دانلود پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان

دانلود پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان

تعداد صفحات: 43 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 599,900 ریال

تعداد نمایش: 78 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 16 ژانویه 2020

به روز رسانی در: 30 دسامبر 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

599,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان

پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان

آپدیت دی ماه 1399

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران

 

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.


تفسیر نقاشی کودکان

مقـدمـه

در بین فعالیت های کودک نقاشی فعالیتی است که از تحول شناختی ، عاطفی و اجتماعی تاثیر می پذیرد و به همین دلیل به مقیاسی وسیع در تشخیص روانی و روان درمانگری به کار گرفته می شود. کودک با محتوای ترسیمی خود سازماندهی مشخصی را منعکس می سازد . انتخاب رنگ ها سازماندهی صفحه کاغذ ، انواع محدود سازی های موضوع مورد تجسم در حکم ابعادی صوری هستند که براساس تحلیل نقاشی به منزله یک فعالیت بیانی می توان به آنها دست یافت. علی رغم ناپایداری سبک تولید هر کودک ، در جدای از همگرایی بین این نشانه های صوری و نشانه هائی که در نحوه های دیگر بیان  مشاهده  می شوند وجود دارد روان شناسان به اتکای ویژگی های صوری نقاشی ها و محتوای آنها و نیز بر اساس بیانات لفظی کودکان و بازخوردی که از خود نشان می دهند به مواد و مصالحی بسیار غنی دست می یابد.

نقاشی کودک دارای ارزش رمزی است ، بدین معنا که موضوع ها و تداعی ها و نوع ترسیم هرکدام در پس خود معنایی را دارا می باشند که از تمابلات و افکار ناهشیار کودک سر منشا گرفته اند. به دیگر سخن باید کودک بتواند آنچه در دل دارد آزادانه بیان کند و نقاشی دقیقا وسیله این بیان آزاد است. نقاشی به کودک اجازه می دهد که تمابلات سرکوفته در زمینه ناهشیار خود را فرا فکنی کند و می تواند از این طریق   واقعی ترین احساساتی را که نسبت به اطرافیان خود دارد برای ماآشکار کند. مرگن اشترن (Morgen   stern) 1928 برای نخستین بار فکر کاربرد نقاشی های کودک را به منظور تحلیل روانی او به کار بست . کودک وقتی نقاشی می کند چیزها را آن چنان که در حقیقت بیرونی وجود دارند نشان نمی دهد بلکه به گونه ای که آنها را در ذهن می بیند ترسیم می کند. در ابتدا به تفسیر نمادهای متخلف در نقاشی کودک می پردازم و سپس به طور به مختصر ترسیم خانواده را تفسیر می کنم.

تفسـیر خطـوط مختـلف

1-  خطوط بلند و روبه بالا بیانگر نیروی زندگی ، شادی و خوشحالی است 

2-  ضعف عصبی با فشردگی و کوتاهی خطوط نشان داده می شود .

3-  پرخاشگری با قطعه قطعه کردن و به هم پیچیدن و فشردن خطوط مشخص می شود

4-  احساسات با خطوط نازک و حرکات ملایم نشان داده می شود .

5-  کودک خجالتی ، خطوط کوتاه مثل چیزی که منع شده باشد را ترسیم می کند .

6-  خطوطی که با نیروی زیاد شروع می شوند و با خطوط نازک و بی رنگ به پایان می رسند. نشانگرنیرویی درونی هستند که نتوانسته محل مناسبی برای ابزار وجود پیدا می کند .

7-  خطوط پراکنده نشان دهنده شخصیت مستبدالوایی است که زیر فشار نیز قرار دارد

8-  خطوطی که دور چیزی کشیده می شود اگر خیلی صاف باشد بیانگر دشمنی و فشار روانی است ولی اگر آن خطوط روان و دارای ارزش زیبایی شناختی باشد نشانگر شخصیت بخند وکامل است

9-  اگر قسمتی از نقاشی بر اثر چندین بار خط خوردن مخفی باشد نشانگر دلهره و ترس فرد از نقاشی آن شیئی یا مشخص می باشد.

 

 



نکات مهم

– تمامی‌موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می‌باشند.
– تنها در فروشگاه اینترنتی اس پی دی فایل میتوانید قبل از خرید برای آشنایی با پکیج موردنظر، قسمتی از محصول را به طور رایگان دانلود نمایید و در صورت رضایت خرید بفرمایید.
– پس از پرداخت هزینه، بلافاصله دکمه دانلود در صفحه سایت ظاهر خواهد شد، که با کلیک روی آن دانلود شروع خواهد شد. همچنین برای اطمینان، محصول به صورت خودکار به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
– این پاورپوینت به صورت ثبت شده بوده و هر گونه کپی برداری و انتشار غیر قانونی آن توسط افراد سودجو، بدون تذکر قبلی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

 

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران



. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 
با اطمینان خرید کنید …
 
  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو
شماره های پشتیبانی: 
47221117 – 051
09920557724
برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.


پاسخ دهید