دانلود پاورپوینت ماکارونی رشته به رشته

دانلود پاورپوینت ماکارونی رشته به رشته

تعداد صفحات: 53 اسلاید

حجم فایل: 42 مگابایت

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 779,900 ریال

تعداد نمایش: 108 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 ژانویه 2020

به روز رسانی در: 12 سپتامبر 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

779,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت ماکارونی رشته به رشته

پاورپوینت ماکارونی رشته به رشته

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت ماکارونی رشته به رشته توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت ماکارونی رشته به رشته و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.


ماکارونی رشته به رشته

مقدمه

  • مجتمع غذائی رشته به رشته تولید کننده انواع ماکارونی واقع در کیلومتر 17 جاده سنتو مشهد ـ قوچان در سال 1357 تأسیس گردیده است ، مالکیت مجتمع غذائی رشته به رشته خصوصی بوده و ماشین آلات آن توسط شرکت ایتالیایی Braibanti نصب و راه اندازی شده است که کلیه مراحل تولید و بسته بندی محصول اتوماتیک می باشد . و با نام تجارتی رشته به رشته که کیفیت بالای آن موجبات رضایت مشتریان را فراهم آورده و در حال حاضر سهم عمده ای را در بازار فروش به خود اختصاص داده است و با عنایت به ضرورت استاندارد اجباری ، کلیه محصولات شرکت دارای پروانه کاربرد استاندارد ملی ایران می باشند . شرکت در راستای تحقق اهداف و فعالیت های خود مجوزها و پروانه های ذیل را از ارگانهای ذیربط اخذ نموده است .

  • 1ـ1ـ1ـ ثبت شرکتها 1509

  • 1ـ1ـ2ـ پروانه تأسیس صنایع ص 65        ردیف 7

  • 1ـ1ـ3ـ پروانه بهره برداری صنایع ص 25       ردیف 7

  • 1ـ1ـ4ـ پروانه تأسیس نظارت

  • 1ـ1ـ5ـ پروانه بهره برداری نظارت مورخ      

  • 1ـ1ـ6ـ پروانه ساخت : 2791

  • 1ـ1ـ7ـ پروانه کاربرد علامت استاندارد : ….

  • ظرفیت تولید شرکت در حال حاضر 2500 تن در سال بوده که تماماً مشمول استاندارد اجباری می باشد و در برنامه طرح و توسعه شرکت در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت .

  • این مجتمع در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و با بیش از 2000 متر مربع زیر بنا مشتمل بر 1800 متر سالن های تولید و 220 متر اداری احداث گردیده است .


کنترل فرآیندهای تولیدی و عملیاتی :

  • ابتدا آرد چیده شده بر روی پالت های مخصوص قسمت انبار آرد توسط کارگران مربوطه به نزدیک سیلو حمل و از کیسه ها که هر کدام محتوی 40 کیلوگرم آرد نول 23% می باشند به داخل سیلو که ظرفیت معادل 200 کیسه را دارد تخلیه گردیده و در پایین سیلو توسط الک ناخالصی های آن از قبیل نخ و کاغذ lable که در بعضی از کیسه ها موجود است گرفته شده و سپس داخل قیف متصل به بالابر آرد تخلیه و توسط بالابر که به صورت مار پیچ است به دستگاه پرس منتقل می شود .

  • در قسمت بالای پرس چهار همزن وجود داردکه ابتدا در همزن اولی آرد و آب مخلوط شده و به همزن دوم منتقل و پس از حدود تقریباً 10 دقیقه اختلاط به همزن سوم و پس از 10 دقیقه به همزن چهارم که به صورت کاملاً بسته است ( از نظر ورود و خروج هوا ) هدایت می شود که در این قسمت هوای داخل همزن مکش شده و عمل و کیوم بر روی خمیر انجام می گیرد در قسمت زیرین همزن آخر 2 ماردون خمیر را ورز داده و به قسمت جلو پرس که در آن قالب تعبیه شده است هدایت می کنند و خمیر با فشار مشخصی از سوراخ های قالب خارج می شود . قالب های مورد استفاده مجتمع دارای سایزهای مختلف می باشند که اسپاگتی به صورت توپر با قالب 12ــ14ــ16ــ18 و ماکارونی با قالب 14 به صورت نی مانند موجود می باشد .

 


. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست.

 

با اطمینان خرید کنید …

 

اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند

اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت

ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور

دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051
09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.

پاسخ دهید