دانلود پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات در قلمرو جهانی

دانلود پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات در قلمرو جهانی

تعداد صفحات: 37 اسلاید

حجم فایل: 456 کیلوبایت

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 599,900 ریال

تعداد نمایش: 547 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 9 فوریه 2020

به روز رسانی در: 17 می 2023

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

599,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات در قلمرو جهانی

پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات در قلمرو جهانی

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پاورپوینت های آماده ، پروژه های پایانی ، پروژه های مالی و سوالات آزمون های استخدامی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات در قلمرو جهانی توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات در قلمرو جهانی بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.


مدیریت تولید و عملیات در قلمرو جهانی

مقدمه

شرکت هایی که امروزه در عرصه بازرگانی جهانی فعالیت می کنند با موضوعات و تصمیمات مختلفی روبرو می شوند که یکی از آن ها چگونگی مدیریت منابع و دستیابی به عوامل تولید می باشد. یک شرکت تولیدی یا تجاری برای پاسخ گویی به نیازها و خواسته های مشتریان خود باید تصمیم بگیرد که چگونه می تواند به بهترین شکل عملیات تولیدی خود را بین تأسیسات و کارخانه هایی که در کشورهای مختلف قرار دارند توزیع نموده تا موفق به کاهش هزینه های تولید، بهبود کیفیت کالا و تحویل به موقع آن به مشتریان خود در سراسر جهان گردد. این شرکت می بایست شبکه بزرگ عرضه کنندگان عوامل تولید در نقاط مختلف را بررسی نموده و عواملی مانند هزینه های نیروی کار، هزینه های حمل و نقل، موانع تجاری و هم چنین کیفیت محصول مورد نظر خود را ارزیابی نماید.

در واقع تنها پس از انجام این ارزیابی ها مدیران شرکت می توانند تصمیم بگیرند که چه کالائی، با چه کیفیتی، در کجا و به چه میزان باید تولید شود. این شرکت می کوشد تا با پراکنده نمودن فعالیت های زنجیره تولید در نقاط مختلف ارزش نهایی این زنجیره را افزایش دهد. هم چنین لازم است که این عملیات به گونه ای هماهنگ و کنترل شود تا فاصله زمانی بین دریافت سفارش و تحویل کالای تمام شده  را به حداقل رسانیده و هزینه ها را کاهش دهد. در این فصل ما به بررسی مسایلی که شرکت ها در این فرآیند با آن ها روبرو می شوند پرداخته و سعی می کنیم به سه سؤال اصلی زیر پاسخ دهیم:

  1. فعالیت های تولیدی در کدام منطقه از جهان باید استقرار یابد.

  2. چه مقدار از عملیات تولیدی باید در داخل کشور انجام گیرد و چه مقدار در سایر کشورها.

  3. بهترین شیوه هماهنگ نمودن عملیات یا فعالیت های تولیدی پراکنده کدامست. پیش از پرداختن به این سؤالات بهتر است با مفهوم استراتژی جهانی در ارتباط مدیریت منابع و عملیات آشنا شویم.

استراتژی ، تولید و مدیریت منابع

در فصول پیشین به معرفی مفهوم زنجیره ارزش پرداخته و فعالیت های خلق کننده ارزش یعنی تولید، بازاریابی، مدیریت مواد، منابع انسانی، تحقیق و توسعه و پردازش اطلاعات را مورد بررسی قرار دادیم. در این فصل می خواهیم دو فعالیت مهم از این مجموعه یعنی تولید و مدیریت مواد را با دقت و تفصیل بیش تری مورد بحث قرار داده و دریابیم که این دو فعالیت چگونه باید در سطح بین المللی انجام گیرد تا هم موجب کاهش هزینه های تولید گردد و هم با تأکید بر تأمین نیازهای مشتریان به خلق ارزش های بیش تری بیانجامد. تولید شامل فعالیت هایی است که در فرآیند ایجاد کالاها و خدمات انجام می گیرد. مدیریت مواد به فعالیت هایی گفته می شود که جابجایی نهادهای فیزیکی (مواد اولیه) را در مسیر زنجیره ارزش هدایت و کنترل می نماید و در برگیرنده امور تدارکات یا لجستیک می باشد.

لجستیک به معنای تأمین و انتقال مواد اولیه از طریق زنجیره عرضه می باشد. مدیریت مواد و تولید دو فعالیت بسیار مرتبط هستند زیرا توانایی یک شرکت در انجام کارآمد  عملیات تولیدش به عرضه مستمر مواد اولیه با کیفیت بستگی دارد. عملیات تولید و مدیریت مواد در یک شرکت بین المللی چندین هدف مهم استراتژیک را دنبال می کند که کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت کالا دو مورد مهم از آنها بشمار می روند. این دو هدف از یکدیگر جدا نیستند زیرا هنگامی که یک شرکت کنترل کیفیت را بهبود می بخشد هزینه های فرایند خلق ارزش را نیز کاهش می دهد.

اصولاً بهبود کیفیت هزینه ها را از سه طریق کاهش می دهد:

  1. از اتلاف وقت برای تولید کالاهای بی کیفیت که مشتری چندانی ندارد جلوگیری می شود و این موضوع منجر به کاهش مستقیم هزینه واحد کالا گردیده و در نهایت بهره وری را افزایش می دهد.

  2. در اثر کنترل کیفیت هزینه های دوباره کاری و ضایعات کاهش پیدا می کند.

  3. هزینه های مربوط به ضمانت کالا و انجام تعهدات شرکت به مشتریان کم تر می شود.

به هر حال با کم شدن هزینه های فرایند تولید و خدمات مربوط به آن در نهایت هزینه های خلق ارزش کاهش پیدا می کند.

 


. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.

پاسخ دهید