دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) تولید بلندگو

دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) تولید بلندگو

تعداد صفحات: 25

حجم فایل: 380 کیلوبایت

فرمت فایل: ورد

دسته بندی: - - -

قیمت: 979,900 ریال

تعداد نمایش: 309 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 16 ژوئن 2020

به روز رسانی در: 13 ژوئن 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

979,900 ریال – خرید

دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) تولید بلندگو

 

طرح کسب و کار (بیزینس پلن) تولید بلندگو

 

جهت آشنایی کارآفرینان با طرح های کارآفرینی و ارائه ی آن به وزارت کار و امور اجتماعی

 

بیزینس پلن ها، طرح های توجیهی و طرح های کسب و کار اس پی دی فایل، مورد تایید وزارت کار و رفاه اجتماعی بوده و براساس فرمت پیشنهادی این سازمان تهیه و تنظیم گردیده است.

 

اس پی دی فایل تنها سامانه ی ارائه دهنده ی بیزینس پلن ها و طرح های کسب و کار ( طرح توجیهی )، پروژه های مالی، پروژه های پایانی و سایر فایل های دانلودی معتبر و ارزشمند در ایران

 

توجه: این پروژه توسط تیم اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده و وب سایت های دیگر این محصول را از سیستم همکاری در فروش سپیده خریداری کرده اند و با قیمت چندین برابر بفروش میرسانند

 

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

 

طرح کسب و کار (بیزینس پلن) تولید بلندگو توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پژوهش را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی صفحات در طرح کسب و کار (بیزینس پلن) تولید بلندگو بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید

 



– خلاصه مدیریتی /اجرایی 

 عملا در تمام کارهای جدید مربوط به آکوستیک , نوسانهای فشار صوتی بوسیله نوعی دستگاه گیرنده الکتروآکوستیکی به نام تراگذار گرفته می شود , مثلا میکروفونی که این نوسانانها را به نوسانهای کوجکتر از نوع جریان یا ولتاژـ تبدیل می کند .نوسانهای اخیر یا به طریق الکتریکی برای تبدیل فوری به مکالمه به شکل انرژی صوتی تقویت می کردند ، یا ممکن است آنها را به نوعی ذخیره کرد ؛ نظیر آنجه روی نوار مغناطیسی ضبط می کنند که برای تجزیه بعدی یا برای برگرداندن صدا معمول است . نوسانها پس از تقویت ممکن است بوسیله نوعی فرستنده تراگذار الکتروآکوستیکی به نام بلندگو به ارتعاشاهای صوتی تبدیل شوند.

مشخصات

برای طرح ریزی یک تراگذاری موثر جهت تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی صوتی که باید در هوا منتشر شود لازم است چند عامل مربوط به یکدیگر را در نظر بگیریم . این عاملها شکل کارآیی الکتروآکوستیکی ، یکنواخت بودن پاسخ دستگاه به فرکانس ، خطی بودن پاسخ دامنه ، پاسخ عبوری ، قدرت و استحکام برای کار , اندازه ، دوام وقیمت است . بلندگوی ایده آل دارای مشخصات زیر است :

  • پاسخ صوتی که از آن خارج می شود ( باز داده ) در فاصله کامل فرکانسهای قابل شنیدن مستقل از فرکانس باشد

  • در باز داده هارمونیک داخل نسازد ، همچنین بواسطه مدولاسیون داخلی در آن تابیدگی ایجاد نکند.

  • سینگال هایی را که در آن وارد می شوند ( در داده ) خواه عبوری یا پایدار باشند ، باشند ، بتواند عینا به همان شکل دوباره بسازد

  • قادر باشد صورت را..در اطراف خود مستقل از راستا بخصوصی منتشر کند.

  • با در نظر گرفت بازده آکوستیکی که از آن انتظار داریم تا حد امکان از لحاظ اندازه کوچک باشد

تا کنون حتی یک تراگذار که دارای تمام خواص بالا باشد طراحی نشده است . از میان بسیاری اسبابهایی که برای تشعشع انرژی صوتی در هوا ساخته شده اند ، دو نوعی که بیش از همه بکار می روند عبارتند از بلندگوی دینامیکی یا بلند گوی با تابش ، مستقیم و بلند گوی بوق دار . هر دو بلند گوها از تروش الکترودینامیکی که بین حرکت صفحه ای مرتعش ، به نام مخروط بلند گو یا دیافراگم یا دیافراگم ، و جریان موجود در ” پیچیک صوتی ” برقرار است ، استفاده می کنند.

3- تجزیه و تحلیل صنعت

الف- تجزیه و تحلیل محیطی

  • محیط کسب وکار

درمحیط کار طرح پیشنهادی که در 2 کیلومتری شهرستان اراک واقع شده است که از لحاظ رفت وآمد پرسنل با توجه به قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی هیچ مشکلی برای رفت  وآمد ندارد. که سعی می شود از نیروهای بومی برای کار های غیر تخصصی استفاده شود.

  • فرهنگ (اعتقادات مذهبی ،فرهنگ مصرف ،آداب و رسوم )

کسب وکار مورد نظر با فرهنگ و اعتقادات مردم منطقه مشکلی نداشته و این نوع اعتقادات و رسم ورسوم  منقطه ای مانع پیشرفت کار نخواهد شد.

  • اقتصاد

 مشتریان این طرح اغلب کارخانه های سازنده می باشد که به نوعی بایستی ازبلند گو استفاده کنند در وسایل ساخته شده که می تواند مثلا یک بلندگوی خودرو غیره ..   باشد ، وبا توجه به اینکه قیمت مشخص وتعیین شده  ازطریق توافق طرفین است لذا از لحاظ اقتصادی مشکلی بوجود نمی آید .

  • تغییرات جمعیتی

 با افزایش جمعیت تقاضا بیشتر می شود. لذا افزایش جمعیت باعث تقاضا بیشتر در جامعه می شود . با توجه به موارد مصرف بلندگو به نظر می رسد که هر گونه تغییرات تأثیر بسزایی بر روند طرح ندارد.

 



دانلود نمونه تکمیل شده طرح کسب و کار (بیزینس پلن) 

دانلود نمونه فرم خام 

 

جهت دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) تولید بلندگو روی لینک خرید در بالای صفحه کلیک کنید.

 

مشاهده و دانلود سایر طرح های کسب و کار (بیزینس پلن) 

 



پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند

 

 

 

پاسخ دهید