دانلود پاورپوینت انواع لودر و کاربردهای آن

دانلود پاورپوینت انواع لودر و کاربردهای آن

تعداد صفحات: 40 اسلاید

حجم فایل: 5 MB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 599,900 ریال

تعداد نمایش: 99 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 ژانویه 2021

به روز رسانی در: 2 ژانویه 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

599,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت انواع لودر و کاربردهای آن

پاورپوینت انواع لودر و کاربردهای آن

آپدیت دیماه 1399

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران

 

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

 

پاورپوینت انواع لودر و کاربردهای آن توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت انواع لودر و کاربردهای آن با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.



آنچه در پاورپوینت انواع لودر و کاربردهای آن خواهید دید



تعریف:

لودر ( LOADER ، به معنای حمل کننده )‏ یکی از مهمترین ماشین آلات راهسازی و ساختمانسازی است .
این ماشین که در اندازه های مختلف ساخته می‌شود به دلیل عملکرد و انعطاف پذیری زیادی که دارد و نیز با کمک تغییر جام می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد.

شناسایی:

لودر عبارتست از تراکتوری که در قسمت جلوی آن جامی که به طور هیدرولیکی قابل کنترل است نصب شده است. لودر را در دو نوع می سازند چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری.
ولی امروزه عموماً لودر ها از نوع چرخ لاستیکی می باشد که دارای سرعت مانور پذیری بیشتری می باشند.
مکانیزم حرکت جام لودر هیدرولیکی بوده و شامل تلمبه موتوردار، مخزن روغن و سیستم کنترل می باشد. ظرفیت لودر ها بطور رایج بین 0/67 متر مکعب الی ۴ متر مکعب بسته به کوچکی و بزرگی جام و قدرت آن تغییر می کند.

 موتور

 موتور نيروي لازم برای حركت را به وجود می آورد. امروزه اكثر لودرهای به صورتی ساخته مي شوند كه موتورشان پشت سر راننده قرار گيرد. اين امر می تواند به دو علت باشد . اول اينكه وزن موتور بصورت يك عامل تعديل كننده لنگر حاصل از وزن جام پر شده از مصالح است . ثانياً اپراتور لودر نزديكتر به فضای كار خود بوده و كنترل ماشين برايش سهل تر می شود.

 شاسي

لودرها داراي شاسي تراكتور مي باشند. اين شاسي ها براي لودرهاي چرخ زنجيري يك پارچه هستند و براي لودرهاي چرخ لاستيكي مي توانند به صورت كمرشكن باشند.
 

سيستم هيدروليك

از سيستم هيدروليك اين ماشين براي انتقال نيرو از موتور ماشين به جام آن استفاده مي شود. سيستم هاي كنترل الكترونيكي و همچنين سيستم كنترل فرمان به ميزان بسيار زيادي تلاش مورد نياز را كاهش داده و به دقت كنترل افزوده است.

جام

جام لودرها طوري طراحي شده اند كه عمل تخليه را مي توانند در ارتفاع 2/5 تا4/5 متري از پاي لودر انجام دهند . اين قابليت به لودرها امكان مي دهد تا عمل تخليه بار را در كاميونها و ماشين هاي انتقال به راحتي انجام دهند.



نکات مهم

– تمامی‌موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می‌باشند.
– تنها در فروشگاه اینترنتی اس پی دی فایل میتوانید قبل از خرید برای آشنایی با پکیج موردنظر، قسمتی از محصول را به طور رایگان دانلود نمایید و در صورت رضایت خرید بفرمایید.
– پس از پرداخت هزینه، بلافاصله دکمه دانلود در صفحه سایت ظاهر خواهد شد، که با کلیک روی آن دانلود شروع خواهد شد. همچنین برای اطمینان، محصول به صورت خودکار به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
– این پاورپوینت به صورت ثبت شده بوده و هر گونه کپی برداری و انتشار غیر قانونی آن توسط افراد سودجو، بدون تذکر قبلی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

 

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران



. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 
با اطمینان خرید کنید …
 
  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو
شماره های پشتیبانی: 
47221117 – 051
09920557724
برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.


پاسخ دهید