دانلود پاورپوینت ویژگی های فرهنگی استان خراسان رضوی

تعداد صفحات: 20 اسلاید

حجم فایل: 6.740 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 299,900 ریال

تعداد نمایش: 47 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 22 ژوئن 2020

به روز رسانی در: 22 ژوئن 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

299,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت ویژگی های فرهنگی استان خراسان رضوی

پاورپوینت ویژگی های فرهنگی استان خراسان رضوی

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت ویژگی های فرهنگی استان خراسان رضوی توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت ویژگی های فرهنگی استان خراسان رضوی با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.


ویژگی های فرهنگی استان خراسان رضوی

عید باستانی نوروز چه پیوند هایی با دین اسلام دارد؟

هنگام تحویل سال نو عده ای به اماکن مذهبی میروند و گروهی نیز با خانواده بر سر سفره هفت سین مینشینند. البته عده زیادی از مجاوران و زایران نمایل دارند که ساعت تحویل سال را در بارگاه امام رضا (ع) به سر برند .در بعضی از نواحی استان در گذشته نه چندان دور، شب قبل از عید نوروز را « عید مرده ها » می نامیدند . آنها در روز و شب عید مرده ها به قبرستان میرفتند و از تمامی شیرینی و تنقلاتی که برای سفره عید نوروز زندگان فراهم می آورند، مقداری را هم بر روی قبر مردگان می گذاشتند تا فقرا و تهیدستان استفاده کنند.

شب چلگی

پیشکش بردن هدایایی به صورت خنچه از سوی فامیل داماد به خانواده نو عروس از دیگر آیین های این شب در خراسان است. از سوی دیگر خانواده عروس با برگزاری جشنی کوچک و آماده کردن شام از خانواده داماد و اقوام نزدیک خود پزیرایی می کنند .

خواستگاری و ازدواج

چگونگی انتخاب همسر و آداب مربوط به آن از شاخص های تمایز بخش اقوام و ملل مختلف است. بخشی از آداب خواستاگاری و ازداج در خراسان رضوی همانند سایر نقاط ایران ایران است. بله برون، عقد کنان، عروس کشان، جهیزبرون، پاتختی و پاگشایی تقریبا در تمامی نقاط ایران انجام می یابد لکن در کیفیت انجام آن در مناطق مختلف کشور و نیز خراسان رضوی تفاوت هایی دیده میشود.

عقد بالاسر حضرت

در مشهد مرسوم است که جهت خوش یمنی و مبارکی، مراسم عقد در حرم امام رضا(ع) برگزار شود. لذا عروس و داماد به حرم مطهر امام رضا (ع) رفته وصیغه محرمیت در آن مکان جاری میشود. به این عمل عقد بالا سر حضرت گفته میشود.

 


. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.

پاسخ دهید