دانلود پروژه سيستم هاي مديريت محتوي (cms) معرفي نرم افزار postnuke

دانلود پروژه  سيستم هاي مديريت محتوي (cms) معرفي نرم افزار postnuke

فرمت فایل: موجود نیست

دسته بندی:

قیمت: 79,000 ریال

تعداد نمایش: 148 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 اکتبر 2016

به روز رسانی در: 21 دسامبر 2016

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

79,000 ریال – خرید

سيستم هاي مديريت محتوي (cms) معرفي نرم افزارpostnuke

نوع فایل:ورد

تعداد فایل:115

اندازه فایل:485کیلوبایت

فهرست مطالب:

مقدمه: 1

فصل اول.. 2

سيستم هاي مديريت محتوي (cms) 2

مزاياي سيستم هاي مديرت محتوا 4

شيوه‌هاي مختلف ارزيابي cms ها 5

قابليت‌هاي لازم براي يك CMS. 7

چرا شمايك CMS لازم داريد؟. 8

يك CMS چه امكاناتي دارد؟. 8

CMSهاي اطلاعاتي.. 9

فصل دوم: 16

Postnuke. 16

بخش اول: كليات postnuke. 17

معرفي postnuke. 17

سابقه postnuke. 18

مجوز postnuke. 19

خصوصيات اصلي postnuke. 19

بخش دوم: نصب postnuke. 22

خطوط فرمان نمونه براي mysql: 25

خطوط فرمان نمونه براي posthtresql: 25

روش نصب دستي.. 36

ارتقاء يا upgrade كردن.. 37

خطاهاي رايج نصب.. 42

بخش سوم: مديريت.. 43

افزودن صفحات HTML يا php به سايت.. 43

نحوه تغيير در منوي اصلي.. 44

1-    حذف، اضافه و ويرايش آيتم هاي منو. 44

2-    اضافه كردن آيتم ها 45

3-    حذف كردن آيتم ها 46

4-    جابه جا كردن آيتم ها 46

حذف و اضافه پيام هاي مدير. 47

اضافه كردن پيام هاي مدير. 47

تغيير صفحه آغازين سايت.. 47

افزودن آيتم به منوي شخصي.. 48

نحوه جابه جايي postnuke. 48

ايجاد قالب هاي متمايز. 49

گذاشتن ماژول در postnuke. 52

معرفي چند ماژول.. 53

بخش چهارم: توسعه يك ماژول potnuke. 56

معرفي.. 57

گام هاي اساسي.. 58

ساختار يك ماژول PN.. 59

جزئيات: 61

نصب و مقدار دهي اوليه ماژول.. 62

توصيف تمام جداول sql موجود در فايل pntables. php. 62

ايجاد يا حذف جداول aql داخل فايل “pnint. php” 63

آزمايش و بررسي صحت جداول sql پايگاه داده. 64

واسط كاربر و مدير. 65

جدا سازي توابع خاص…. 65

كلاس ها و توابع. 66

توابع رسمي‌API. 66

كتابخانه ADODB.. 67

مديريت استنثناها 67

امنيبت و مجوزها 67

اشياء HTML.. 68

ماژول هاي چند زباله. 69

فصل سوم: 71

مستندات.. 71

فصل چهارم: 109

ارزيابي و نتيجه گيري.. 109

ارزيابي پروژه: 110

نتيجه گيري: 111

پيشنهاد در مورد ادامه كار. 111

منابع: 113

دنياي امروز دنياي اطلاع رساني است. در صحنه رقابت تنگاتنگي كه امروزه بين شركتها و موسسات وجود دارد، يكي از اصول اوليه براي بقا و پيشرفت اطلاع رساني صحيح و لحظه به لحظه است. واضح است كه اولين وسيله ارتباطي و اطلاعاتي در عصر حاضر شبكه جهاني اينترنت مي‌باشد. تقريبا هيچ شركت يا موسسه اي را در دنيا نمي‌توانيد پيدا كنيد كه در زمينه كاري خود موفق باشد بدون اينكه از طريق وب سايت اينترنتي خود را به ديگران معرفي كرده باشد. با توجه به اهميت بالايي كه پايگاه هاي اينترنتي در دنياي تجارت دارند،‌معمولا مديران ارشد شركتها تمايل دارند خود شخصا بر محتويات آن نظارت داشته باشند اين در حالي است كه آنان معمولا فاقد دانش فني در مورد نحوه طراحي و توليد و ايجاد تفكرات در يك سايت اينترنتي هستند. در اين موارد سيستم مديريت محتوا مي‌تواند بهترين راه حل باشد. سيستم مديريت محتوا CMS چيست؟ اين سيستم ها كه امروزه در وب به نام CMS شناخته مي‌شوند مخفف Content Management System مي‌باشند كه يك برنامه نرم افزاري روي سرور هستند و به مدير سايت اجازه مي‌دهند تا بدون نياز به طراحي دوباره سايت محتواي سايت را تغيير دهد. سيستم مديريت محتواي سايت اين امكان را به شما مي‌دهد خودتان سايت خود را توليد كرده و آن را به طور كامل مديريت نماييد و براي اين امر نياز به دانش تخصصي در اين زمينه نداريد. با استفاده از اين نرم افزار بسيار ساده تر از آنچه تصور كنيد مي‌توانيد بخشهاي مختلف سايت خود را مديريت كنيد بخشهاي جديد ايجاد كرده و به سايت خود اضافه كنيد و يا محتويات آنها را تغيير دهيد. براي اين منظور حتي لازم نيست اطلاعات را مجددا بر روي وب سرور خود بارگذاري كنيد. كليه اين تغييرات بلافاصله پس از آنكه دستور تغيير وارد مي‌شود اعمال مي‌شوند همه چيز بسيار ساده تر از آنچه شما تصور مي‌كنيد انجام خواهد شد. چرا شما يك CMS لازم داريد؟ اگر سايت شما هر چند وقت يكبار به روز مي‌شود مي‌توانيد بجاي اينكه هر بار به يك شركت طراحي وب مراجعه كنيد خودتان با استفاده از برنامه هاي مديريت محتوا تغييراتتان را روي سايت اعمال كنيد.

مزاياي سيستم هاي مديرت محتوا

چيست و چگونه مي توان آنها را به طور موفق پياده سازي كرد؟ براي روشن شدن معناي عبارت «مديريت محتوا» بايد گفت توصيف آن وابسته به نيازمندي هاي سازمان دارد و يا اين كه ارائه دهنده CMS چه امكاناتي را فراهم آورده است، در حال حاضر هدف و يا استاندارد مشخصي براي سيستم هاي مديريت محتوا وجود ندارد كه بتواند نيازهاي متنوع مطرح شده موجود در صنعت IT مرتبط با سازمان ها را پوشش دهد.

بنابر اين عامل موفقيت در اجرا و پياده سازي يك سيستم مديريت محتوا مي تواند راه‌اندازي و ارزيابي كامل يكي از كاربردهاي مشخص تجاري سازمان با فرآيند هاي مشخص موجود سازمان باشد. به عنوان مثال مي تواند گردش اسناد رسيدگي به درخواست هاي مشتريان يا فرايند پرداخت حقوق و مطالبات بيمه اي يا فرآيند گردش حساب هاي پرداختني يا هر فرآيند شناخته شده ديگر سازمان باشد. يكي از اين فرآيندها را بتوانيد پياده كنيد مي توانيد راحتتر در مورد انتخاب سيستم مديريت محتوا تصميم بگيريد. تا سيستم پياده شده نزديكترين وضعيت را به فرايندها و كاربردهاي سازمان داشته باشد. سرانجام بايد گفت كه اجراي موفق بايد مزاياي تجاري براي سازمان در برداشته باشد.

آنهايي كه توانسته اند سيستم هاي مديريت محتوا را موفق اجرا كنند مزاياي پايه اي اين سيستم را چنين بيان مي كنند:

  • بهبود كارآيي تجاري
  • كاهش هزينه هاي عملياتي و اجرايي
  • سرعت بخشيدن به رسيدگي به اعتراضات و نارسائي ها
  • ارائه وسيعتر كالا و خدمات
  • كاهش ميزان ريسك

بنابر اين با ارزيابي آگاهانه و دقيق و اراي راه حلي كه نيازهاي تجاري را پوشش دهد، سازمان خواهد توانست به افزايش توليد، رضايت مشتري و سود دهي مناسب دست يابد. ايا سيستم هاي مديريت محتواي تحت وب براي سازمان هاي با توانايي مالي كم نيز وجود دارد؟ در مطرح كردن اين سئوال قدري تامل كنيد.

شيوه‌هاي مختلف ارزيابي cms ها

شيوه‌هاي مختلفي براي ارزيابي cmsها وجود دارد، هزينه ريالي اجراي سيستم‌ فقط يك وجه ارزيابي است. شما بايد هزينه نبودن آن را نيز برطرف كنيد. براي اين منظور سوالات زير را براي خود مطرح كنيد و در پاسخ به آنها به اين نكته توجه داشته باشيد كه، كل دانش سازمان از اطلاعات پايگاه داده گرفته تا آنچه كارمندان به عنوان دانش و مهارت مي‌دانند، سرمايه و دانش فني سازمان را تشكيل مي‌دهد. در دسترس نبودن اطلاعات ذر سطوح مختلف سازمان چقدر هزينه، يا عدم سود دهي دارد؟ ريسك استفاده از اطلاعات قديمي و نادقيق روي وب سايت و فرآيندهاي در گردش سازمان چقدر است؟ هزينه بيمه شدن در مقابل اين ريسك‌ها چقدر است؟ اگر مدير IT يا مدير سايت اينترنتي شما نباشد، چگونه مي‌توانيد اطلاعات قديمي و نادقيق را تصحيح و جايگزين كنيد.؟ با سرمايه‌گذاري نامناسب، همه اين موضوع‌ها از طريق يك cms كه موفق اجرا شود پوشش داده مي‌شود.

پاسخ دهید