بخش اول خلاصه اجرايي هدف از اين طرح آشنايي با كاركردهايي كه در اين مراكز با دور ساختن فرهنگ علم و دانش توسط جزوات تحقيقات اينترنتي و مشاوره در ارائه تحقيقات ( ترجمه روش تحقيق ) آشنايي با وسايلي مانند كامپيوتر و دستگاه فكس و پرينتر و … كه جهت ارائه هر چه بهتر مطالب و تحقيقات بدست آمده مي تواند كمكي باشد . برقراري ارتباط با هرقشري و به طور كلي مي توان گفت عموميت دادن اين موضوع ارائه خدمات كامپيوتري از جمله تايپ و پرينت كپي جزوات كپي اوراقي مانند سند شناسنامه كارت ملي و … انجام دادن تحقيقات مثل روش تحقيق در كليه رشته ها تايپ پايان نامه و نوشتن و ترجمه متون انگليسي صحافي و سيمي كردن جزوات ارائه جزوات اساتيد كه ارائه شده به اين خدمات كامپيوتري و ارائه آن به دانشجويان . درآمد پايين اين طرح ساليانه به طور ثابت حدود 000/000/2 ريال مي باشد و متوسط آن مابين 000/00/2 ريال و 000/000/5 ريال مي باشد و جمع كل هزينه ها 900/816/104 و سود ساليانه به ريال 000/240/2 و سود ويژه ماهيانه به ريال 666/186 . و تجهيزات پيشنهادي در اين طرح 1 دو دستگاه كامپيوتر Cpu3200 full intell RAM 512 ddr 200 VGS256 61fors17*6100 2 يك دستگاه اسكنر hp 3 يك دستگاه پرينترhp 1045 4 دو عدد ميز كامپيوتر و 2 عدد صندلي مخصوص و 5 عدد صندلي براي مشتري 5 يك دستگاه فكس panaphone 6 دو دستگاه كپي
بخش دوم شرح كسب و كار خدمات دانشجويي نام مالك و مجري طرح وحيده باقري نوع مالكيت كسب و كار انفرادي و مالكيت محل كسب و كار و كارگاه به صورت استيجاري مي باشد . مشخصات كارمندان شهره رجبي ليسانس كامپيوتر آزيتا محمودي فوق ديپلم كامپيوتر فاطمه مختار زاده ليسانس مشاوره
مزاياي كسب و كار در بلند مدت كه درآمد پايين سالانه به طور ثابت مي تواند در حدود 000/000/2 ريال باشد ولي متوسط آن مابين 000/000/2 تا 000/000/5 ريال باشد .
مجوزهاي لازم براي راه اندازي و هزينه هاي مربوط و شرايط اخذ آن
محل كسب و كار ابهر شهرك شاهد جنب آموزشگاه رانندگي سينا خدمات كامپيوتري پژوهش
بخش سوم بازاريابي بازاريابي اين طرح بايد بر اساس نوع محصول ، نوآوري ، خدمات جانبي و قيمت خدمات در بازار را بر اساس برنامه ريزي مدون تعيين كرد . و انگيزه بازاريابي بر اساس نوع مشتري مي بايستي صورت گيرد و براي تبليغ بيشتر اين طرح مخصوصاً براي دانشجويان و اساتيد قيمت محصول كمتر از نرخ بازار تعيين گردد و جهت ارائه بهتر در بازاريابي خدمات دانشجويي مي توان از برگهاي رنگي A4 جهت تبليغ بر روي جزوات با ارائه تصاوير و اشعاري فلسفي جهت جذب مشتري . طبق تحقيقات انجام شده 4 تا 6 ماه زمان لازم است براي بدست آوردن سهم مطلوب از بازار .
از جمله فعاليتهاي مورد نظر براي افزايش فروش ( تبليغات )
بازاريابي 1 مشتريان همه اقشار مردم ( عموم مردم) از قبيل موسسات و شركت ها دانشجويان 2 اندازه بازار خدماتي كه ارائه مي شود در سطح شهر مي باشد و با بازاريابي مناسب مي توان خدمات را به سطح استاني گسترش داد از طريق عقد قرارداد با شركت ها و موسسات در سطوح استان .
|
طرح توجیهی توجيه اقتصادي و فني و مالي ایجاد خدمات كامپيوتري پژوهش
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 20.6 KB
فرمت فایل: doc
دسته بندی: صنایع چوب
قیمت: 179,900 ریال
تعداد نمایش: 37 نمایش
ارسال توسط: best file
تاریخ ارسال: 20 آوریل 2023
به روز رسانی در: 20 آوریل 2023
خرید این محصول:
پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.