دانلود پاورپوینت فن آوری در کتابخانه ها

دانلود پاورپوینت فن آوری در کتابخانه ها

تعداد صفحات: 35 اسلاید

حجم فایل: 462 کیلوبایت

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 599,900 ریال

تعداد نمایش: 36 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 ژانویه 2020

به روز رسانی در: 6 ژانویه 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

599,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت فن آوری در کتابخانه ها

پاورپوینت فن آوری در کتابخانه ها

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت فن آوری در کتابخانه ها توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت فن آوری در کتابخانه ها بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.

فن آوری در کتابخانه ها

 

  • 1- نظام احتمالاً در كار كتابخانه ها اختلالاتي ايجاد نمايد و در وضعيت كنوني توسعه دهندگان خدمات عمومي و رايگان آنها تغييراتي ايجاد كند. همانطور كه IFLA در يكي از مقالاتش هشدار داد كه كتابخانه ها بايد تصميمات اخير سازمان تجارت جهاني (WTO) كه به شدت بر جريان هاي توسعه ي خدمات كتابخانه اي در آينده مؤثر خواهد بود را به اجرا درآورند. به منظور توسعه ي اقتصاد ملي براي رقابت خارجي و گسترش تجارت بين المللي، WTO توافقنامه اي بين المللي به نام GATS (توافقنامه ي عمومي تجارت خدمات) را پذيرفت. شرايط قرارداد GATS نيازمند كاربرد معاملات ملي براي شركت هاي تجارتي خارجي مي باشد كه خدمات آنها را در كشور پيشنهاد مي دهد.  اين بدين معناست كه اين شركت ها خدماتي مشابه كتابخانه ها را فراهم مي كنند، به طور مثال بازيابي اطلاعات آنلاين، ممكن است همان امور كتابخانه هاي عمومي را در كشور ايجاد كند، يعني آنها براي دولتي شرايطي مشابه كتابخانه ها را فراهم مي كنند. اين موضوع دقيقاً موقعيت كتابخانه ها را همانند موفعيت فراهم آورندگان دست يابي همگاني به اطلاعات را به مخاطره مي اندازد.

  • 2-جامعه كتابخانه اي و متخصصين كتابخانه ها معتقدند كه اطلاعات و كارهاي فرهنگي نبايد به عنوان كالا در نظر گرفته شوند و نبايد نظام تجارتي يكساني را بر آنها تحميل كرد. جاي تأسف دارد كه جريان مذاكره اي در WTO اكثراً توسط موسسات بزرگ مديريت مي شود و معمولاً در خفا انجام مي گيرد. جوامع كتابخانه اي بين المللي مي بايست به منظور موفقيت در كارش با ديگر موسسات غيردولتي نيز قراردادايي را ببندد.

  • 3- يكي از اين پيمان ها اخيراً توسط IFLA بر روي اهميت رويدادهاي ديگر دنيا –دنياي Sunnit بر روي جامعه اطلاعاتي (WSIS) در Geneva در دسامبر 2003 بسته شد. WSIS توسط اتحاديه ارتباطات راه دور بين المللي در ارتباط بنگاه هاي مختلف un راه اندازي و مديريت شد. شركت كنندگان هم شامل بخش هاي دولتي و هم غيردولتي، همچنين موسسات تجارتي و سازمان هاي اجتماعي مختلف مي شد. آنها از نتيجة WSIS تقريباً ناراضي بودند و سازمان هاي اجتماعي مركزي و IFLA بيانيه اي را مبتني بر به رسمي شناختن مقاله ي WSIS منتشر كرد. اين بيانيه شروع مي شود با هشدار اينكه هيچ تكنولوژي در ارتباط با تأثيرات اجتماعي اش خنثي نيست و اينكه تكنولوژي خنثي تصميم گيري يك اشتباه است.

  • در حين صحبت در مورد جامعه ي اطلاعاتي، بيانيه استفاده ي اصطلاح جوامع ارتباطي و اطلاعاتي را ترجيح مي دهد. چون مي خواهد گوناگوني و كليات زبان شناختي و فرهنگي جهان را تحت پوشش قرار دهد. بر اهميت مسائل اجتماعي و فرهنگي براي جوامع اطلاعاتي تأكيد مي كند، همانند موضوع تقسيم بندي ديجيتالي- انتشار نامتعادل اطلاعاتي و تكنولوژي هاي ارتباطي و مهارت ها و دانش مورد نياز در سراسر جهان.

 

.

پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

پاسخ دهید