دانلود پاورپوینت رفتار مصرف كننده

تعداد صفحات: 269 اسلاید

حجم فایل: 830 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 979,900 ریال

تعداد نمایش: 106 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 ژوئن 2020

به روز رسانی در: 26 ژوئن 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

979,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت رفتار مصرف كننده

پاورپوینت رفتار مصرف كننده

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت رفتار مصرف كننده توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت رفتار مصرف كننده با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.


رفتار مصرف كننده

مردم شناسي فرهنگي

مطالعه انسان در جامعه، مردم شناسي يعني بررسي و مطالعه ارزش هاي اساسي كه از والدين و اجداد به افراد منتقل شده ورفتار خريد و مصرف آن ها را تحت تأثير قرار   مي دهد، است.

همچنين مطالعه خرده فرهنگ هاي مختلف مصرف كنندگان از طيف هاي مختلف با مصارف و فرهنگ هاي مصرف متفاوت را دربرمي گيرد.    

ديدگاه هاي مختلف در مورد تصميم گيري مصرف كننده

واژه «مدل انسان» به يك ديدگاه عمومي در مورد افراد اطلاق مي شود كه بيانگر چگونگي و چرايي رفتار انسان است. مدل هاي انساني در ارتباط با مصرف كننده عبارتند از:

  1. انسان اقتصادي

  2. انسان منفعل

  3. انسان شناخت گرا

  4. انسان احساسي

انسان شناخت گرا

سومين مدل، مصرف كننده را به عنوان انسان شناخت گرا يا «حل كننده مسأله» توصيف       مي كند. در اين چارچوب مصرف كنندگان يا به عنوان افراد پذيرا و يا به عنوان افرادي كه فعالانه به دنبال كالاها يا خدماتي كه نيازهاي آن ها را برآورده ساخته و زندگي آن ها را بهبود مي بخشد، معرفي مي شوند

 اين مدل بر فرآيندهايي كه به وسيله آن ها مصرف كنندگان، اطلاعات راجع به مارك يا فروشگاه خاصي را جستجو و ارزيابي مي كنند، تمركز دارند.    

ماهیت خرده فرهنگها

بسیاری از جوامع از تعداد زیادی خرده فرهنگ تشکیل شده .

میزان انطباق فرد با یک خرده فرهنگ منجر به شکل گیری رفتارهای منحصر به فرد در تصمیم گیری وی می شود.

تقسیم بندی خرده فرهنگ ها معمولا بر اساس گروه های قومی و یا مذهبی و اعتقادی و همین طور موقعیت جغرافیایی محل سکونت افراد  می باشد.همه ما هم زمان ، اعضای چندین خرده فرهنگ هستیم.ذائقه ،موسیقی مورد علاقه ،میزان  مصر ف شيرو …هرکدام تحت تاثیر یکی از خرده فرهنگ هاست.


. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.

پاسخ دهید