دانلود پروژه پایانی خواص ماهي و ميگو و اثرات امگا 3

دانلود پروژه پایانی خواص ماهي و ميگو  و اثرات امگا 3

تعداد صفحات: 63 صفحه

حجم فایل: 1 مگابایت

فرمت فایل: زیپ - ZIP

دسته بندی: - -

قیمت: 399,900 ریال

تعداد نمایش: 69 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2019

به روز رسانی در: 20 دسامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

399,900 ریال – خرید

دانلود پروژه پایانی کارآموزي مربوط به توليدات شرکت پارس مينو

 پروژه پایانی کارآموزي مربوط به توليدات شرکت پارس مينو

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی و پروژه های پایانی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پروژه پایانی کارآموزي مربوط به توليدات شرکت پارس مينوتوسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پژوهش را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی صفحات در پروژه پایانی کارآموزي مربوط به توليدات شرکت پارس مينو  بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.

 

 مقدمه:

پيشرفت انسان مرهون بهره گيري از نيروي تعقل و انديشه اوست و انديشه خلاق و كارآمد نيز در بدني سالم و با نشاط تجلي مي‌يابد. بر اين اساس نقش تغذيه در زندگي انسان از دوران جنيني تا كهنسالي حائز اهميت بسيار است.

تنظيم الگوي تغذيه‌اي جديد در خانواده كه صرفنظر از سازگاري با ذائقه فرد، بر ضرورت تأمين نيازمندي بدن به انواع ويتامين، پروتئين، فسفر و … متكي باشد، خواهد توانست افراد را از بزرگترين وديعه الهي كه همانا «سلامتي» است، برخوردار نمايد.

متأسفانه مصرف مستمر آبزيان، عليرغم خواص تغذيه‌اي اثبات شده آنها در تأمين سلامت بدن و نقش پيشگيرانه‌اي كه در ابتلا به انواع بيماري‌ها دارند، هنوز در عادت غذايي اغلب خانواده‌ها نگنجيده وسفره ايراني جايگاه ثابت و معيني را به خوراك دريايي اختصاص نداده است.

نوع تغذيه تاثير مهمي در سلامت يا بيماري انسان دارد. همان گونه كه تغذيه صحيح مي‌تواند انسان را از گزند بيماري‌ها مصون نگه دارد و سلامت انسان را تامين كند تغذيه نامناسب نيز مي‌تواند موجب ابتلاي انسان به بسياري از اختلالات ناگوار و مهلك شود.

گروهي از مواد غذايي كه تاثير مهمي در سلامت انسان و پيشگيري از بيماري‌ها دارند، ماهي‌ها و آبزيان هستند. اين مواد غذايي مفيد كه داراي ارزش تغذيه‌اي بسيار بالايي هستند، چنانچه به مقدار كافي يعني هفته‌اي 2 تا 3 بار در برنامه‌ي غذايي افراد گنجانده شوند. در پيشگيري از بسياري از بيماري‌ها و حتي كنترل و كمك به بهبود عوارض و اختلالات مختلف، اثرات مهمي خواهند داشت كه به اختصار در اين مقدمه توضيح داده شده و در ادامه به بررسي اجمالي‌تر آن‌ها مي‌پردازيم.

امروزه ثابت شده است كه مصرف ماهي و آبزيان به علت داشتن اسيدهاي چرب اشباع نشده‌ي خاصي به نام امگا -3، در پايين آوردن چربي‌هاي نامطلوب خون مانند كلسترول تام، VLDI , LDL و تري گليسريد تاثير مهمي دارد، همچنين در حفظ تعادل فشار خون و نگه داري آن در حد مناسب موثر است.

فهرست:

تاريخچه 

مقدمه

بيماري‌هاي قلبي و عروقي 

سرطان 

ميگرن

بيماريهاي التهابي

ميگو

منابع 

.

پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

پاسخ دهید