پروژه پایانی بررسي رابطه سبك رهبري مديران (براساس نظريه ليکرت) با ميزان رضايت شغلي دبيران در مدارس راهنمايي دخترانه شاهد شهر تهران

پروژه پایانی بررسي رابطه سبك رهبري مديران (براساس نظريه ليکرت) با ميزان رضايت شغلي دبيران در مدارس راهنمايي دخترانه شاهد شهر تهران

تعداد صفحات: 430

حجم فایل: 1 مگابایت

فرمت فایل: زیپ _ ZIP

دسته بندی: -

قیمت: 1,199,000 ریال

تعداد نمایش: 174 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 دسامبر 2019

به روز رسانی در: 10 دسامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

1,199,000 ریال – خرید

 دانلود پروژه پایانی بررسي رابطه سبك رهبري مديران (براساس نظريه ليکرت) با ميزان رضايت شغلي دبيران در مدارس راهنمايي دخترانه شاهد شهر تهران 

 پروژه پایانی بررسي رابطه سبك رهبري مديران (براساس نظريه ليکرت) با ميزان رضايت شغلي دبيران در مدارس راهنمايي دخترانه شاهد شهر تهران

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی و پروژه های پایانی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پروژه پایانی بررسي رابطه سبك رهبري مديران (براساس نظريه ليکرت) با ميزان رضايت شغلي دبيران در مدارس راهنمايي دخترانه شاهد شهر تهران توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پژوهش را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی صفحات در پروژه پایانی بررسي رابطه سبك رهبري مديران (براساس نظريه ليکرت) با ميزان رضايت شغلي دبيران در مدارس راهنمايي دخترانه شاهد شهر تهران بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.

چکيده:

این تحقیق به منظور گردآوری نظرات دبیران در مورد سبک رهبری مدیران مدارسشان بر اساس نظریه لیکرت و رابطه آن با میزان رضایت شغلی دبیران در مدارس می باشد. فرض اساسی این تحقیق آن است که بین سبک رهبری مدیران براساس نظریه لیکرت با میزان رضایت شغلی دبیران در جامعه آماری مورد نظر رابطه معنی داری وجود دارد.

روش تحقیق به صورت پیمایشی است، جامعه آماری این پژوهش کلیه دبیران زن شاغل در مدارس راهنمایی دخترانه شاهد شهر تهران در سال تحصیلی 84-83 به تعداد 201 نفر می باشند که با استفاده از جدول (تاکمن) از بین 201 نفر دبیر شاغل در 11 مدرسه شاهد تعداد 133 نفر به روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی تعیین گردید. جهت جمع آوری اطلاعات لازم در مورد مسأله تحقیق، از دو نوع پرسشنامه بسته پاسخ استفاده گردید. یکی پرسشنامه ای که سبک رهبری مدیران را براساس چهار سبک رهبری لیکرت مورد بررسی قرار می دهد و دیگری پرسشنامه رضایت شغلی (مینه سوتا) می باشد که میزان رضایت شغلی دبیران را از کارشان مورد بررسی قرار می دهد. روش غالب در این پژوهش روشی همبستگی پیرسون می باشد. اطلاعات گردآوری شده با استفاده از بسته نرم افزاری رایانه ای (spss) و با آزمونهای تجزیه و تحلیل واریانس یک طرفه “Anova” و بررسی معنی دار بودن تفاوت میانگین نمرات دو گروه مستقل “t.test” و همچنین آزمون تکمیلی دیگر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج ذیل حاصل گردید.

1- بین سبک رهبری مدیران (براساس نظریه لیکرت) با میزان رضایت شغلی دبیران در جامعه آماری مورد نظر رابطه معنی داری وجود دارد

2- بین سبک رهبری آمرانه – استثماری لیکرت با میزان رضایت شغلی دبیران در جامعه آماری موردنظر رابطه معنی داری وجود ندارد

3- بین سبک رهبری آمرانه – خیرخواهانه لیکرت با میزان رضایت شغلی دبیران در جامعه آماری مورد نظر رابطه معنی داری وجود ندارد

4- بین سبک رهبری مشورتی لیکرت با میزان رضایت شغلی دبیران در جامعه آماری مورد نظر رابطه معنی داری وجود دارد

5- بین سبک رهبری مشارکتی لیکرت با میزان رضایت شغلی دبیران در جامعه آماری مورد نظر رابطه معنی داری وجود دارد.

 

فهرست مطالب

عنوان 

فصل اول: كليات تحقيق

مقدمه

بيان مسأله

دلايل ضرورت و توجيه انجام تحقيق

اهداف تحقيق

اهداف كلي تحقيق

اهداف ويژه تحقيق

فرضيه‌هاي تحقيق

فرضهاي تحقيق يا جانشين

متغيرهاي اساسي تحقيق

تعريف عملياتي واژه‌ها و اصلاحات

تعريف رهبري

تعريف سبك رهبري ليكرت

تعريف رضايت شغلي

دبيران

مدارس شاهد

مشكلات و تنگناهاي تحقيق

بخش اول (رهبري)

مقدمه

رهبري

تمایز مدیریت و رهبری

تعريف سبک رهبری

تئوري‌هاي شخصيتي رهبري

نظريه سنتي رهبري

نظرية صفات شخصي رهبر

تئوري‌هاي رفتاري رهبري

مطالعت دانشگاه آيووا

مطالعات دانشگاه اُهايو

مطالعات دانشگاه ميشيگان

شبكه مديريت

تحقيقات اسكانديناوي

تئوري‌هاي اقتضايي

الگوي فيدلر

تئوري موقعيتي هرسي و بلانچارد

تئوري مبتني برتبادل نظر رهبر با اعضاء

تئوري مسير ـ هدف

الگوي رهبري مشاركتي

متغيرهاي موقعيتي در الگوي تجديدنظر شده رهبري مشاركتي

سيستمهاي مديريت

سبك رهبري ليكرت

تئوري‌هاي جديد رهبري

جايگزيني رهبري

بر ايجاد كنندة تحول

رهبر عملگرا

رهبرانی كه تحول ايجاد مي‌كنند

بخش دوم (رضايت شغلي)

ارزشها

انواع ارزش

نگرشها

نظريه‌هاي انگيزش

تئوري‌هاي محتوايي

1ـ تئوري سلسله مراتب نيازها

2ـ تئوري دو جنبه‌اي انسان

3ـ تئوري دو عامل انگيزش

4ـ تئوري سه نياز مك‌كلند

5ـ تئوري نيازهاي زيستي، تعلق و رشد

تئوري‌هاي فرآيندي

1ـ تئوري انتظار و احتمال

2ـ تئوري برابري

3ـ تئوري اسناد

انواع نگرش

رضايت شغلي

رابطه انگيزش با رضايت شغلي

1 تاريخچه مطالعات در مورد رضايت شغلي

2 تعريف رضايت شغلي

(1-2) تعيين رضايت شغلي

3 عوامل تعيين كنندة رضايت شغلي

4 عوامل مؤثر بر رضايت شغلي

5 فاكتورهاي مؤثر در رضايت شغلي از نظر «جنيفر»

6 پيامدهاي رضايت شغلي و عدم رضايت شغلي

7 نظريه‌هاي رضايت شغلي

– نظريه «بروفي»

– نظريه «كورمن»

– نظريه «پارسون»

اندازه‌گيري رضايت شغلي

بخش سوم (سابقه تحقيقاتي موضوع)

تحقيقات خارجي

تحقيقات داخلي

خلاصه فصل

فصل سوم: روش انجام تحقيق

روش تحقيق

جامعه و نمونه آماري

تعداد و روش نمونه‌گيري

روش و ابزار گردآوري اطلاعات

روايي و اعتبار پرسشنامه‌ها

روش تجزيه و تحليل اطلاعات

فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده‌ها

بخش اول ـ توصيف داده‌ها

بخش دوم ـ تحليل استنباطي داده‌ها

آزمون فرضيه‌ها

فصل پنجم: نتایج و پیشنهادها

خلاصه یافته های پژوهشی

یافته های دیگر پژوهش

محدودیتهای تحقیق

الف – محدودیتهای خارج از کنترل محقق

ب – محدودیتهای در اختیار محقق

فهرست منابع فارسی

فهرست منابع خارجی

ضمائم

.

پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

پاسخ دهید