مديريت ترافيك شهری و نتایج استفاده از پروژه ICARO

مديريت ترافيك شهری و نتایج استفاده از پروژه ICARO

تعداد صفحات: 17

حجم فایل: 14.2 KB

فرمت فایل: doc

دسته بندی:

قیمت: 30,000 ریال

تعداد نمایش: 119 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 آوریل 2023

به روز رسانی در: 20 آوریل 2023

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

30,000 ریال – خرید

معرفي واسلوب شناسي

هدف از اين گزارش كه به وسيله FCTUC گردآوري شده است دادن خلاصه اي از فعاليت هاي انجام گرفته بر روي موضوع مديريت ترافيكي به عنوان قسمتي از work packaye 2 از پروژه portal مي‌باشد

اسلوب شناسي

فعاليتي كه تحت عنوان work packaye 2 از پروژه portal آغاز شده اساس شامل يك تحقيق همه جانبه بر روي پروژه هاي اروپايي مربوط به موضوع مديريت ترافيك مي‌باشد ما بيشتر بر روي پروژه هاي تحت برنامه RTD تاكيد مي كنيم

اين تحقيق دربرگيرنده براي هر كدام از پروژه هاي

اطلاعات عمومي در مورد مشاركين در اين طرح (متخصصين)

معرفي سايتهاي راهنما كننده يا سايتهاي براي مطالعه

مواردي كه براي هر كدام به وجود آمده شامل وب سايتها

TEL موجود در فرايندهاي و مراحل

نكته ابتدايي موارد موجود در اينترنت شامل اطلاعات معين ومخصوص در مورد پروژه هاي اتحاديه اروپايي است

براي اين منظور با بر روي اين سايت تمركز مي كنيم www.cordis.lu/transport

مركز اطلاعات جامعه اروپايي coRDIS)تحقيقات جامع وتوسعه سرويس اطلاعاتي) (سرويس اطلاعات حمل ونقل داخلي اروپا) www.eltis.org ما همچنين تعدادي سايت اينترنتي را پيدا كرديم كه اطلاعات يعني از بعضي از پروژه ها به ما مي دهد. ما از بعض از جستجوگرها (مانند Google , Altarista)استفاده كرديم زيرا هيچ چيزي در مورد اين سايتها در مركز اطلاعات اروپايي ذكر نشده بود براي هر پروژه چون بعضي از اطلاعات هنوز به دست نيامدهاستما با 2 تن از همكارانمان تماس داشتيم ما همچنين از ايمليهاي شخصي و پروژه اي استفاده كرديم اما متاسفانه دو ايميل به ما جواب دادند.

مشكلات پيش روي

بعضي از آنها در بالا توضيح داده شد زيرا اسلوب شناسي متعاقب آنها بايد با مقدار و نوع اطلاعاتي كه در مرحله به دست مي آيد همخواني داشته باشد.

در مورد سختيهايي كه در حين جمع كردن اطلاعات مورد نياز با آن برخورد كرديم صحبت خواهيم كرد. همانطور كه توقع داشتيم در يكي از پروژه ها به نام music كه پرتغال در آن سهيم بود ما هيچ مشكلي نداشتيم ولي در بقيه پروژه ها مخصوصا آنهايي كه هيچ صفحه اينترنتي  نداشتند يا گزارش در موردآنها تنبه نشده بود براي پيدا كردن اطلاعات ما را به زحمت بيشتري انداخت.

اين به واسطه اين حقيقت است كه كشور ما از نظر جغرافيايي دور از كشورهاي اروپايي است و ما نمي توانيم اطلاعات لازم را از يك راه موثر مانند برقراري ارتباط شخصي در يك ميتينگ به دست آوريم.

به دست آوردن اطلاعاتي كه با جزئيات فراوان همراه بودند مخصوصا مرتبط كردن مطالبي كه در PRIVILECE , INCOME و يا اگر اين مطالب در CD يا نشريه يا مواردي از اين قبيل باشد بسياري دشوار بود. مادر مورد IPR هيچ مطالبي به دست نياورديم امانمي توانيم به صراحت اعلام كنيم كه IPR شامل هيچ يك از پروژه ها نمي شود.زيرا همانطور كه بالا هم اشاره شد ما سخيتهاي عمده اي در پيدا كردن اطلاعات درست داشتيم.

همانطور كه در بالا اشاره شد ما به وسيله ايميل هم چندين تماس برقرار كرديم اما فقط در مورد پروژه هاي MUSIC , SUTRA جواب گرفتيم. همچنين بسياري از اطلاعات در مورد پروژه هاي مورد بحث در سايتهاي اتحاديه اروپايي موجود نبود مخصوصا در حيطه آدرسهاي اينترنتي و ايميلهاي شخصي اين سايتها آپ دبت(UPDATE)نشده اند.

2 مديريت ترافيك شهري

2.1 شرح موضوعات كليدي مديريت ترافيك اين موضوع كليدي مربوط به زمينههاي وسيعي از جمله مقوله سيستم ترافيك و مقوله توسعه مناطق شهري مي‌باشد در ابتدا اين موضوع مديريت وكنترل شهري ناميده شد و حالا به صورت  ساده به TM (مديريت ترافيك) نامگذاري مي‌شود.

اين مقوله داراي يك محدوده كاري مخصوص با انضباط و قانون مخصوص در مهندسي شهري و در فارغ التحصيلان رشته نقشه كشي شهري مي‌باشد. داراي محدوده انضباطي فوق العاده حساس كه نياز به همكاري همه جانبه دارد چندين موسسه عمومي و دفترهاي مشاوره اي نيز دراين موضوع سهيم مي باشند.

اين موضوع به در مقوله استاندارد و جديد دسته بندي مي‌شود

در مقوله استاندارد موضوعات زير مدنظر مي‌باشد

استاندارد

قواعد اساسي براي راههاي شهري و روستايي (دسته بندي راهها براساس سلسله مراتبي)

شبكه راههاي اصلي (مخصوصا تقاطعها) اصول طراحي و وسايل به كار رفته

قواعد بهينه سازي شبكه وامكانات، افزايش سيستم هماهنگي علائم ترافيكي و ناحيه ها

تكنيكها وايده هاي جديد مديريت پاركينگ

 

پاسخ دهید