دانلود پاورپوینت کاهش تلفات انرژی

دانلود پاورپوینت کاهش تلفات انرژی

تعداد صفحات: 16 اسلاید

حجم فایل: 920 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 299,900 ریال

تعداد نمایش: 61 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 ژوئن 2020

به روز رسانی در: 28 می 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

299,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت کاهش تلفات انرژی

پاورپوینت کاهش تلفات انرژی

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت کاهش تلفات انرژی توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت کاهش تلفات انرژی با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.


کاهش تلفات انرژی

پیشنهادات غیر فنی در خصوص کاهش تلفات شبکه توزیع

1- نصب کنتور برای انشعاب هایی نظیر راهنمائی و رانندگی و چراغهای چشمک زن

2- طرح ضربتی جمع آوری برق های غیر مجاز

3- فروش کنتور موقت با شیوه آسان جهت جلوگیری از ایجاد برق های غیر مجاز

 4-راه اندازی گروه خط گرم فشار ضعیف

5- راه اندازی گروه خط گرم فشار ضعیف

6- جمع آوری لامپ های رشته ای در مساجد

7- اجباری نمودن نصب خازن توسط مشترکین دیماندی

8- کنترل برق های غیر مجاز در روستاهایی که در حال اجرای طرح گازرسانی می باشند .

-با توجه به کسری کالا در اجرای پروژه های سرمایه ای   وپروژه های طرح جهادی کاهش تلفات ،روند اجرایی پروژه های به تاخیر افتاده ودر بعضی مواد با توجه به نبود کالا در انبار ،باعث تغییر طرح پروژه شده  ,و این مانع هدف در نتیجه کاهش تلفات شده مثلا در طرح کابل خونگهدار 70 بوده و به علت کسری کالا از کابل خودنگهدار  50در پروژه استفاده گردد با توجه به اینکه کل محاسبه تعیین مقدار تلفات انرژی طبق طرح می باشد حال خو د قضاوت کنید ……..ویا  این کسری باعث ابطال پروژه می گردد.پیشنهاد میگردد.در هنگام ارسال اعتبارات وتهیه پروژه در هر مدیریت ،کسری کالا در انبار شهرستان را نیز در نظر گرفته ودرصورت لزوم کالا ارسال نمایند.

-درطرح کاهش تلفات بعضی از ایتم ها بعد از توافقنامه   به فهرست اضافه شد . در موافقنامه اولیه 22مورد بود که در حال حاضر 28 مورد شده است این یعنی درروی آیتم های کاهش تلفات خیلی فکر نشده است . مانند جمع آوری  انشعابات غیر مجاز –  نصب مو لد و….. .

-در محاسبه اقتصادی  طرح کاهش تلفات بعضی از پروزه هایی  نرخ بازگشت سرمایه خیلی طولانی است . وعلت آن این است که ما فقط از دید هزینه های ریالی طرح  کاهش تلفات به مسئله نگاه کرده ایم  در صورتی که خیلی از ایتم ها مانند خسارت  مالی  به شبکه وایمنی  وخسارات جانی به مشترکان و عابران  وهمچنین انرژی های توزیع نشده، در صورت عدم اجرای  طرح مورد نظر وخیلی مسائل دیگر که با همفکری    همکاران  می توان مسائلی که غیر مستقیم به طرح مورد نظر  ربط خواهد داشت می توان کشف ودر طرح توجیهی پروزه می توان دخیل باشد.پیشنهاد می گردد کمیته ای تشکیل واین گونه مسائل را بررسی و ان را بتوانیم به ریال تبدیل وپس از ان به مسائل اقتصادی  طرح مورد نظر بپردازیم

-با عنایت به اینکه بعضی از تصمیمات وصورتجلسه هایی که در حوضه ستادی گرفته می شود . ومستقیما به  مجموعه مدیریت شهرستان ها دیکته می شود.ودر شهرستان ها نیز  طبق هدف مورد نظر منجر به اقداماتی می شود چه بسا یک هزینه گزاف به سیستم  شرکت  وارد کند .عاجزانه خواهشمندیم .تصمیماتی که در حوضه ستادی گرفته شود که بر اساس برنامه از پیش تعین شده  باشد  واین نباشد  که در اجرای  یک فرایند چندین بار روش رسیدن به هدف  تغییر یا اهدف ها به مرور زمان تغییر کند . سیستمی که چنین باشد به مرور دچار تزلزل و ضعف خواهدشد.

-با عنایت به توجه شرکت به یراق الات جدید شبکه مثلا جدیدا به یراق الات  سیم های روکش دار که در تلفات انرزی سهم به سزایی دارد.در مرحله اول پیشنهاد می گردد در تمام شهرستانهاکه در سال های گذشته از سیم های روکش دار  بدون یراق الات آن استفاده شده واین در بعضی از موارد باعث اتصال سست ویا پدیده کرنا شده است که در تلفات نقش دارد .پیشنهاد می گرددد.حجم چنین شبکه ها را در شهرستانها بر اورد کرده واز یراق جدید در این شبکه های استفاده  کرد ومسلما به نتیجه مثبت خواهیم رسید.


. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.

پاسخ دهید