دانلود پروژه پایانی اهميت و جايگاه سبك مديريت و كمك به سيستم اداري و نيروي کار آفرين

تعداد صفحات: 185

حجم فایل: 17.3 مگابایت

فرمت فایل: ورد

دسته بندی:

قیمت: 979,900 ریال

تعداد نمایش: 37 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 مارس 2020

به روز رسانی در: 26 مارس 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

979,900 ریال – خرید

دانلود پروژه پایانی  اهميت و جايگاه سبك مديريت و كمك به سيستم اداري و نيروي کار آفرين

 پروژه پایانی بهبود عملکرد سازمان ( شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران )

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی و پروژه های پایانی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پروژه پایانی  اهميت و جايگاه سبك مديريت و كمك به سيستم اداري و نيروي کار آفرين توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پژوهش را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی صفحات در پروژه پایانی  اهميت و جايگاه سبك مديريت و كمك به سيستم اداري و نيروي کار آفرين  بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

چکیده پژوهش:

     

 اثر بخش بودن فعاليت هاي مديريت، به تمايلات افراد درون سازمان در انجام وظايف محوله آنها بستگي دارد؛ از سوي ديگرهمه رفتارهاي افراد هدفداراست. در واقع، دو عامل رفتار را شكل مي دهد: يكي انگيزه و ديگري هدف. از اين رو، انگيزه داشتن كاركنان براي انجام وظايف، و همسويي اهداف فردي با اهداف سازمان نقش اساسي در موقعيت سازماني دارند.                                                                           

      اهميت و جايگاه سبك مديريت و كمك به سيستم اداري و نيروي کار آفرين  باعث مي شود كه مدير كل محترم كميته امداد امام خميني استان خراسـان رضوي، معاونين و رؤساي ادارهاي مستقر در اداره كل را از نگراني در مجموعه پــرسنلي وكاهش تخلفات اداري و همچنين بالا رفتن جلب رضايت مندي ارباب رجـوع ياري نماید.                                  

 نقش تصميم گيري:                                                                                                 

1- نقش كار آفريني: در اين نقش مدير براي ايجاد تغيير و تحول در سازمان، به تحقيق و بررسي مي‌پردازد. در واقع مدير در اين نقش با ميل و رغبت منشـاء تغيير در داخل سازمان مي‌باشد.                              

 2- نقش تنش زدايي: در اين نقش هر گاه سازمان با تشنجات و مسائل ناگهاني روبرو مي‌شود مديران مسئول ارائه راه حل و اقدامات اصلاحي مي‌باشند.   

3- نقش تخصيص دهنده منابع: مسئوليت تخصيص دادن انواع منابع سازمان بـــرعهده مديران است. برنامه ريزي، دادن درخواست،  بودجه بندي و برنامه ريزي امور كاركنان سازمان از اين قبيل‌اند.                            

4- نقش مذاكره كننده: در اين نقش مدير در مذاكرات و انعقاد قراردادها، نقش نمايندگي سازمان را بر عهده دارد. (رابينز،1377)                     

پژوهشگر در ادامه سه فرضیه عنوان نمود که عبارتند از:

  • سبك مديريت برسيستم اداري وباعث شور ونشـاط در روحيه پرسنل مي گردد.

  • سبك مديريت باعث بالارفتن انگيـزش كاركنان در جهت بهبود امور محوله و جلب رضايت مندي ارباب رجوع مي شود. 

  • سبك مديريت بر اهداف سازمان تأثيرگذار است.

    در بررسی و تجزیه وتحلیل فرضیه اول، 28درصد از نمونه ها گزینه بسیار خوب، 45درصد گزینه خوب، 12 درصد گزینه متوسط و 15 درصد گزینه بد را انتخاب نموده اند. بنا براین 85 درصد از نمونه ها گزینه های بسیار خوب، خـوب و متوسط را انتخاب کرده اند.                       

     نتیجه می گیریم که سبك مديريت بر سيستم اداري و باعث شور ونشاط در روحيه پرسنل مي گردد. پس فرضیه اول تائید می شود. در پاسخ فرضیه دوم که سبك مديريت باعث بالارفتن انگيـزش كاركنان در جهت بهبود امور محوله و جلب رضايت مندي ارباب رجوع مي شود.رابطه معنی داری وجود دارد. در بررسی و تجزیه وتحلیل فرضیه دوم، 39درصد از نمونه ها گزینه بسیار خوب، 51 درصد گزینه خوب، 6 درصد گزینه متوسط و4 درصد گزینه بد را انتخاب نموده اند. بنا براین 96 درصدازنمونه ها گزینه های بسیار خوب،خوب ومتوسط راانتخاب کرده اند.

 


پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند

 

پاسخ دهید