دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) بازیافت مواد پلاستیکی

دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) بازیافت مواد پلاستیکی

تعداد صفحات: 26

حجم فایل: 344 کیلوبایت

فرمت فایل: ورد

دسته بندی: - - -

قیمت: 979,900 ریال

تعداد نمایش: 527 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 16 ژوئن 2020

به روز رسانی در: 13 ژوئن 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

979,900 ریال – خرید

دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) بازیافت مواد پلاستیکی

 

طرح کسب و کار (بیزینس پلن) بازیافت مواد پلاستیکی

 

جهت آشنایی کارآفرینان با طرح های کارآفرینی و ارائه ی آن به وزارت کار و امور اجتماعی

 

بیزینس پلن ها، طرح های توجیهی و طرح های کسب و کار اس پی دی فایل، مورد تایید وزارت کار و رفاه اجتماعی بوده و براساس فرمت پیشنهادی این سازمان تهیه و تنظیم گردیده است.

 

اس پی دی فایل تنها سامانه ی ارائه دهنده ی بیزینس پلن ها و طرح های کسب و کار ( طرح توجیهی )، پروژه های مالی، پروژه های پایانی و سایر فایل های دانلودی معتبر و ارزشمند در ایران

 

توجه: این پروژه توسط تیم اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده و وب سایت های دیگر این محصول را از سیستم همکاری در فروش سپیده خریداری کرده اند و با قیمت چندین برابر بفروش میرسانند

 

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

 

طرح کسب و کار (بیزینس پلن) بازیافت مواد پلاستیکی توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پژوهش را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی صفحات در طرح کسب و کار (بیزینس پلن) بازیافت مواد پلاستیکی  بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید

 



– خلاصه مدیریتی /اجرایی 

جمع آوری زباله های قابل باز یافت علاوه بر جلوگیری از آلودگی محیط زیست در صورت جدا سازی می تواند ه عنوان مواد اولیه بسیاری از کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد .

مراحل بازیابی ضایعات پلاستیکی به شرح زیر می باشد :

1-دسته بندی ضایعات : پس از جمع آوری باید ضایعات بر حسب نوع مواد از قبیل پلی اتیلن ونرمی وسختی دسته بندی گردند.

2- خرد کردن وآسیاب کردن: مواد نرم ومواد سخت باید به طور جداگانه وتوسط آسیاب خرد گردند . اندازه ذرات به دست آمده معمولا تغییر می نماید وبر اساس شرایط مصرف آن معمولا اندازه ای که مصرف می شود دارای اندازه ای کمتر از یک اینچ می باشد .

3- شستشو : ذرات به دست آمده از مرحله دوم باید مورد شستشو قرار گیرند ذرات سخت را می توان در ماشین های شستشوی آبی تمیز نمود به این منظور می توان از پودر کربنات سدیم یا پودرهای شوینده معمولی استفاده نمود .

4- آب گیری وخشک کردن : ذرات شستشو شده دارای آب ورطوبت ههستند وبنابر این آب آنها باید گرفته شود ودر کوره حرارتی رطوبت زدایی شوند .

5- گرانول کردن : برای آماده کردن ذرات آسیابی جهت استفاده در فرایند های پایین دستی ویا به منظور کامپاند کردن با مواد دست اول ذرات آسیاب شده تمیز باید به شکل گرانول در آیند . اکسترودرهای مورد استفاده جهت گرانول سازی سه نوع هستند که برای PVC یا PET ومتفرقه به کار می روند .

ماشین مورد استفاده جهت کار بر روی ضایعات ثانویه , سیستم برش سرد می باشد . در مرحله گرانول سازی می توان رنگینه ها ویا رنگدانه ها را به پلاستیک افزود . ماشین مورد استفاده جهت کار بر روی ضایعات اولیه سیستم برشی است که به وسیله گاز خنک خواهد شد .

3- تجزیه و تحلیل صنعت

الف- تجزیه و تحلیل محیطی

  • محیط کسب وکار

محل کسب وکار در 10 کیلومتری شهر اراک می باشد که با توجه به آسفالت بودن مسیر تا محل کار از لحاظ رفت وآمد برای کارکنان هیچ مشکلی وجود ندارد وبا توجه به نزدیکی به شهر اراک به راحتی می توان مواد اولیه آن که در واقع زباله ها به صورت مواد پلاستیکی هستند را جهت باز یافت وتبدیل به نایلون وچاپ روی آن در اختیار مشتریان قرار دهند .

  • فرهنگ (اعتقادات مذهبی ،فرهنگ مصرف ،آداب و رسوم )

با توجه به اینکه تولید زباله با وجود زندگی ماشینی خانواده ها روز به روز افزایش می یابد یکی از راههای برگشت دوباره مواد به چرخه مصرف باز یافت آنها می باشد که یک نوع وهنق سازی درجه تمام است .

  • اقتصاد

طرح ارائه شده می تواند فقط یک یا دو نوع از مواد مثلا باطریهای Pet ومواد پلی اتیلن را مورد باریافت قرار دهد . بسیاری از ماشین آلات طرح در داخل کشور ساخته می شوند .

کلیه قابهای محصولات ثانویه تولیدی از مواد باز یافتی در داخل کشور قاب مصرف است طرح مورد حمایت سازمان محیط زیست .

  • تغییرات جمعیتی

با توجه به اینکه هر نفر در روز زباله تولید می کن افزایش جمعیت تاثیر مستقیم بر روی زباله دارد وتراکم جمعیت هم تاثیر مستقیم بر روی طرح دارد .



دانلود نمونه تکمیل شده طرح کسب و کار (بیزینس پلن) 

 

دانلود نمونه فرم خام 

 

جهت دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) بازیافت مواد پلاستیکی روی لینک خرید در بالای صفحه کلیک کنید.

 

مشاهده و دانلود سایر طرح های کسب و کار (بیزینس پلن) 

 



پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند

 

 

 

پاسخ دهید