دانلود پاورپوینت کارخانه بتن

دانلود پاورپوینت کارخانه بتن

تعداد صفحات: 21 اسلاید

حجم فایل: 1 MB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 299,900 ریال

تعداد نمایش: 186 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 22 نوامبر 2020

به روز رسانی در: 22 نوامبر 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

299,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت کارخانه بتن

پاورپوینت کارخانه بتن

 

آپدیت آبانماه 1399

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران

 

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

 

پاورپوینت کارخانه بتن توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت کارخانه بتن با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.



کارخانه ی بتن

خط تولید بتن آماده

بتن یک سنگ مصنوعی است که در آن سنگهای طبیعی از سایزهای خوب دانه بندی شده به وسیله یک شبکه سیمانی به هم متصل می شوند و به این طریق استحکام به وجود می آید . اگرچه این اصل ساختن مواد ساختمانی می تواند به حداقل, امپراتوری دوم برسد، قرنها مورد غفلت قرار گرفته بود . بتن در دهه 1800 اهمیت خود را دوباره به دست آورد . زمانی که روشهای ساخت سیمان مدرن درمقیاس وسیع پیشرفت حاصل کرد.
بتن یک ماده زودشکن است، اما تقویت آن با میله های فولادی (بتن تقویت شده) یا با وترهای پیش فشرده (بتن پیش فشرده ) به میزان زیادی کارآیی آن را توسعه داده است . بتن اکنون یکی از مهم ترین مواد ساختمانی است و این به دلیل خصوصیات ساختاری، فیزیکی و شیمیایی آن و به دلیل اقتصاد آن است . به علاوه، بتن می تواند یک ماده بی ضرر برای محیط زیست منظور گردد . بتون تازه می تواند به آسانی شکل بگیرد و بیشتر بتن در محل در جایگاه ساخت آن ریخته می شود، اما استفاده رو به افزایش از عوامل بتنی یا محصولات بتنی که از پیش در کارخانه ها ساخته شده باشند، وجود دارد.

كارگاه توليد بتن و اجزاي آن :

ايستگاه يا كارگاه توليد بتن شامل لوازم و تجهيزات جهت دريافت، انبار، جا به جايي، و توزين مصالح به منظور تهيه بتن طبق فرمول كارگاهي و همچنين تحويل مواد توزين شده به تجهيزات حمل، قبل يا بعد از مخلوط نمودن مصالح مي باشد. ايستگاه ها از نظرمحصول توليدي به ايستگاه هاي بتن حجيم، بتن روسازي، بتن معمولي(بتن آماده) و فرآورده هاي بتني طبقه بندي مي شوند.
 

انبار سنگدانه ها : 

سنگدانه ها اغلب به صورت دپو و سربار (و در موارد خاص در زير پوشش) در پشت ايستگاه ساخت بتن ذخيره مي شوند. در بعضي ايستگاه ها قبل از توزين، مصالح به كمك لودر يا دراگلاين كوچك، وارد سيلوي سنگدانه ها مي شوند. حجم سيلوي سنگدانه ها لازم نيست كه بزرگتر از مقدار لازم براي يك پيمانه بتن باشد. مشروط برآنكه وسيله پر كردن سيلو اجازه ندهد تا سنگدانه اي به اتمام برسد و به طور دائم با دپوي سنگدانه ها در ارتباط باشد. اگر قرار است سيلو جهت آماده سازي سنگدانه ها مانند حرارت دادن، خنك كردن، يا خشك كردن مصالح نيز به كار رود، اندازه آن به سرعت توليد و شرايط مورد نظر مصالح در زمان رسيدن به مرحله پيمانه كردن بستگي خواهد داشت. در مناطق سرد سيلوي سنگدانه ها به صورت در بسته بوده واغلب اندازه آنها به حدي است كه مواد لازم براي اولين سري كاميون هاي حمل، در طول شب گرم شود.

 



نکات مهم

– تمامی‌موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می‌باشند.
– تنها در فروشگاه اینترنتی اس پی دی فایل میتوانید قبل از خرید برای آشنایی با پکیج موردنظر، قسمتی از محصول را به طور رایگان دانلود نمایید و در صورت رضایت خرید بفرمایید.
– پس از پرداخت هزینه، بلافاصله دکمه دانلود در صفحه سایت ظاهر خواهد شد، که با کلیک روی آن دانلود شروع خواهد شد. همچنین برای اطمینان، محصول به صورت خودکار به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
– این پاورپوینت به صورت ثبت شده بوده و هر گونه کپی برداری و انتشار غیر قانونی آن توسط افراد سودجو، بدون تذکر قبلی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

 

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی و پاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران



. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 
با اطمینان خرید کنید …
 
  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو
شماره های پشتیبانی: 
47221117 – 051
09920557724
برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.


پاسخ دهید