دانلود پاورپوینت تاريخچه اينترنت

دانلود پاورپوینت تاريخچه اينترنت

تعداد صفحات: 25 اسلاید

حجم فایل: 97 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 499,900 ریال

تعداد نمایش: 90 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 آگوست 2020

به روز رسانی در: 6 اکتبر 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

499,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت تاريخچه اينترنت

پاورپوینت تاريخچه اينترنت

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پاورپوینت های آماده ، پروژه های پایانی ، پروژه های مالی و سوالات آزمون های استخدامی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت تاريخچه اينترنت توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت تاريخچه اينترنت با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.

 


تاريخچه اينترنت

 

اين سرزمين بي مرز سرزميني كه با ورود به آن به ميليونها كساني خواهيم پيوست كه هر روز از منبع پر بار اطلاعاتي آن استفاده مي كنند  در اين سرزمين بي مرز اطلاعات جمع آوري شده از بيمارستانها موسسات آموزشي بخشهاي خصوصي و دولتي كارخانه ها مجامع علمي تحقيقاتي دانشگاهها مراكزي نظير هواشناسي باستانشناسي و غيره از طريق ابر بزرگراههاي ويژه به تمامي نقاط اين سرزمين قابل ارسال مي باشند. هر لحظه از سراسر اين سرزمين اطلاعات جديد دريافت شده به مجموعه اطلاعات قبلي افزوده مي گردد  اينترنت بر خلاف بزرگراههاي معمولي از وسائل و ابزار الكترونيكي و برنامه ريزي ويژه بدون نياز به ترك خانه يا محل كار استفاده مي كند  اينترنت اطلاعات را از نقطه اي به مقصدي كه معرفي مي كنيد مي فرستد و راههاي مناسب و امن براي برگشت اطلاعات در اختيار قرار مي دهد.
 امكان دسترسي به خدمات دنياي مجازي اعم از خريد از راه دور ـ كار از راه دور ـ گشت و گذار مجازي در دنياي موزه ها ـ اماكن ديدني و طبيعت ـ استفاده از خدمات مؤسسات مسافرتي و توريسم شركتهاي بازرگاني ـ امور بانكي و تجارت الكترونيك ـ كنفرانس هاي مجازي ـ پزشكي از راه دور ـ بازي از راه دور دور و بسياري خدمات ديگر  :مفهوم نشاني در وب علامت اختصاري URLمي گويندURLهر پايگاه وب يك نشاني دارد كه در اصطلاح فني به آن  مكان ياب جهاني است اين نشاني به مكان فايلي اشاره مي كندكه شما ميخواهيد آن را Universal Resource Locator مشاهده كنيد.
اگر نشاني يك پايگاه را بدانيدمي توانيد آنرا در سطر نشاني برنامه مرور گر وب خود تايپ كنيدو اگر به اينتر نت وصل باشيد برنامه مرورگر شما را به مكان آن نشاني خواهد برداما اگر فقط يك حرف از نشاني را اشتباه تايپ كنيد يا اگر علايم نقطه گذاري مانند نقطه ـ دونقطه ـ كج خط را از قلم بيندازيد برنامه مرور گر نخواهد توانست مقصد شما را بفهمد يك شكل ارتباط يافتن با سايت و موضوع مورد نظر ميباشد براي مرتبط شدن با موضوع مورد URL بطور خلاصه  علاقه خود بايد آدرسهاي مرتبط را بدانيد و با وارد كردن اين آدرس در مرورگر به موضوع مورد علاقه دسترسي يابيد البته در اغلب موارد ممكن است آدرسهاي مرتبط با يك موضوع را ندانيد در آن صورت به كمك موتور هاي جستجو ميتوانيد از آدرسهاي مورد نظر خود آگاه شويد.


. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند. 

پاسخ دهید