دانلود پروژه طراحی سايت 118

دانلود پروژه طراحی سايت 118

فرمت فایل: موجود نیست

دسته بندی:

قیمت: 79,000 ریال

تعداد نمایش: 143 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 اکتبر 2016

به روز رسانی در: 21 دسامبر 2016

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

79,000 ریال – خرید

طراحی سايت 118

نوع فایل:ورد

تعداد صفحات:133

اندازه فایل:785کیلوبایت

فهرست

عنوان                                                                                                                           صفحه

فصل اول     وب                                                                                                             

فصل دوم   مستندات طراحي                                                                                       

فصل سوم  كد هاي html                                                                                           

فصل چهارم  صفحات سايت

مقدمه

آنچه مطالعه خواهید کرد

1- توصيف رابطه نزديک بين تکنولوژي وب و مفاهيم طراحي
2- بيان طرح المانها و انتخاب فونتها و رنگهاي وب سايت
3- توصيف اهميت کارايي سايت براي مخاطبين و توضيح چگونگي برگذاري يک آزمون براي محاسبه کارآيي
4- توصيف اينکه چرا هدايت شدن در سايت مهم است و چگونه مرورگرها آن را کنترل مي کنند .
5- توصيف سلسله مراتب يک وب سايت و تعريف قراردهاي مشابه آن
6- توصيف عملکرد گرافيک ها در سايت شما
7- توصيف توابع و ابزارهاي عکس و انتخاب بهترين قالب گرافيکي
8- جستجوو مطالعه براي اصول طراحي چند رسانه اي و انتخاب بهترين چند رسانه براي سايت
9- توصيف فرآيند توسعه وب
10- نوشتن جملات گويا در سايت و توسعه استراتژي وب و تکنيکهايي براي هدايت از آن
11- توصيف مفهوم کاربردي بودن سايت
12- توصيف فرآيند نقشه هاي فکري و استفاده از آن در ساختار وب
13- اندازه گيري زمان ، عوامل پياده سازي سايت و محاسبه زمان Download (بارگذاري

 

ماهيت وب

بيشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحي وب مي پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبليغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اينترنت براي شما ايجاد تجارت ونيز قابليتي براي ارتباط نزديک ارائه مي دهد .

کاربران ميتوانند اطلاعات و محصولاتي را که در خور نيازشان ميباشد را پيدا کنند.
اينترنت معمولي ترين رسانه واسطه اي است که کاربر را آماده ميسازد که تصميم بگيرد که چه اطلاعاتي را ميخواهد و بايد براي رسيدن به آن به کجا مراجعه کند. اين امر باعث ميشود که بر خلاف رسانه هاي انتشاري، اينترنت يک رسانه تبادلي ( دو طرفه ) تلقي شود. اکثراً رسانه ها تاثير گذار هستند و هدف آنها ايجاد علاقه کافي است تا اينکه که سرانجام بتواند تبادل مطلوب راانجام دهند.

ماهيت خواندن يک مجله و يا ديدن برنامه هاي تلويزيون ذاتي و بالفطره نيست و معمولاً کار انفرادي است. در اصل عمل خواندن مطبوعات يا تماشاي برنامه هاي تلويزيوني بالفطره عملي تبادلي نيست و در حقيقت بين عمل خواندن يا تماشاي تلويزيون با عمل تبادل تفاوت وجود دارد. تنها تبادل انجام شده در مورد خوانندگان و بينندگان ، گرفتن اطلاعات از طريق خواندن يک کتاب يا مجله يا تماشاي برنامه تلويزيون است. ( بصورت يک طرفه) بنابراين ايجاد اطلاعات جهت رسانه هاي گروهي به راهکارهاي متفاوت تري نسبت به ايجاد اطلاعات مربوط به اينترنت نياز دارد.
مشاهدات بي عيب اينترنت مانند ثبت رويداد بر روي مرورگر وب ،دلالت بر درخواست کاربران و واکنش سرور دارد. به عبارت ديگر انجام يک داد و ستد و تبادل مي باشد.

بعلاوه با اين طبيعت، اينترنت نميتواند بصورت خطي عمل کند. اگر کاربر تصميم به انجام داد و ستد و تبادل داشته باشد، ابتدا بايد به سايت راهنمايي و هدايت شود، و سپس براي تجارت در سايت بماند و گردش کند و در پايان دوباره به سايت بازگرددو نيز بايد در نظر داشت که کاربر ميتواند براي انجام داد و ستد در هر لحظه به هر سايت ديگري مراجعه نمايد

ابزار ها و تکنولوژي

سالها مذاکرات زيادي درباره اينکه چه ابزارهاي خاصي در فرايند گسترش وب استفاده ميشود، وجود داشت. به هر جهت امروزه خيلي از ابزارهاي ويرايشگر وب در رده هاي چهارم و پنجم قرار گرفتند. اين مذاکرات بيشتر پيرامون آن بود که طراحان وب از کدام ابزارها استفاده کنند نه اينکه صرفاً بخواهند از ابزاري خاص استفاده کنند. بطور ايده آل ترکيب کدهاي دستي و WYSIWYG بهترين گزينه از نقطه نظر توسعه امروزي است. انجام اين عمل ساده زمان زيادي براي توسعه يک سايت HTML با کد نويسي را ميگيرد. احتياجات به روز رساني اطلاعات مستلزم آن است که بين صفحه وب و يک سايت محلي اتحاد و پيوستگي ايجاد شود. امروزه WYSIWYG از استاندارد خارج شده است. و از Dream Wearer , Front Page استفاده ميشود. در آينده ميتوانيد تشکيلات خود را به آخرين درجه پيشرفت برسانيدو همواره با زمان جلو رويد.
اين ابزارهاي قدرتمند که در صنعت نيز قابل رقابت هستند در دوره CIW ارائه خواهند شد. اين ابزارها با هم هماهنگي خاصي دارند.

 

رسانه هاي واسط

طراحان وب بايد در مورد ديگر تفاوتهاو مشکلاتي که در طراحي وب در مقايسه با رسانه هاي ديگر بخصوص چاپ پيش مي آيد آگاه شوند. در ابتداي زمان طراحي وب ،بسياري از سايتها بصورت HTML ساده و بصورت بروشورولي با خاصيت وب توزيع ميشدند و اين شيوه باعث شد که کمپانيها خيلي سريع اطلاعات خود را بر روي وب ارسال کنند . بعلاوه وب به عنوان قلمرو جديد بود که نه سنديتي براي آن وجود داشت و نه اطلاعات معتبري براي تائيد اعتبار آن بود. بيشتر کمپاني ها خيلي زود آموختند که ارسال بروشور بر روي وب موثر تر از استفاده از رسانه هاي ديگر نيست. به طور کلي در يک جمله مي توان گفت صفت چاپ خاصيت خطي دارديعني از يک خط به خط ديگر و از يک صفحه به صفحه ديگر. …..ولي وب يک رسانه خطي نيست و به همين سبب خواص متفاوت تري دارد و هنگامي که در داد وستد از آن به عنوان يک قالب خطي استفاده شود خواص متفاوتي از خود بروز ميدهد. بيشترين ويژگي متفاوت وب در برقراري ارتباط دو طرفه با کاربران ميباشد. صنعت چاپ نميتواند مشاهدات کاربران را بصورت فرم تخصصي در آورد. ودر يک جمله ديگرميتوان گفت رسانه وب ميتواند امکانات ارتباط دو طرفه را به بهترين صورت انجام دهد و براي کاربر فرم شخصي ايجاد کند. و اين پديده يک ارتباط مستقيم بين تجار و کاربران(خريداران) را برقرار مي کند .در طي اين دوره شما از ابزارهاي زيادي در توسعه صفحات وب بهره خواهيد گرفت اما توجه داشته باشيد که هدف از اين دوره کامل کردن مهارت شما در تمامي اين زمينه ها بصورت حرفه اي نيست بلکه هدف از اين دوره آگاهي شما از امکاناتي است که هر کدام از اين ابزارها به شما ميدهند و اين شما هستيد که در نهايت تصميم گيرنده اصلي خواهيد بود که کدام ابزار فوايد بيشتري براي نظام مند شدن مقاصدتان دارد.

 

کاربران وب و نکاتي در طراحي سايت

کيفيت مندرجات سايت شما و نمايش آن از عوامل موفقيتهاي اصلي سايت هستند . يکي از بزرگترين اشتباهاتي که شما در ساخت و توليد و نمايش مندرجات روي وب داريد دخالت دادن استانداردها ، تمرين ها و تعهدات رسانه هاي ديگر مثل چاپ ميباشد . وب رسانه متفاوت تري از بقيه رسانه هاي موجود است و بنابراين استانداردهاي متفاوت تري براي توسعه آن نسبت به بقيه رسانه هامثل چاپ و ويدئو و ساير رسانه هاي سنتي وجود دارد . اين فصل به شما خلاصه اي از بيشتر ملزوماتي که شما نياز داريد براي توسعه کار آن آنها را در نظر بگيريد ارائه ميدهد .

حدس مي زنيد که چه مقدار از متن صفحه وب شما به طور واقعي توسط کاربر خوانده مي شود ؟ تمام آن ؟ بيشتر آن ؟ حقيقت آن است که کابران اغلب هيچ مقداري از آن را نمي خوانند . به دنبال اين جمله بايد گفت که در حدود 80% از مردم فقط در مندرجات سايت پويش مي کنند و به دنبال نکات و عبارات کليدي مي گردند . به طور متوسط 25 % کاربراي در خواندن روي مانيتور نسبت به خواندن از روي چاپ آهسته تر عمل مي کنند . بنابراين ،اين واقعيت چگونه بر ساختار صفحه شما اثر مي گذارد ؟ به عنوان يک طرح شما بايد صفحه اي ايجاد کنيد که کاربران بتوانند سريع آن را کاوش کرده و اطلاعات مطالبه کرده را پيدا کنند .
بخاطر آوريد که يکي از تناقضات در طراحي وب اين است که تصور کنيد که وب فرم ديگري از رسانه چاپ است . هنگامي که طرح يک صفحه با مندرجات مشابه به يک مجله و يا بروشور ايجاد مي کنيد کاربران به طور مسلم به سايت ديگري خواهد رفت چراکه شما در نظر نگرفتيد که ماهيت مطالب بر روي وب بايد با ديگر رسانه ها به خصوص چاپ متفاوت باشد.هنگامي که کاربران به سايت شما مي رسند اولين حسي که درآنها ايجاد مي شود از اهميت زيادي برخوردار است.مثلا ممکن است سايت وب شما که به قصد تجارت ايجاد شده است فقط يک پنجره داشته باشد ولي به هر حال اگر به نظر مشتري غير جذاب باشد شما مشتري خود را به رقيب خود واگذار کرديد. بنابراين اگر بدانيد که بازديد کنندگان فقط سايت شما را مرور مي کنند متوجه خواهيد شد که چرا نبايد کاربران را مجبور به خواندن مطالبي کنيد که براي آنها جالب نيست . کاربران را راضي نگه داريد و آنچه را که مي خواهند به آنها عطا کنيد، حتما آنها به سايت شما باز خواهند گشت .(قابل ذکر است قواعد بازار يابي در سايتهاي تجاري متفاوت تر از دنياي واقعي مي باشد)

پاسخ دهید