دانلود پاورپوینت انتخاب نرم افزار مناسب

دانلود پاورپوینت انتخاب نرم افزار مناسب

تعداد صفحات: 68 اسلاید

حجم فایل: 251 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 879,900 ریال

تعداد نمایش: 76 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 مارس 2020

به روز رسانی در: 12 سپتامبر 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

879,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت انتخاب نرم افزار مناسب

پاورپوینت انتخاب نرم افزار مناسب

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پاورپوینت های آماده ، پروژه های پایانی ، پروژه های مالی و سوالات آزمون های استخدامی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت انتخاب نرم افزار مناسب توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت انتخاب نرم افزار مناسب با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.


انتخاب نرم افزار مناسب

žیکی از تصمیمات مهم برای سازمان این است که نرم افزار مناسب انتخاب کند تا بتواند فرآیند اصلاح (تغییر دادن) کسب و کار را تقویت نماید.
žسازمان ها با هدف تفکیک کردن این ادعا ها برای ارزیابی و انتخاب نرم افزار استاندارد پروژه هایی را به اجرا در می آورند. گاهی آنها مجموعه نرم افزاری را برای حل مسائل جاری خود انتخاب می نمایند (مجموعه ای از نرم افزار استاندارد که برای یک یا چند فرآیند سازمانی از بهترین نوع خود می باشند). مجموعه ای کامل و یکپارچه از نرم افزار استاندارد انتخاب می کنند تا بدان وسیله تعداد زیادی از فرآیند ها را انجام دهند و از خدمات پشتیبانی این مجموعه نرم افزار استفاده کنند. بیشتر سازمان ها یک مجموعه مرکب (ترکیبی از مجموعه نرم افزار استاندارد و نرم افزارهایی که برای موارد خاص است) انتخاب می نمایند. (برخی از این نرم افزارها به وسیله شرکت های فروشنده نرم افزار عرضه و برخی دیگر به صورت بخشی از اجرای پروژه در سازمان تولید می شود).
ž
žسازمان برای به دست آوردن بهترین نرم افزار می تواند مجموعه نرم افزارهای استاندارد که به وسیله چندین شرکت عرضه می شود. تهیه کند و نرم افزارهای گوناگون را که دارای دفترچه راهنمای الکترونیکی و کارت خرید هستند و یا در زمینه حراج کاربری دارند، مقایسه نماید. می توان این مجموعه نرم افزارها را با سیستم مدیریت موجودی کالا و سیستم های خرید یکپارچه کرد و به مجموعه نرم افزاری دست یافت که همه امور سازمان را از ابتدا تا انتها انجام داد.
žنمونه هایی از مجموعه نرم افزارهایی را که شرکت خریدار می تواند انتخاب نماید به این شرح است : مجموعه کامل نرم افزار 11i از Oracle  (که شامل نرم افزار های ارائه کننده «خدمات پشتیبان » و «مدیریت ارتباط با مشتری » و « تدارکات الکترونیکی » است) یا نرم افزار های تولیدی شرکت J.D.Edwards که شامل مجموعه کامل نرم افزار JDE OneWord XE می شود و باید آن همراه با نرم افزار «مدیریت ارتباط با مشتری» از Slebel و نرم افزار تدارکات الکترونیکی از Arlba مورد استفاده قرار داد . نرم افزار Oracle یک مجموعه نرم افزار کامل است که J.D.Edwards ارائه می کند.

ž

نرم افزار ها باید مناسب سازمان باشند

žاغلب پیاده سازی سریع ایجاب می کند ه سازمان فرایند انجام دادن امور را تغییر دهد و آن را مناسب شیوه ای کند که می توان کارها را با استفاده از نرم افزار استاندارد انجام داد. اگر طرح ریزی نرم افزار استاندارد منتخب با فرهنگ و شیوه امور سازمان سازگار باشد ، این کار به راحتی انجام خواهد شد.

 

باید بتوان با نرم افزار استاندارد همه کارهای سازمان را انجام داد

žهنگامی که نرم افزاری به روش سریع پیاده شود باید از مجموعه نرم افزاری استفاده کرد که با ویژگی های سازمان سازگار باشد ( و بتوان آن را راحت پیاده کرد) . این بدان معنی است که تیم از جدول های پارامتری موجود در نرم افزار استفاده می نماید تا سیستم را با نیازهای سازمان سازگار کند.
žاین تغییرات یا اصلاح در سیستم مستلزم طرح ریزی ، کد بندی ( دادن علائم رمز جدید) و آزمون های زیادی می شود که در نتیجه مدت زمان اجرای پروژه طولانی تر خواهد شد.
žاین نوع محدودیت – تغییر ندادن یا اصلاح نکردن سیستم – می تواند موجب بروز مشکلات بزرگی شود. ( البته اگر سازمان با صنعت مشغول به کارهایی است یا باید وظایفی را انجام دهد که نرم افزار مزبور از عهده آنها بر نمی آید.)
žاغلب سازمان ها باید از بین مجموعه نرم افزار های استاندارد موجود در بازار آنهایی را انتخاب نمایند که نیاز های صنعت خاص و مورد نظر آنها را تأمین می نماید.

 


. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند. 

پاسخ دهید