دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف

دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف

تعداد صفحات: 33 اسلاید

حجم فایل: 4 مگابایت

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 499,900 ریال

تعداد نمایش: 95 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2019

به روز رسانی در: 28 آگوست 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

499,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف

پاورپوینت تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.

 


تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف

درس بازارشناسی

بخش بندي بازار:

فرآيند تقسيم يك بازار بزرگ به مجموعه اي از بازارهاي كوچكتر، بر اساس يك يا چند ويژگي با معني و مشترك.

انتخاب بازار هدف:

ارزيابي بخشهايي از بازار كه شناسايي كرده ايم بر حسب جذابيت نسبي آنها و توانايي مان در پاسخ به نيازهاي  منحصر به فرد آن بخش و انتخاب بخش مناسب به عنوان بازارهدف

جایگاه يابي:

استراتژي خلق يك آميخته بازاريابي که دقیقاً منطبق بر نيازهاي بخش خاصي از بازار بوده و در ذهن اعضاي آن بخش بازار، يك مزيت رقابتي در مقابل محصولات رقبا در بر داشته باشد.

الگوهای تقسیم بازار

تقاضاي همگن:

اکثر مردم ویژگیهای مشابهی از محصول را ترجیح می دهند.

تقاضاي پراكنده:

اکثر مردم ترجیحات بسیار خاص دارند که برای همه به یک شکل نیست.

تقاضاي خوشه اي:

اکثر مردم مجموعه مشابهی از تنوع محصول را ترجیح میدهند.

  

بازاريابي متمایز (قسمت بندي شده)

در این استراتژي، شركت تصميم مي گيرد چندين قسمت مختلف را با پيشنهادهاي متفاوتي هدف بگيرد. جِنرال موتورز تلاش مي كند براي “هر جيبي، هر منظوري و هر شخصيتي” ماشيني توليد كند.

پروكتر اند گمبل نيز به شكلي مشابه، هفت برند مختلف شوينده را به بازار عرضه كرده كه در سوپرماركتها با هم رقابت مي كنند. در حال حاضر اين برندها در مجموع سهمي از بازار را به خود اختصاص داده اند كه چهار برابر نزديك ترين رقيب يعني يوني لور مي باشد.

اما بازاريابي متمايز، هزينه هاي كسب و كار را افزايش مي دهد( تبلیغات، طراحی، تولید، تهیه برنامه بازاریابی و…)

 

 


. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست.

 

با اطمینان خرید کنید …

 

اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند

اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت

ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور

دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.

پاسخ دهید