پروژه پایانی بررسی پارامتر هاي موثر در طراحي تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوين- رشت

پروژه پایانی بررسی پارامتر هاي موثر در طراحي تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوين- رشت

تعداد صفحات: 110 صفحه

حجم فایل: 4 مگابایت

فرمت فایل: ورد - word

دسته بندی: -

قیمت: 699,900 ریال

تعداد نمایش: 152 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 دسامبر 2019

به روز رسانی در: 29 دسامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

699,900 ریال – خرید

دانلود پروژه پایانی بررسی پارامتر هاي موثر در طراحي تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوين- رشت

 پروژه پایانی بررسی پارامتر هاي موثر در طراحي تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوين- رشت

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی و پروژه های پایانی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پروژه پایانی بررسی پارامتر هاي موثر در طراحي تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوين- رشت توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پژوهش را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی صفحات در پروژه پایانی بررسی پارامتر هاي موثر در طراحي تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوين- رشت بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.

 

فهرست:

مقدمه

1-  مطالعات زمين شناسي مهندسي مسير

1-1-وضعيت توپوگرافي

2-1-چينه شناسي

3-1-سنگهاي تشكيل دهنده

4-1-خصوصيت مكانيكي و فيزيكي و شيميائي سنگها

5-1-وضعيت آبهاي زيرزميني و آبهاي سطحي و نفوذپذيري سنگها

6-1-تكنونيك و تأثير نيروهاي زمين ساختي و لرزه خيزي محدوده تونل

7-1-موقعيت دهانه و ترانشه هاي ورودي و خروجي تونل

2-  بررسي نيروهاي وارده بر فضاهاي زيرزميني

1-2-تنش در پوسته زمين

2-2-مثالي از وضعيت تنش هاي ثقلي

3-2-تعريف تمركز تنش

4-2-توزيع تنش

5-2-تنش هاي مرزي يا جداره اي

6-2-ضريب ايمني

7-2-تنش حول فضاي زيرزميني با مقطع ديواري

8-2-ارزشيابي پايداري طبيعي ديوارة تونل

9-2-تعيين زمان پايداري مقاطع با توجه به روش اجراء

3-  عمليات مورد نياز براي حفر تونل با روش حفاري و انفجار

1-3-نوع سيستم حفاري

2-3-انواع چال در حفر تونل

3-3-برش

4-3-مواد منفجره مصرفي براي حفر تونل

5-3-محاسبات مربوط به حفر تونل با چال زاويه اي V شكل در شرايط نرمال

6-3-تهوية تونل

4-  سيستم نگهداري تونل

1-4-پيچ سقفها يا راك بولتها

2-4-پيچ سقفهاي منبسط شونده

3-4-پيچ سقفهاي چسبي يا رزيني

4-4-نگهداري توسط بتن

5-4-خلاصه طراحي نگهداري تونل

6-4-طرح انتخابي در تونل شمارة 2

7-4-طراحي پوشش نهايي

8-4-مثلث بندي تونلهاي شمارة 2

9-4-روسازي داخل تونل

10-4-چگونگي نصب و مشخصات عايق جدارة تونل

11-4-حداقل ماشين آلات مورد نياز

II خلاصه اجراي تونل

–   نقشه فتوژئولوژي محدودة تونل شمارة 2

–   پروفيل طولي زمين شناسي تونل شماره 2

–   مقطع طولي، نتايج زمين شناسي و طراحي سازه اي

–   نماي پرتال ورودي و خروجي

–   منابع

 

مقدمه:

اگر حفر قنوات بخشي از عرضه تونلسازي محسوب شود آنگاه قدمت اين فن به 2800 سال قبل از ميلاد بر مي گردد. زيرا باستان شناسان معتقدند كه حفر قنوات در مصر و ايران از آن زمانها معمول بوده است. تذكر اين نكته در اينجا در خور توجه است كه در سال 1962 طول كل قنوات در ايران را 160000 كيلومتر تخمين زده اند. اگر از اين مورد كه ذكر شد صرفنظر شود اولين تونل زيرآبي در 2170 سال قبل از ميلاد در زمان بابليها در زير رودخانه فرات و بطول يك كيلومتر ساخته شد كه هر چند بصورت حفاري تونل اجرا نشده است ولي همين، كار حداقل تجربه و تبحر معماران آن عصر را نشان مي دهد. از اين نوع كار ديگر اجرا نشده است تا 4000 سال بعد كه در 1825 تونل تيمز زير رودخانة تيمزندن ساخته شد. تونل زني درون سنگها به علت شكل حفاري و عدم امكانات و عدم نياز به جزء موارد بسيار محدود – فقط در دو قرن اخير توسعه يافت. هر چند اختراع باروت به قرنها قبل برمي گردد و بعضي آنرا حتي به قرن دوم ميلادي نسبت مي دهند ولي كاربرد آن در شكستن سنگها احتمالاً در قرن 16 بوده است و اختراع ديناميت در قرن 19 موجب تحولات تدريجي و اساسي در سهولت ايجاد تونل در سنگها شد گرچه ايجاد تونل در سنگها به علت سختي سنگ به مواد منفجره و يا وسايل بسيار سخت و برنده دارد ولي در سنگهاي خيلي نرم و در رسوبات سخت نشده، مشكل تونل زني به لحاظ نگهداري تونل است. بطوريكه تا قبل از اختراع شيلد در سال 1812 ، ايجاد تونلهاي بزرگ مقطع در رسوبات سست فوق العاده مشكل مي نمود. اولين كاربرد شيلد در 1825 در حفر تونل زير رودخانه تيمز بود. هر چند حفر اين تونل 5/1 كيلومتري حدود 18 سال طول كشيد. با گسترش شهرها، اختراع ترنها، افزايش جمعيت، پيشرفت صنايع و نياز مبرم به معادن گسترش شبكه هاي زيرزميني هم به منظور انتقال آب و فاضلاب و نيز در پيشروي معادن و غيره ضرورت يافت و با سرعت روزافزون از اواخر قرن 19 تا كنون پيشرفتهاي چشمگيري حاصل گرديده است. بگونه اي كه در سالهاي اخير استفاده از ماشينهاي حفر تمام مقطع تونل رشد سريعي داشته است. ايده استفاده از اين ماشينها از زمانهاي دور است. اولين ثبت شده در امريكا توسط جان ويلسون در سال 1856 براي تونل هوساك در ماساچوست بوده است ولي تنها توانسته 3 متر از تونل 7600 متري را حفر نمايد در دهه هاي اخير توسعه بسيار زيادي پيدا كرده بطوري كه در بسياري از موارد بعنوان اولين گزينه براي حفر تونل مي باشد.

.

پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

پاسخ دهید