دانلود پروژه پایانی مؤسسات

دانلود پروژه پایانی مؤسسات

تعداد صفحات: 25

حجم فایل: 121 کیلوبایت

فرمت فایل: ورد

دسته بندی:

قیمت: 199,900 ریال

تعداد نمایش: 89 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 فوریه 2020

به روز رسانی در: 12 فوریه 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

199,900 ریال – خرید

دانلود پروژه پایانی مؤسسات

 پروژه پایانی مؤسسات

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی و پروژه های پایانی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پروژه پایانی مؤسسات توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پژوهش را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی صفحات در پروژه پایانی مؤسسات  بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید

 

 

مؤسسات

مؤسسات عمومي بخش مهمي از سازمانهاي رسمي كشورند كه از طرف دولت يا اشخاص حقوقي حقوق عمومي ،مثل شوراهاي محلي و … به منظور اداره خدمات ويژه اي تشكيل شده اند و از آزادي عمل برخوردارند، ولي همه آنها داراي شخصيت حقوقي نيستند و مؤسسه عمومي غير متمركز به شمار نمي روند ؛ شرط تحقق عدم تمركز وجود شخصيت حقوقي سازمان مورد نظر است و بدون آن . استقلال و آزادي عمل لازم بوجود نمي آيد . مؤسسه عمومي به معني واقعي كلمه داراي شخصيت حقوقي جدا از شخصيت حقوقي دولت است و در صورتي كه مؤسس آن . اشخاص حقوقي آنها دارد ، و به اين عنوان مي تواند دارايي و بودجه و ماموران ويژه داشته باشد و در خصوص تمام اموري كه به موجب اساسنامه قانوني در صلاحيت آنها است ، تصميم بگيرد.

مؤسسه داراي شخصيت حقوقي مي تواند به صورت مستقل ، معاملاتي انجام دهد و با كمك ها و هدايايي از اشخاص قبول كند يا براي حفظ حقوق و منافع خود به طرفيت دولت يا اشخاص ديگر اقامه دعوي كند و يا از دعاوي مطرح شده عليه خود دفاع كند.

مؤسسه  عمومي داراي شخصيت حقوقي ، مسؤول اعمال خود است و در صورت ورود زيان به ديگري . بايد از اموال اختصاصي خود كه در واقع وثيقه كلي ديون و تعهدات اوست ، خسارت بپردازد ، البته بايد اذعان داشت كه استقلال مؤسسات عمومي مطلق نيست ، بلكه وزيران ، از لحاظ مسئوليت كلي كه در اداره امور كشور در برابر مجلس شورا دارند ، نسبت به آنها نظارتي اعمال مي كنند.

مرجع تاسيس موسسات عمومي :

همانگونه كه در تعريف موسسه عمومي آمده است ، اين گونه موسسات به موجب قانون ايجاد مي شوند و زير نظر يكي از قواي سه گانه اداره مي شوند . در واقع مرجع تصويب و يا صدور مجوز اساسنامه موسسات دولتي مجلس شوراي اسلامي است و مرجع ديگري حق ايجاد چنين موسساتي را ندارد. البته در عمل مراجع ديگري نيز در تشكيل اين گونه موسسات نقش داشته اند .


پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند

پاسخ دهید