دانلود پروژه مالی کارخانه سیمان بجنورد

دانلود پروژه مالی کارخانه سیمان بجنورد

تعداد صفحات: 160 ص ورد

حجم فایل: 5 مگابایت

فرمت فایل: زیپ - ZIP

دسته بندی:

قیمت: 879,900 ریال

تعداد نمایش: 663 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 3 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 16 می 2023

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

879,900 ریال – خرید

دانلود پروژه مالی کارخانه سیمان بجنورد

پروژه مالی کارخانه سیمان بجنورد

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با کمترین قیمت، نسبت به رقبا تهیه کنید

این پروژه مالی جهت رشته حسابداری به صورت کامل و تجزیه و تحلیل جداول مختلف در قالب فایل ورد میباشد. پروژه مالی کارخانه سیمان بجنورد توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان رشته حسابداری می توانند این پروژه مالی را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمام اعداد و ارقام و همچنین حقوق و دستمزد در پروژه مالی کارخانه سیمان بجنورد بدرستی و بادقت وارد گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و تحویل استاد دهید.



سیمان بجنورد

فصل اول

کلیات 

مقدمه :

گام نخست براي هر تحقيق انتخاب يك موضوع تحقيق مي باشد كه به صورت يك فكر در ذهن محقق شكل مي گيرد و بايستي موضوعي كه انتخاب مي كنيم برايمان كم وبيش شناخته شده باشد به شكلي كه برايمان پيش زمينه اي ايجاد نمايد تا بتوانيم در ادامه تحقيق راحت تر با موضوع ارتباط برقرار كنيم .
براي انتخاب موضوع بايستي شرايط و امكانات و اطلاعات پيرامون آن موضوع را سنجيد تا مبادا به موانعي برخوردكنيم كه مانع از تكميل شدن يك تحقيق مفيد گردند . بايستي كوشيد موضوع را به بهترين شكلي باز كرد و شرح داد تا آنكه بتواند يك مرجع مفيد و مناسب براي آيندگان باشد . براي رسيدن به جوابهاي خوب و سودمند از يك تحقيق بايستي روشهاي تحقيق مناسب را در نظر گرفت و از منابع مطلوب براي تحقيق  بهره گرفت .

تعريف موضوع تحقيق :

همه ما بارها به خريد رفته ايم و به تهيه احتياجات خود پرداخته ايم , زماني ضرورت خريد را احساس مي كنيم كه نياز به يك قلم جنس خاص براي رفع مشكلي كه پيش آمده است داريم . سعي مي كنيم ابتدا از نبود آن آگاه شويم و ميزان نياز را بسنجيم و سپس اقدام به خريد كنيم .
خريد كردن شرايطي را مي طلبد حتي اگر براي رفع نيازهاي عادي منزل و شخص صورت پذيرد , ابتدا بايد ميزان نياز , كيفيت مناسب , قيمت دلخواه و زمان مطلوب را بررسي كنيم ودر گام نهايي آن را از يك منبع مطمئن و قابل اطمينان خريداري نماييم .
در سيستم خريد و انبارداري در يك كارخانه بزرگ نيز همان اصول ابتدايي كه در هر خانه اي استفاده مي شود به كار مي رود , مانند اينكه : بهترين منبع , بهترين قيمت , بهترين كيفيت , بهترين كميت , بهترين زمان  براي خريد كدام است ؟
البته روش كار در كارخانه هاي بزرگ پيچيده تر مي باشند و به همان سادگي كه براي منزل خريد مي كنيم اتفاق نمي افتد و به همين جهت نياز به تحقيق و مطالعه دارد و بايد بهترين روشها و فنون براي انجام اين كار صورت بپذيرد , در غير اين صورت از مجموعه كل سازمان نمي توان  انتظار بهترين عملكرد را داشته باشيم .
شركت سيمان بجنورد با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه صنعت سیمان، یکی از شرکت‌های زير مجموعه شرکت سیمان فارس و خوزستان می‌باشد که در راستاي اهداف اقتصادي، ‌اجتماعي و تحقق برنامه هاي دولت، با اخذ مجوزهاي لازم، احداث خط یک با ظرفیت اسمی 2000 تن در روز را با عملیات اجرایی پروژه در سال 1372 آغاز و در فروردین سال 1378، به بهره برداري رسانده است و با هدف افزایش توان تولید و برآورده ساختن نیازهای مشتریان داخلی و خارجی، عملیات اجرایی خط دوم کارخانه با ظرفیت اسمی 3300 تن در روز، از سال 1383 آغاز و با تلاش متخصصین ایرانی و استفاده از دانش بومي شده پرسنل خط یک، در اسفند ماه سال 1387 به بهره برداري رسيده است.
در اين تحقيق سعي خواهيم نمود تا سيستم خريد و انبارداري مجتمع صنعتي سيمان بجنورد را بررسي و مورد تجزيه و تحليل قرار دهيم ، يعني با داشتن يك نگرش سيستمي به بخش خريد و انبارداري و در كل به سازمان بررسي كنيم و ببينيم در اين سازمان رعايت اصول و موازين 5 گانه خريد ، سيستم سفارش كالا ، سيستم كدگذاري، كنترل موجودي انبارگرداني به چه شكلي انجام مي پذيرد .

سوالات اساسي تحقيق :

 در تحقيق فوق مي خواهيم در حد توان و به صورت جامع و مفيد به سوًالات اساسي زير پاسخ دهيم :

1- طراحي انبارها و حفاظت و ايمني آنها در مجتمع صنعتي سيمان بجنورد به چه صورتي است ؟

2- عمليات مربوط به خريد در مجتمع صنعتي سيمان بجنورد به چه صورت انجام مي شود ؟ و آيا اصول و موازين پنجگانه خريد در آن رعايت مي شود ؟

3- سيستم سفارش در مجتمع صنعتي سيمان بجنورد به چه نحوي انجام مي شود ؟

4- نحوه  انجام كد ينگ اجناس در انبارهاي مجتمع سيمان  بجنورد به چه شيوه اي انجام مي شود ؟

    5 – عمليات مربوط به نگهداري و سرويس دهي انبارها در مجتمع صنعتي سيمان بجنورد به چه صورت انجام مي شود ؟

6- كنترل موجودي در مجتمع صنعتي سيمان بجنورد به چه شكل و با چه ابزارهايي انجام مي شود ؟

7- انبار گرداني در مجتمع صنعتي سيمان بجنورد به چه شكلي انجام
مي شود ؟

 

خلاصه :

در فصل اول به تعريف موضوع تحقيق كه بررسي سيستم خريد و انبارداري در مجتمع صنعتي سيمان بجنورد بود پرداختيم و طي آن تلاش نموديم به اهميت و ارزش بخش خريد و انبارداري اشاره كنيم و كاربردهايي كه مي توان از نتايج اين تحقيق برشمارد را عنوان نموديم و به طرح سوالات اساسي پرداختيم كه بايستي در فصل تجزيه و تحليل به آنها پاسخ دهيم . و روشهاي تحقيق را عنوان نموديم و به تعريف واژه هاي مربوط به موضوع تحقيق پرداختيم .

 

مباحث فصول بعدي :

فصل دوم به ادبيات موضوع مي پردازد كه شامل سه بخش مباحث نظري , پيشينه تحقيق و تاريخچه مجتمع صنعتي سيمان بجنورد مي باشد . در فصل سوم روش تحقيق توضيح داده مي شود و روش هاي جمع آوري اطلاعات مطرح مي گردد .

فصل چهارم به تجزيه و تحليل اطلاعات مي پردازد و در نهايت در فصل پنجم با توجه به تجزيه و تحليل اطلاعات به دست آمده , نتايج تحقيق بيان شده و پيشنهاداتي ارائه مي گردد .



نکات مهم

– تمامی ‌موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می‌باشند.
– تنها در فروشگاه اینترنتی اس پی دی فایل میتوانید قبل از خرید برای آشنایی با پکیج موردنظر، قسمتی از محصول را به طور رایگان دانلود نمایید و در صورت رضایت خرید بفرمایید.
– پس از پرداخت هزینه، بلافاصله دکمه دانلود در صفحه سایت ظاهر خواهد شد، که با کلیک روی آن دانلود شروع خواهد شد. همچنین برای اطمینان، محصول به صورت خودکار به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
– این پاورپوینت به صورت ثبت شده بوده و هر گونه کپی برداری و انتشار غیر قانونی آن توسط افراد سودجو، بدون تذکر قبلی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

 

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران



. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 
با اطمینان خرید کنید …
 
  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو
شماره های پشتیبانی: 
47221117 – 051
09920557724
برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.


پاسخ دهید