دانلود پاورپوینت یادگیری حرکتی

دانلود پاورپوینت یادگیری حرکتی

تعداد صفحات: 41 اسلاید

حجم فایل: 1.229 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 599,900 ریال

تعداد نمایش: 60 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 17 می 2020

به روز رسانی در: 5 مارس 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

599,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت یادگیری حرکتی

پاورپوینت یادگیری حرکتی

آپدیت اسفندماه 1399

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی وپاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران

 

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

 

پاورپوینت یادگیری حرکتی توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت یادگیری حرکتی با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.



آنچه در پاورپوینت یادگیری حرکتی خواهید دید



اماده سازی و راهبردهای طرح ریزی تمرین:

 این فصل بر راهبردهای انجام تمرین و ادامه ان تاکید دارد: در اموزش های خود چه بگویید؟ چگونه مهارت را نشان دهید؟چقدر تمرین بدهید؟شاگردان چگونه تمرین کنند؟ وسایر موارد.

این فصل اصول پاسخ دادن به این سوالات را فراهم و روش های کاربردی را برای موقعیت های گوناگون تدریس پیشنهاد می کند.

فنون راهنمایی:

فنون راهنمایی طبقه بزرگی از روش های معمول است که فراگیرندگان به وسیله انها در طرق مختلف در طول الگو سازی حرکت راهنمایی می شود.مهمترین هدف فنون راهنمایی خطاها کم شود و این اطمینان به وجود اید که الگوی مناسب حرکت ارايه شود.اهمیت این هدف زمانی بیشتر است که حرکات خطرناک تر  وترسناک تر باشد.مثل غوطه وری در شنا برای یک مبتدی که در ان می توان از وسیله کمکی غوطه وری استفاده کرد.در تمرین با وسایل گرانقیمت نیز راهنمایی مفید می باشد به خصوص زمانی که اشتباه  اجرا کننده هم گران تمام شود هم خطرناک مانند تمرین رانندگی وخلبانی هواپیما.

شرایط اثر بخشی در یادگیری: راهنمایی برای یاد گیری مهم نیست با این حال موقعیت های متعددی وجود دارد که در ان راهنمایی ممکن است برای اجرا و یاد گیری مفید باشد.

 تمرین اولیه: در تمرینات اولیه که در ان پایه های ابتدایی مهارت کامل می شوند و فرایند های راهنمایی ممکن است مفید باشند راهنمایی باعث می شود که جنبه های اصلی مهارت نمایان شود و انچه که بوجود می اید باید فرا گیرنده را به راهی سوق دهد که برای اجرای مهارت تلاش کند

تمرین ذهنی:

تمرین ذهنی چیست: در یک جلسه تمرین از شاگردان بخواهیم بدون انجام مهارت ان را به طور ذهنی مرور کنند.در تحقیقات مشاهده شده است که گروه تمرین ذهنی تقریبا به اندازه گروه تمرین بدنی و بیشتر از گروه بدون تمرین مهارت اموخته اند.




نکات مهم

– تمامی‌موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می‌باشند.
– تنها در فروشگاه اینترنتی اس پی دی فایل میتوانید قبل از خرید برای آشنایی با پکیج موردنظر، قسمتی از محصول را به طور رایگان دانلود نمایید و در صورت رضایت خرید بفرمایید.
– پس از پرداخت هزینه، بلافاصله دکمه دانلود در صفحه سایت ظاهر خواهد شد، که با کلیک روی آن دانلود شروع خواهد شد. همچنین برای اطمینان، محصول به صورت خودکار به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
– این پاورپوینت به صورت ثبت شده بوده و هر گونه کپی برداری و انتشار غیر قانونی آن توسط افراد سودجو، بدون تذکر قبلی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

 

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده نمونه سوالات آزمون های استخدامی، پروژه های پایانی، پروژه های مالی وپاورپوینت های آماده ی معتبر و ارزشمند در ایران



. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

با اطمینان خرید کنید …
  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو
شماره های پشتیبانی: 
47221117 – 051
09920557724
برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.


پاسخ دهید