دانلود پروژه پایانی وظایف عمومی مربیان
پروژه پایانی وظایف عمومی مربیان
اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی و پروژه های پایانی معتبر و ارزشمند در ایران
این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد
در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید
پروژه پایانی وظایف عمومی مربیان توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پژوهش را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی صفحات در پروژه پایانی وظایف عمومی مربیان بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.
تعريف مربي
مربي شخصي است كه اطلاعات علمي پراكنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشي خود تنظيم كرده و با شيوه هاي مناسب آن را به صورت مطالب ساده و قابل درك براي كارآموز تبديل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال مي دهد.
حال با توجه به تعريف مربي مي توان فرق بين مربي با كتاب را مقايسه و درك نمود. يعني اينكه كتاب آنچه را كه در خود دارد چه سخت باشد و چه آسان، بدون توجه به اينكه كارآموزي كه آنرا مطالعه مي كند مي فهمد يا نه مطالب را انتقال مي دهد، ولي مربي اطلاعات كتاب را درك و مطالب سخت و نامفهوم را همانند فيلتري به كنار گذاشته و جايگزين آن مطالب ساده تر و قابل درك و فهم كارآموز به كار مي برد.
فهرست مطالب
: تعاريف و مفاهيم | |
مفهوم فنون تدريس و تعاريف آن | |
شرايط مربي از نظر قوانين موثر در تدريس | |
وظايف عمومي مربيان از ديدگاه سازماني | |
تعريف مطالعه و روش هاي آن | |
آيين كلاس داري | |
هدف از بررسي آيين كلاس داري | |
نقش انگيزه | |
نقش انضباط و كنترل | |
بحث انضباط شخصي و تاثير آن در كلاس داري | |
: روش هاي كلي تدريس در نظام آموزشي | |
روش هاي فعال و غير فعال و قوانين اثر و نتيجه | |
هدف هاي آموزشي | |
مهايت هاي فرايند تدريس | |
الف) مهارت هاي پيش از تدريس- تعريف استاندارد- آشنايي با طرح درست و فوايد آن و فرم | |
ب) مهارت هاي بپمن تدريس: 1- تنظيم صدا و حركات فيزيكي مربي 2- حفظ شخصيت و احترام مربي 3- فروتني و ادب 4- بيان كافي مطالب درسي 5- اجتناب از ارائه مطالب غير درسي 6- اجتناب از اختلاط موضوعات 7- كيفيت بيان مطالب | |
بررسي فنون عرضه شده به كارآموز و بيان مطالب | |
ارجاع اطلاعات كافي براي كارآموز | |
انتظاراتي كه كارآموز از مراكز فني و حرفه اي دارد: | |
تقاضا و نيازهاي عمومي و كلي در پداگوژي و نحوه برخورد با ديگران | |
طريق شناخت افكار و استعدادهاي افراد | |
مهارت هاي پس از تدريس | |
: كليات روش هاي تدريس | |
1- روش هاي تدريس غير فعال- شيوه مكتبي- شيوه توضيحي- شيوه سخنراني | |
2- روش هاي تدريس فعال- شيوه پرسش و پاشخ- شيوه بحث- شيوه اكتشافي | |
3- شيوه يا روش اكتشافي و روش حل مسائل | |
4- شيوه يا روش اكتشافي و روش حل مسائل | |
.
پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست
با اطمینان خرید کنید …
- اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
- اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
- ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
- دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو