دانش آموزان در برابر مدرسه و فعاليتهاي كلاسي متفاوت است. اين واكنش در برخي با اشتياق ، در برخي با اكراه و در برخي با امتناع همراه است. از لحاظ مقدار  انرژي كه دانش آموزان بكار مي‌گيرند، زمينه اي كه مي‌خواهند كار كنند وياتداوم در زمينه يا كار مورد نظر بين آنها تفاوت وجود دارد.اين تفاوتها به مفهوم انگيزش ارتباط دارد. بنابراين در نظر گرفتن انگيزش در برانگيختن، جهت دادن وتداوم بخشيدن رفتار دانش آموز در فرآيند آموزش و پرورش از اهميت خاص برخوردار است.اما چه سازه‌هايي در اين فرآيند موثرند؟

مطمئناً عوامل زيادي در اين زمينه نقش دارد. از جمله اين عوامل اسناد مي باشد. اسناد به معني نسبت دادن رفتار خود يا رفتار ديگري به علل مختلف مي باشد. نظريه هاي اسناد نيز بر همين اساس به توضيح و تبيين علل رفتار مي پردازند. در حوزه آموزشگاهي، دانش آموزان موفقيت ها و شكست هاي خود را به عنوان يك پي آمد تحصيلي تفسير مي كنند و جوياي علت آن هستند. عمده ترين عواملي كه توسط دانش‌آموزان بكار مي روند عبارتنداز: توانايي ، كوشش ، شانس و دشواري تكليف ، همچنين بررسيها نشان مي دهد كه دانش آموزان ممكن است عوامل نسبت داده شده به عملكرد خود را دروني يا بيروني، پايدار يا ناپايدار وكلي يا اختصاصي بدانند . در راستاي همين تحقيقات آنها علاقمند شده اند كه بدانند آيا جنسيت نيز در اين موضوع دخالت دارد يا خير ؟

برخي روش اسنادي دختران و پسران را متفاوت مي دانند و علت اين تفاوتها را ناشي از فرهنگ مي دانند. پژوهش حاضر اسناد را به عنوان يكي از عوامل مهم انگيزش در دو جنس دختر و پسر و پيشرفت تحصيلي را به عنوان موضوعي كه متأثر از روش اسناد دانش آموزان مي باشد، مورد تحليل و بررسي قرار مي‌دهد.

 

پاسخ دهید