دانلود تحقیق بانک صادرات

دانلود تحقیق بانک صادرات

تعداد صفحات: 33

حجم فایل: 244کیلوبایت

فرمت فایل: ورد

دسته بندی:

قیمت: 199,900 ریال

تعداد نمایش: 247 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 آگوست 2017

به روز رسانی در: 2 آگوست 2017

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

199,900 ریال – خرید

بانک صادرات

در پانزدهم شهريور سال 1331 مؤسسه اي اقتصادي به نام « شرکت سهامي بانک»  با سرمايه 20 ميليون ريال که 50  درصد آن پرداخت شده بود در اداره ثبت شرکتها و مالکيتهاي صنعتي تهران به ثبت رسيد . اين شرکت بعدها « بانک صادرات و معادن  » نام گرفت . اين بانک در 22 آبان همان سال و با سيزده نفر در طبقه دوم يک ساختمان واقع در کوچه تکيه دولت ( معروف به کوچه مرغيها ) بطور رسمي شروع به کار کرد ، شروعي که حتي در خوشبينانه ترين حالت در عرصه رقابت با بانکهاي قديمي و مقتدر دولتي ، موفقيت و يکه تازي را دشوار مي نمود .

اهداف اجرائي اين بانک خصوصي در سالهاي اوليه تشکيل عبارت بود از : دادن وام و سرمايه گذاري در فعاليتهاي اقتصادي از قبيل صنايع و استخراج معادن و توسعه کشاورزي و جلب سرمايه هاي داخلي و پس اندازهاي هر چند کوچک ، ايجاد شبکه وسيع بانکي در سراسر کشور و ارئه تسهيلات بانکي بهتر به مردم

آغـاز حـركت

پانزدهم شهريور ماه 1331 مؤسسهاي اقتصادي به نام «شركت سهامي بانك» با سرمايه 20 ميليون ريال كه 50 درصد آن پــرداخت شده بــود در اداره ثبت شركتها و مالكيتهاي صنعتي تهران به ثبت رسيد . اين شركت بعدها «بانك صادرات و معادن» نام گرفت . تأسيس اين بانك در نخستين گام ارمغان گرانبهايي براي بانكداري ايران بود چرا كه براي اولين بار بانكداري و مراجعه به بانك را براي عموم مردم فراهم و تسهيل نمود در آن زمان بانكها به صورت ادارات دولتي با مردم رفتار ميكردند ولي بانك صادرات ايران با بهترين برخوردها و ايجاد شعب در مكانهاي دور افتاده كار خود را آغاز كرد .


پاسخ دهید