دانلود مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری با ترجمه – The Use of Customer Portfolio Theory

دانلود مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری با ترجمه – The Use of Customer Portfolio Theory

حجم فایل: 85.4kb

فرمت فایل: ورد

دسته بندی:

قیمت: 199,900 ریال

تعداد نمایش: 177 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 آگوست 2017

به روز رسانی در: 6 آگوست 2017

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

199,900 ریال – خرید

کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری

13 صفحه لاتین – 21 صفحه فارسی

فهرست مطالب

معرفي  1

تحليل سبد  سرمايه گذاري مشتري . 2

قابليت سوددهي مشتريان به عنوان مبنايي براي طرح سرمايه گذاري . 6

اهداف تحقیقات 8

روش شناسی 9

تحلیل  10

ساختار سبد سرمایه گذاری ها 11

قابلیت سوددهی مشتری/ قدرت درک شده ارتباط 12

قابلیت سوددهی مشتری 12

قدرت ارتباطات دريافت شده  17

تصميم 19

نتايج 21

معرفي :

نظريه سرمايه گذاري چون اولين باردر تصميمات سرمايه گذاري درطي دهه 1950 مورد استفاده قرارگرفت به طورگسترده مطرح شد. درتصميمات مالي به عنوان ميزان ريسك يا ميزان برگشتي انتظارداشته پذيرفته شد. به هرحال اين نظريه در قسمتهاي ديگري به جزء قسمتهاي مالي نيز مورد استفاده قرار گرفته است. اولين قسمتي كه اين نظريه مورد استفاده قرارگرفت بررسي برنامه هاي توليدي بود جايي كه يك محصول يا گروهي از محصولات با توجه به سهم فروش آينده يا كنوني شان همچنين حجم فروش ها ، هزينه ها يا نيازهاي سرمايه گذاري مورد تجزيه وتحليل قرار مي گرفتند بعدها اصل نظريه سرمايه گذاري توجه زياد استراتژي هاي منسجم را به خود معطوف داشت

كه تمام اين استراتژي ها قبلا در دسته بندي محصولات يا كارهاي تجاري در ابعاد كليدي مشخص به منظوركمك به رسيدن اهداف استراتژيكي منسجم مورد توجه قرار گرفته بودند. ابعاد كليدي شامل سهم بازار ، افزايش فروش ، جذابيت هاي بازار وموقعيت رقابتي كه وابسته به مدل پيشنهادي مي باشد مي شود.

بدون توجه به ابعاد استفاده شده نظريه اصلي اين است كه وضعيت واحدها درشبكه بايد خلاصه اي از اكثراستراتژي هاي مخصوص مشخص كند.

Introduction
Portfolio theory was first developed to be used in financial investment decision making during the 1950s (Markowitz, 1952). The main inputs for portfolio evaluation in financial investment decisions were postulated as being “expected return” and “degree of risk”. Portfolio theory has, however, since been applied in areas other than finance. The initial area of application was in auditing product programs (Marvin, 1972), where individual products or groups of products were analyzed in terms of their  current and future market share, sales,
volume, costs and investment requirements.
Subsequently, the portfolio approach received increasing attention from corporate strategists
(Ansoff and Leontiades, 1976; Hedley, 1977; Hofer and Schendell, 1978; Wind and  ouglas, 1981) all of whom have been primarily concerned with the classification of products and/or businesses on certain key dimensions in order to assist in the achievement of corporate strategic objectives.

Key dimensions have included market share, market growth, market attractiveness and competitive position depending on which

 

 

پاسخ دهید