دانلود پاورپوینت رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه

دانلود پاورپوینت رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه

تعداد صفحات: 13 اسلاید

حجم فایل: 44 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 199,900 ریال

تعداد نمایش: 181 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 آگوست 2020

به روز رسانی در: 12 ژانویه 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

199,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه

پاورپوینت رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه

 

آپدیت دیماه 1399

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی وپاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران

 

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

 

پاورپوینت رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.



آنچه در پاورپوینت رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه خواهید دید



استاندارد حسابرسی شماره 56

—رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه، یعنی رویدادهایی که بین تاریخ ترازنامه و تاریخ گزارش حسابرس رخ می دهد ، و حقایق شناسایی شده پس از تاریخ گزارش حسابرس را نیز در بر می گیرد.
—این رویدادها به جهت تاثیر احتمالی بر صورتهای مالی مورد توجه حسابرس می باشند.
—استاندارد حسابداری شماره 5 با عنوان رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه  نحوه برخورد با رویدادهای مساعد و نامساعد واقع شده پس از تاریخ ترازنامه در صورتهای مالی را توصیف ، و آنها را به دو گروه زیر طبقه بندی کرده است :
  • رویدادهایی که شواهد بیشتری را درباره شرایط موجود در تاریخ  ترازنامه فراهم می کند که در این صورت تعدیل صورتهای مالی ضروری است .
  • رویدادهایی که بیانگر شرایطی است که پس از تاریخ ترازنامه ایجاد شده است ، در صورتی که افشا نشدن آنها تاثیر منفی بر امکان ارزیابی و تصمیم گیری صحیح بگذارد ، افشای رویدادهای مذکور در یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی ضروری است.

شرح کلی مسئولیتهای مدیریت و حسابرس

—حسابرس برای شناسایی رویدادهایی که در حد فاصل تاریخ ترازنامه و تاریخ گزارش حسابرس رخ داده و ممکن است مستلزم تعدیل صورتهای مالی یا افشاگری در آن باشد باید روشهای حسابرسی لازم را به منظور گردآوری شواهد کافی و مناسب به اجرا درآورد.
—حسابرس مسئولیتی در قبال اجرای روشهای حسابرسی و پرس وجو درباره صورتهای مالی پس از تاریخ گزارش خود ندارد.
—مسئولیت آگاه کردن حسابرس از رویدادهای موثر بر صورتهای مالی که در فاصله  بین تاریخ گزارش حسابرس و تاریخ انتشار صورتهای مالی رخ می دهد، به عهده مدیریت واحد مورد رسیدگی است.
—اگرچه پس از انتشار صورتهای مالی حسابرس نسبت به پرس وجو  در باره صورتهای مالی مسئولیتی ندارد ، اما  اگر حسابرس  پس از انتشار صورتهای مالی از رویدادهایی آگاه شود که در تاریخ گزارش حسابرس وجود داشته ، و آگاهی وی از آن رویدادها می توانست  بر صورتهای مالی تاثیر بگذارد ، آنگاه حسابرس مسئولیتهایی پیدا خواهد کرد.
—با توجه به نکات مذکور ، تاریخ گزارش حسابرس ، مقطعی حساس برای تعیین مسئولیت حسابرس در قبال رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه است.



نکات مهم

– تمامی‌موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می‌باشند.
– تنها در فروشگاه اینترنتی اس پی دی فایل میتوانید قبل از خرید برای آشنایی با پکیج موردنظر، قسمتی از محصول را به طور رایگان دانلود نمایید و در صورت رضایت خرید بفرمایید.
– پس از پرداخت هزینه، بلافاصله دکمه دانلود در صفحه سایت ظاهر خواهد شد، که با کلیک روی آن دانلود شروع خواهد شد. همچنین برای اطمینان، محصول به صورت خودکار به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
– این پاورپوینت به صورت ثبت شده بوده و هر گونه کپی برداری و انتشار غیر قانونی آن توسط افراد سودجو، بدون تذکر قبلی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

 

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی وپاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران



. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

با اطمینان خرید کنید …
  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو
شماره های پشتیبانی: 
47221117 – 051
09920557724
برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.


پاسخ دهید