چرا فراخوان اشتغالزایی کار در منزل

سامانه و فراخوان کار در منزل اس پی دی فایل

ویژه افراد جویای کار

 

از آن جایی که شما اینجا هستید معلوم است که از طریقی در مورد کسب درآمد از اینترنت شنیده اید و کنجکاو شده اید که بیشتر در مورد آن اطلاعات پیدا کنید.اگر شما این روزها از اینترنت برای گشت وگذار در شبکه های اجتماعی ، دانلود و تفریح و سرگرمی استفاده می کنید باید گفت وقت خود را بیهوده تلف می کنید زیرا یکی از بهترین منابع مالی را از دست داده اید.

لطفا پیش از تهیه بانک اطلاعاتی، اطلاعات اولیه زیر را مطالعه بفرمایید.

برای کسب‌ درآمد از اینترنت به آموزش نیاز دارید، ، اما قبل از آن بهتر است تشخیص دهید که آموزش ارائه شده صرفا با هدف کلاهبردای و فروش تدوین شده یا بر اساس اصول علمی و آموزش‌های کارآفرینی تدوین شده است. اغلب مردم فکر میکنند با کلیک روی چند تبلیغ میتوان به درآمد رسید، اما بهتر است این روش ها را فراموش کرده و با استفاده از استراتژی های ساده و کاملا ثابت شده در این بسته یک درآمد ثابت برای خود ایجاد کرده و به کسب درآمد برسید.

شما باید بدانید کسب‌وکار اینترنتی و درآمد اینترنتی با هم فرق دارند !

مگر این دو باهم فرق دارند؟ بله تفاوت زیادی بین کسب‌وکار اینترنتی و درآمد اینترنتی هست. الزاما هر منبع درآمد از اینترنت شما را صاحب یک کسب‌وکار نمی‌کند و همینطور ممکن است یک کسب‌وکار اینترنتی به سطح درآمد مورد انتظار نرسد! کاربران زیادی از اینترنت درآمد دارند بدون این‌که کسب‌وکار یا مهارت خاصی داشته باشند! شاید کمی عجیب باشد اما اما واقعیت دارد…ابتدا باید بدانید که به دنبال درآمد اینترنتی هستید یا می‌خواهید یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنید. برای داشتن درآمد از اینترنت الزاما نیازی نیست که یک کسب‌ و کار اینترنتی(که نیاز به سرمایه دارد)، راه‌ اندازی کنید، درآمد اینترنتی می‌تواند بر پایه بسترهایی مانند آزادکاری یا فریلنسرینگ باشد.به همین دلایل ما به شما درآمد اینترنتی پیشنهاد می کنیم. همانطور که گفته شد ما در این پکیج مفصل به نحوه درآمدزایی از طریق آزادکاری پرداختیم،و روش های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت در این بسته وجود دارد که شما باید برحسب علاقه و استعداد های خود آنها را انتخاب کنید.

کلاهبرداران در کمین اند…

ممکن است شما قبلا روش ها یا سی دی هایی را در رابطه ی درآمد اینترنتی خریداری و یا استفاده کرده اما به نتیجه نرسیده باشید.حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد در اینترنت توسط کسانی ایجاد شده اند که خودشان هم دقیقا رمز و رموز درآمد اینترنتی را نمی دانند و صرفا به فروش یک فایل بی محتوا می پردازند تا درآمدی جزئی داشته باشند. مثل این است که دوست شما که خودش اصلا در رانندگی مهارت ندارد و به تا به حال چندین بار تصادف کرده است بخواهد به شما رانندگی یاد دهد

هر جایی که نیاز و مخاطب وجود داشته باشد بازار کلاهبرداری و سوء استفاده هم شکل می‌گیرد. کاربران زیادی به دنبال درآمد اینترنتی هستند، همین واژه را در اینترنت جستجوی کنید، در میان اولین نتایج جستجو، به انبوهی از سایت‌ها خواهید رسید که عناوین آنها تداعی تبلیغات دروغین است.پس جای تعجب ندارد که بسیاری از سایت‌های اینترنتی هم در عناوین و تبلیغات خود ذکر می‌کنند که مثلا:

  • درآمد میلیونی از اینترنت فقط در هفت روز!
  • با صرف روزی ده دقیقه کار اینترنتی ماهانه چند میلیون تومان درآمد کسب کنید!
  • راه‌های قانونی درآمد صدرصد تضمینی فقط با خرید فلان اپلیکیشن و کتابی که یک شبه شما را میلیونر می کند و..!

چرا می گوییم پول درآوردن از اینترنت آسان است؟

دلیل ۱: بدون سرمایه کلان، مدرک خاص، یا حتی شرط سنی

شروع کسب درآمد از اینترنت آن قدر آسان است که اصلا نیاز به تشریفات اضافی مثل داشتن مدرک خاصی یا سرمایه نقدی نیست. مهم ترین سرمایه شما در این کار فکر و استعداد شماست. سرعت موفقیت شما هم بستگی به میزان اشتیاق شما برای پول درآوردن دارد.

دلیل ۲: به راحتی از هرکجا و در هر زمان کسب درامد می کنید

دانشجو هستيد و کسي شما را استخدام نمي‌کند؟ مشکلي داريد که نمي‌توانيد از خانه خارج شويد؟ مهم نيست وسط جنگل آمازون باشيد يا در يک کلبه ساحلي، هرجا که يک کامپيوتر يا لپ‌تاپ و يک دسترسي مناسب به اينترنت وجود داشته باشد، شما مي‌توانيد پول دربياوريد و از زندگي لذت ببريد!

دلیل ۳: خودتان درآمد خودتان را بدون محدودیت مشخص می‌کنید، نه رئیس:

همان طور که می دانید این بر خلاف شغل های معمولی است که درآمد شما همیشه سقف محدودی دارد این حرفه تنها کاری است که به شما امکان می دهد تا هرچه قدر که بخواهید درآمد خود را افزایش دهید.همیشه با کارفرما خداحافظی کنید و صاحب اختیار خود باشید.

پولدارترین افراد دنیا از طریق کامپیوتر درآمد کسب کرده اند!

“بیل گیتس” مدیر عامل شرکت بزرگ مایکروسافت که مطمئنا شما دارید از یکی از محصولات این شرکت یعنی ویندوز و هزاران برنامه های دیگر آن استفاده می کنید از این طریق پولدار شده است. آیا میدانید آقای بیل گیتس به این سوال که “درحال حاضر موجودی حساب شما چقدر است” چه پاسخ داده؟ پاسخ او این بود: الان یا الان!!؟ یعنی در هرلحظه موجودی حساب او در حال افزایش است!

آیا می دانید که درآمد جوانان هندی از کامپیوتر و اینترنت بیشتر از درآمد نفت کشور ما در ده سال اخیر می باشد؟

بگذارید در ایران خودمان مثال بزنیم…

امید محمدی بنیانگذار دیجی کالا در زمستان سال ۱۳۹۲برای اولین بار آمارهایی از میزان درآمد دیجیکالا را به صورت رسمی اعلام کرد.دیجیکالا در پایان سال ۹۲ در هر روز یک میلیارد و دویست میلیون تومان گردش مالی داشته است قطعا گردش مالی آن امروز چند برابر آمار ذکر شده است بستری که زمانی فقط با ۵ نفر و با فروش دو محصول کار خود را شروع کرد.

حسام‌آرماندهی بنیانگذار سایت و اپلیکیشن کافه‌بازار گفت تنها در نوروز سال ۹۴ کافه بازار بیش از ۳۳ میلیارد تومان فروش داشته و در مجموع برای توسعه دهندگان بیش از ۴۰ میلیاردتومان درآمدزایی ایجاد کرده است. همه این آمارها نشان می‌دهد میلیونر شدن در اینترنت و در ایران امکان‌پذیر است، مشروط بر این که اصول آن را درست انجام گیرد.

شما هم می توانید…

چرا فراخوان اشتغالزایی کار در منزل؟

این بانک اطلاعاتی-آموزشی بسیار بیشتر از قیمتی که به فروش می رسد برای ما هزینه داشته است این پکیج به صورت انحصاری و تخصصی برای کار در منزل تهیه و گردآوری شده است و برای اولین بار پس از مدت ها بررسی و بازخوردهای مثبتی که از تعدادی کاربر داشتیم و حصول اطمینان کافی، آن را برای «استفاده عموم» عرضه کردیم.  بر خلاف سایر سایت های اینترنتی که با فروختن یک پکیج بی محتوا و اغراق شده، کار بدون هیچگونه پشتیبانی تمام می شود، برای ما ارائه این پکیج به کارجویان آغاز راه است.به اطلاع کلیه کارجویان محترم میرسانیم “سامانه کار در منزل «اس پی دی فایل»” یک سامانه معتبر و فعال در حوزه اشتغال و کار در منزل با هدف تحقیق، بررسی، معرفی و آموزش روش های حقیقی کسب درآمد صحیح، از طریق اینترنت، به صورت کار در منزل است.این نکته را یاد آور می شویم که این سامانه دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) از وزارت صنعت معدن و تجارت کشور میباشد همچنین این سامانه در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی کشور زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و همچنین این تارنما دارای مجوز نشر دیجیتال مبتنی بر خط از مرکز فناوری اطلاعات و توسعه رسانه های دیجیتال میباشد.

از کلیه کارجویان محترم کار در منزل خواهشمند است قبل از خرید و دانلود حتما بخش های
سوالات متداول  و چرا فراخوان اشتغالزایی کار در منزل را کامل مطالعه فرمایند

 

 

پاسخ دهید