دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) مدرسه غیر انتفاعی با ظرفیت 200 دانش آموز در سال

دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) مدرسه غیر انتفاعی با ظرفیت 200 دانش آموز در سال

تعداد صفحات: 35

حجم فایل: 53.9 کیلوبایت

فرمت فایل: ورد

دسته بندی: - -

قیمت: 979,900 ریال

تعداد نمایش: 1015 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 17 ژوئن 2020

به روز رسانی در: 11 ژوئن 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

979,900 ریال – خرید

دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) مدرسه غیر انتفاعی با ظرفیت 200 دانش آموز در سال

 

طرح کسب و کار (بیزینس پلن) مدرسه غیر انتفاعی با ظرفیت 200 دانش آموز در سال

 

جهت آشنایی کارآفرینان با طرح های کارآفرینی و ارائه ی آن به وزارت کار و امور اجتماعی

 

بیزینس پلن ها، طرح های توجیهی و طرح های کسب و کار اس پی دی فایل، مورد تایید وزارت کار و رفاه اجتماعی بوده و براساس فرمت پیشنهادی این سازمان تهیه و تنظیم گردیده است.

 

اس پی دی فایل تنها سامانه ی ارائه دهنده ی بیزینس پلن ها و طرح های کسب و کار ( طرح توجیهی )، پروژه های مالی، پروژه های پایانی و سایر فایل های دانلودی معتبر و ارزشمند در ایران

 

توجه: این پروژه توسط تیم اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده و وب سایت های دیگر این محصول را از سیستم همکاری در فروش سپیده خریداری کرده اند و با قیمت چندین برابر بفروش میرسانند

 

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

 

طرح کسب و کار (بیزینس پلن) مدرسه غیر انتفاعی با ظرفیت 200 دانش آموز در سال توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پژوهش را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی صفحات در طرح کسب و کار (بیزینس پلن)  مدرسه غیر انتفاعی با ظرفیت 200 دانش آموز در سال بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید

 



– خلاصه مدیریتی /اجرایی 

شرح ورود افراد واجب التعلیم هر جامعه به مراکز آموزشی از مهمترین شاخص های توسعه منابع انسانی آن جامعه به شمار می رود. اهمیت این مطلب با توجه به افزایش روزافزون جمعیت کشور بیش از پیش آشکار خواهد شد. ضمن اینکه تأمین اهداف درازمدت کشور محتاج بذل توجه به آموزش قشر نوجوان و جوان بوده و بیش از پانزده میلیون دانش آموز فعلی، آینده سازان این مرزوبوم خواهند بود.

با عنایت به این مطلب علیرغم این که ایجاد امکان تحصیل برای شهروندان مطابق با قانون اساسی ایران بر عهده دولت می باشد، عدم وجود منابع مالی کافی در بخش آموزش و پرورش دولتی موجب بروز افت تحصیلی در میان دانش آموزان و کاهش کیفیت آموزشی گشته است با این اوصاف به نظر می رسد ورود بخش خصوصی به حوزه آموزش و پرورش باعث حفظ کیفیت و توجه بیشتر به شیوه های نوین آموزشی و وسایل مختلف کمک آموزشی خواهد شد.

موضوع این طرح، ایجاد مدرسه غیرانتفاعی دارای ده کلاس درس و یک آزمایشگاه در یک سایت کامپیوتری است که ظرفیت پذیرش دویست دانش آموز را در سال دارد.

اجرای این طرح علاوه بر آنکه گامی است در چهت افزایش کیفی امر آموزشی با توجه به نیاز به پرسنل تحصیل کرده، زمینه ساز اشتغال به کار فارغ التحصیلان دانشگاهی خواهد بود.

 

 

3- تجزیه و تحلیل صنعت

الف- تجزیه و تحلیل محیطی

  • محیط کسب وکار

این مدرسه در یکی از مناطق تقریباً اصلی شهر واقع شده که به سهولت قابل دسترسی است و از لحاظ حمل و نقل سهل الوصول است. به مرکز شهر نزدیک است.

به ایستگاه اتو.بوس شرکت واحد نزدیک بوده و دانش آموزان به راحتی می توانند رفت و آمد نمایند.

حیاط مدرسه فضایی مشجر با درخت و گل و گیاه می باشد.

 

 

  • فرهنگ (اعتقادات مذهبی ،فرهنگ مصرف ،آداب و رسوم )

در حال حاضر خانواده ها به امر آموزش فرزندان خود بسیار اهمیت می دهند و همة خانواده ها حداکثر تلاششان را می کنند تا فرزندانشان از سطح کیفی آموزش برخوردار شوند و در حال حاضر این امر برای مردم درصدد دغدغه هایشان قرار دارد.

  • اقتصاد

هرچه سطح درآمد خانواده بالاتر باشد سعی می کند در زمینه آموزش فرزند خود بودجة بیشتری اختصاص دهد و فرزند شما را به مدرسه ای با امکانات آموزشی بهتر بفرستد پس هرچه رشد اقتصادی بیشتر باشد میزان استقبال مردم از مدارس غیرانتفاعی بیشتر خواهد بود.

تغییرات جمعیتی

از آنجا که ترکیب جمعیت ما جوان است به علت شمار بالای دانش آموزان دولت و امکانات دولتی قادر به جوابگویی به نیازهای دانش آموزان نیست. بنابراین با بالارفتن تعداد دانش آموزان واجب التعلیم و کمبود امکانات دولتی مدارس غیرانتفاعی می توانند با فراهم آوردن امکانات بخشی از این نیاز را پاسخ دهند و در این میان هم کسب درآمد نموده و هم اشتغال زایی کنند.



دانلود نمونه تکمیل شده طرح کسب و کار (بیزینس پلن) 

 

دانلود نمونه فرم خام 

جهت دانلود طرح کسب و کار (بیزینس پلن) مدرسه غیر انتفاعی با ظرفیت 200 دانش آموز در سال روی لینک خرید در بالای صفحه کلیک کنید.

 

مشاهده و دانلود سایر طرح های کسب و کار (بیزینس پلن) 

 



پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند

 

 

 

پاسخ دهید