دانلود پاورپوینت فلز تنگستن

تعداد صفحات: 25 اسلاید

حجم فایل: 457 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 499,900 ریال

تعداد نمایش: 133 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 15 ژوئن 2020

به روز رسانی در: 15 ژوئن 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

499,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت فلز تنگستن

پاورپوینت فلز تنگستن

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت فلز تنگستن توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت فلز تنگستن با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.


فلز تنگستن

تاریخچه تنگستن  ( tungsten )

نام تنگستن (ولفرامیت) (wolframite) از واژه سوئدی (Lang slen) به معنای سنگ سنگین گرفته شده است که اولین بار در سال 1779 توسط Peter woulfe از نام آلمانی wolfram اقتباس شد.

تنگستن در سال 1781 میلادی کشف ودر سال 1783 میلادی استخراج گردید.تنگستن برای اولین بار در سال 1847 مورد استفاده قرار گرفت، اما در سال 1898 با کشف اینکه فولاد محتوای آن برای به سرعت بریدن سایر فولادها  می تواند استفاده شود، مانند یک آلیاژ فولادی مورد استفاده قرار گرفت، بطوری که امروز یک آلیاژ فلزی اساسی محسوب می شود.

 

مشخصات تنگستن

تنگستن فلزی است ضعیف و نادر به رنگ خاکستری فولادی تا سفید قلعی (یا سفید-نقره ای)، با نماد W، عدد اتمی 82، وزن اتمی 183.92، وزن مخصوص 19.35 گرم بر سانتی متر مکعب، سختی 7.5 در مقیاس موس، دارای جلا، سنگین، بسیار سخت، نقطه جوش 5900 درجه سانتیگراد و نقطه ذوب 3410 درجه سانتیگراد.

تنگستن در گروه 6 (VI) جدول تناوبی بعنوان Transition Metals بوده و در دوره 6 قرار دارد. تنگستن شعاع و بار یونی مشابه مولیبدن دارد و بدین علت این دو عنصر می توانند جانشین یکدیگر شوند.

تنگستن در طبیعت آمیزه ای از 5 ایزوتوپ پایدار می باشد و تنها 0.00013 درصد از پوسته زمین را شامل می شود. این فلز در حرارت معمولی و در شکل ناخالص، شکننده است. برخی از کانی های تنگستن دارای خاصیت مغناطیسی   می باشند. عنصر فلز تنگستن بصورت ترکیبات  4 یا  6  ظرفیتی ظاهر می گردد که نوع  6  ظرفیتی آن فراوانی بیشتری نسبت به   4 ظرفیتی دارد و بطور عمده با کلسیم، آهن، منگنز و گاهی سرب، روی و آلومینیوم همراه است. در طبیعت  20  کانی تنگستن یافت می گردد که اکثر آنها کمیاب است و تنها کانی شئلیت ولفرامیت با فرمول  caWo4  و (Mn/Fe)Wo4  به عنوان کانی های اقتصادی تنگستن در طبیعت شناخته می شوند.

مهمترین کانسارهای تنگستن در بولیوی، کالیفرنیا، چین، کلرادو، پرتغال، روسیه و کره جنوبی وجود دارد که کره جنوبی و چین تقریبا 75% تنگستن جهان را تامین می کنند.

روش های عمده استخراج تنگستن

معدن تنگستن در مقایسه با سایر معادن کوچکتر بوده و به ندرت با بیش از  2000  تن در سال از کانسنگ هایی با عیار  0.2  درصد تا  2  درصد  (Wo3)  تولید می نمایند. عملیات استخراج رگه های کوچک یا ذخایر اسکارنی تنگستن معمولا به صورت زیرزمینی صورت می گیرد.

در معادن زیرزمینی از روش هاس متداول نظیر استخراج انباره ای، کارگاه های خالی، اتاق و پایه و کرسی چینی با توجه به وضعیت زمین شناسی کانسار و خصوصیات آن استفاده می شود.

 


                                            • پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

                                               

                                              با اطمینان خرید کنید …

                                               

                                              • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
                                              • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
                                              • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
                                              • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

                                               

                                              شماره های پشتیبانی: 

                                              47221117 – 051

                                              09920557724

                                               

                                              برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند. 

پاسخ دهید