دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار

دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار

تعداد صفحات: 160 اسلاید

حجم فایل: 2 MB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 879,900 ریال

تعداد نمایش: 91 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 اکتبر 2020

به روز رسانی در: 20 اکتبر 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

879,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار

پاورپوینت مهندسی نرم افزار

 

آپدیت مهرماه 1399

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران

 

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

 

پاورپوینت مهندسی نرم افزار توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت مهندسی نرم افزار با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.



مهندسی نرم افزار 

مبحث مهندسي نرم افزاردر طي ده ها سال از ايجاد و بكارگيري كامپيوتر تاكنون در زمينه هاي مختلف كامپيوتر پيشرفت چشمگيري داشته است . در زمينه سخت افزار از كامپيوترهاي لامپي به سمت ابر كامپيوترپيشرفت كرده است .
در نرم افزار برنامه هاي به زبان ماشين (Machine Language ) به نرم افزارهاي هوشمند و زبانهاي نسل چهارم رسيده ايم . در رابطه با كاربرد، كامپيوتر از انجام كارهاي محدود و خاص بيرون آمده و اكنون در سطوح مختلف از داخل خانه ها تا مدارس، دانشگاهها ، ادارات، سازمانها، اماكن تجاري و مراكز مختلف ديگر كامپيوتر كاربرد دارد و به طور وسيع از آن استفاده مي شود و در چند سال آينده وضع به گونه اي خواهد شد كه كامپيوتر درتمام زواياي زندگي بشر رسوخ خواهد كرد. در چنين وضعيتي لازم است كه اولاً همه افراد با توانائي هاي كامپيوتر آشنايي لازم را داشته باشند ثانيا“ كسانيكه در رشته كامپيوتر فعاليت مي كنند بايد با ايده ها و روشها و تكنيكهاي جديد آشنايي كامل داشته باشند و از آنها در كارهاي مربوط به خود استفاده نمايد. 

دوره تكامل نرم افزار

1 – دوره اوليه (1965-1950 )
مشخصات اين دوره عبارتند از :
در اغلب مراكز، سخت افزار اختصاصي بود و نرم افزار خاص آن محيط كاربرد داشت.
نرم افزار هاييكه بيش از يك كاربر داشته باشد مطرح نبود يعني نرم افزار غيرقابل انعطاف بود.
نرم افزار متكي به فرد بود . يك نفر برنامه را مي نوشت آنرا اجرا مي كرد و اگر دچار اشكال مي شد خودش آنرا اصلاح مي نمود.
طراحي يك كار ضمني بود كه در فكر يك نفر ايجاد مي شد و مستنداتي در مورد آن وجود نداشت .

بحران نرم افزار

با نگاهي اجمالي به نسلهاي كامپيوتري متوجه مي شويم در دوره سوم به دليل توليد و فروش بسيار زياد كامپيوتر هاي شخصي از سوي مصرف كنندگان و خريداران اين كامپيوترها ، نسبت به برنامه هاي مختلف كامپيوتري به شدت احساس نياز گرديد و اين امر سبب توليد فراوان نرم افزار شد بدون اينكه هيچ گونه قانوني عمل نظارت بر توليد نرم افزارها به بار آورد كه در حقيقت تحت نام بحران نرم افزاري ناميده شد . اين بحران در سالهاي 1960 تا 1970 به شكل پيچيده اي به اوج خود رسيده بود و درست در همان سالها بود كه بحث مهندسي نرم افزار به شكل جدي تري مطرح شد
مقدمه پيدايش مهندسي نرم افزار، بحران نرم افزار بود. بحران نرم افزار اولين بار در كنفرانسي در سال 1968 ميلادي مطرح شد ولزوم جهشي در نرم افزار جهت جوابگويي به نيازها و رفع مشكلات احساس گرديد.

 



نکات مهم

– تمامی‌موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می‌باشند.
– تنها در فروشگاه اینترنتی اس پی دی فایل میتوانید قبل از خرید برای آشنایی با پکیج موردنظر، قسمتی از محصول را به طور رایگان دانلود نمایید و در صورت رضایت خرید بفرمایید.
– پس از پرداخت هزینه، بلافاصله دکمه دانلود در صفحه سایت ظاهر خواهد شد، که با کلیک روی آن دانلود شروع خواهد شد. همچنین برای اطمینان، محصول به صورت خودکار به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
– این پاورپوینت به صورت ثبت شده بوده و هر گونه کپی برداری و انتشار غیر قانونی آن توسط افراد سودجو، بدون تذکر قبلی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران



. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 
با اطمینان خرید کنید …
 
  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو
شماره های پشتیبانی: 
47221117 – 051
09920557724
برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.


پاسخ دهید