دانلود پاورپوینت تکنیک حریصانه در حل مسائل

دانلود پاورپوینت تکنیک حریصانه در حل مسائل

تعداد صفحات: 26 اسلاید

حجم فایل: 127 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 499,900 ریال

تعداد نمایش: 71 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 دسامبر 2020

به روز رسانی در: 30 دسامبر 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

499,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت تکنیک حریصانه در حل مسائل

پاورپوینت تکنیک حریصانه در حل مسائل

 

آپدیت دی ماه 1399

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران

 

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

 

پاورپوینت تکنیک حریصانه در حل مسائل توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت تکنیک حریصانه در حل مسائل با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.



تکنیک حریصانه در حل مسائل

 

روش هافمن

كد گذاري به روش هافمن روشي براي فشرده سازي داده ها است . به عبارت ديگر هدف اصلي كد هافمن کمينه سازي حجم داده است . اين روش زماني مطرح مي شود كه مثلا تعدادي حرف با تعداد تكرار معين داشته باشيم . در اين حالت در هر مرحله دو حرف ازحروف با كمترين تعداد تكرار را انتخاب كرده ، حرف با تعداد تكرار كمتر را به عنوان فرزند چپ و حرف با تعداد تكرار بيشتر را به عنوان فرزند راست و حاصل جمع تكرار ها را به عنوان گره والد در درخت قرار مي دهيم. سپس مجموع تكرار ها را به جاي آن دو حرف در دنباله حروف قرار داده و دوباره اين اعمال را تكرار مي كنيم. در انتها فرزندان چپ را  با 0 و فرزندان راست را با 1 علامت گذاري مي كنيم. با دنبال كردن درخت از ريشه تا گره مورد نظر كد جديد به دست مي آيد.

حل

اگر به حروف به ترتيب کدی از 000 تا101اختصاص دهيم يا به عبارت ديگر براي هر حرف 3بيت اختصاص دهيم تعداد بيتهاي مورد نياز براي نوشتن متني با تعداد تكرار فوق برابراست با:
تعداد بيت ها = 3Î(5+2+10+1+20+4) = 126
اما اگر از كد هافمن استفاده كنيم جواب متفاوت است . درخت هافمن به صورت زير است:

تمرين ها

.1ميزان كاهش حجم اطلاعات در حالت كلي چقدر است؟
.2روش ديكد كردن اطلاعات در گيرنده به چه صورت است؟
.3صحت الگوريتم را اثبات كنيد؟
.4پيچيدگي زماني وروش پياده سازي را بیان كنيد؟
.5پيچيدگي حافظه اي الگوريتم را محاسبه كنيد؟
.6كمترين و بيشترين طول كد هافمن به چه صورت است؟

 



نکات مهم

– تمامی‌موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می‌باشند.
– تنها در فروشگاه اینترنتی اس پی دی فایل میتوانید قبل از خرید برای آشنایی با پکیج موردنظر، قسمتی از محصول را به طور رایگان دانلود نمایید و در صورت رضایت خرید بفرمایید.
– پس از پرداخت هزینه، بلافاصله دکمه دانلود در صفحه سایت ظاهر خواهد شد، که با کلیک روی آن دانلود شروع خواهد شد. همچنین برای اطمینان، محصول به صورت خودکار به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
– این پاورپوینت به صورت ثبت شده بوده و هر گونه کپی برداری و انتشار غیر قانونی آن توسط افراد سودجو، بدون تذکر قبلی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

 

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران



. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 
با اطمینان خرید کنید …
 
  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو
شماره های پشتیبانی: 
47221117 – 051
09920557724
برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.


پاسخ دهید