دانلود پاورپوینت دستگاه ادراری تناسلی

دانلود پاورپوینت دستگاه ادراری تناسلی

تعداد صفحات: 20 اسلاید

حجم فایل: 10 MB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 299,900 ریال

تعداد نمایش: 153 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 17 اکتبر 2020

به روز رسانی در: 17 اکتبر 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

299,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت دستگاه ادراری تناسلی

پاورپوینت دستگاه ادراری تناسلی

آپدیت مهرماه 1399

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران

 

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

 

پاورپوینت دستگاه ادراری تناسلی توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت دستگاه ادراری تناسلی با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.



دستگاه ادراری تناسلی

در طول زندگی داخل رحمی در انسان سه دستگاه كليوی با توالی سری-دمی تشكيل می شود: پرونفروس( دستگاه ابتدايی و فاقد عملكرد)، مزونفروس( مدت كوتاهی دارای عملكرد است) و متانفروس( دستگاه كليه دائمی)

پرونفروس

در آغاز هفته چهارم پرونفروس بصورت 7-10 گروه سلولی توپر در ناحيه گردنی ايجاد می شود. اين گروهها واحدهای دفعی ناقصی را بنام نفروتوم تشكيل می دهند كه قبل از تشكيل اجزای دمی، دچار پسرفت می شوند. در پايان هفته چهارم تمام آثار دستگاه پرونفريك از بين می روند.

مزونفروس

مزونفروس و مجاری مزونفريك از مزودرم واسطه ای قطعات سينه ای فوقانی تا كمری فوقانی (L3) مشتق می شود. اولين لوله دفعی مزونفروس در اوايل هفته چهارم پس از پسرفت دستگاه پرونفروس ظاهر می شود. اين لوله ها طويل شده و قوس S شكل را تشكيل می دهد و يك كلافه مويرگی بدست آورده كه در انتهای آن گلومرول را تشكيل خواهد داد.لوله ها كپسول بومن را در اطراف گلومرول بوجود می آورند.
در قسمت جانبی لوله وارد مجرای جمع كننده طولی می شود كه مجرای مزونفريك يا ولف ناميده می شود.
در اواسط ماه دوم، مزونفروس اندام بيضی شكل بزرگی را در دو طرف خط ميانی تشكيل می دهد.چون گناد در حال تكامل در سمت داخلی مزونفروس قرار دارد، ستيغ تشكيل شده توسط اين دو اندام ستيغ ادراری-تناسلی ناميده می شود.
در حالی لوله های دمی در حال تمايز هستند، در لوله های سری تغييرات دژنراتيو ديده می شود و در پايان ماه دوم اكثر آنها ناپديد می شوند. در افراد مذكر، تعداد كمی از لوله های دمی و همچنين مجاری مزونفريك پابرجا باقی می مانند و در تشكيل دستگاه تناسلی شركت می كنند، اما در افراد مونث اين بخشها از بين می روند.

 



نکات مهم

– تمامی‌موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می‌باشند.
– تنها در فروشگاه اینترنتی اس پی دی فایل میتوانید قبل از خرید برای آشنایی با پکیج موردنظر، قسمتی از محصول را به طور رایگان دانلود نمایید و در صورت رضایت خرید بفرمایید.
– پس از پرداخت هزینه، بلافاصله دکمه دانلود در صفحه سایت ظاهر خواهد شد، که با کلیک روی آن دانلود شروع خواهد شد. همچنین برای اطمینان، محصول به صورت خودکار به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
– این پاورپوینت به صورت ثبت شده بوده و هر گونه کپی برداری و انتشار غیر قانونی آن توسط افراد سودجو، بدون تذکر قبلی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران



. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 
با اطمینان خرید کنید …
 
  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو
شماره های پشتیبانی: 
47221117 – 051
09920557724
برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.


پاسخ دهید