دانلود پاورپوینت اثر اصوات موزون بر رشد شخصیت کودک

تعداد صفحات: 12 اسلاید

حجم فایل: 488 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 199,900 ریال

تعداد نمایش: 135 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 جولای 2020

به روز رسانی در: 19 جولای 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

199,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت اثر اصوات موزون بر رشد شخصیت کودک

پاورپوینت اثر اصوات موزون بر رشد شخصیت کودک

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت اثر اصوات موزون بر رشد شخصیت کودک توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت اثر اصوات موزون بر رشد شخصیت کودک با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.

 


اثر اصوات موزون بر رشد شخصیت کودک

 

موسيقي نيز بخشي از هنر است. هنري كه زيبايي‌‌هاي خاص خود را دارد. و در بخش تربيت شنوايي كودكان و انسانها نقش مهمي را ايفا مي‌كند. هدف از تربيت صحيح درآموزش موسيقي بالا بردن دقت گوش و آشنا شدن صحيح با پديده‌ي صدا و ريتم است. سازمان يونيسف از سالها پيش آموزش موسيقي را بعنوان يكي از اركان مهم و ضروري آموزش در كليه‌ي مدارس دنيا مقرر كرده است. ضرورت آموزش موسيقي به اين دليل است كه مي‌تواند نقش مهمي در تعاملات اجتماعي و فرافكني احساسات كودك ايجاد كند تا جائيكه كه در همه‌ي جهان از موسيقي براي تعديل انرژي و تقويت مهارتهاي حسي و حركتي كودك استفاده مي‌گردد. موسیقی، هنر بیان افکار و احساسات انسان و وصف جلوه‌های طبیعی به وسیله اصوات است. همان‌طور که با پیوستن کلمات، انسان‌ها مفاهیم را به يكديگر منتقل می‌کنند، از ترکیب اصوات نیز احساسات درونی خود را آشکار می‌سازند. موسیقی چون هر هنر دیگری، بازتاب احساسات افراد و جوامع است

موسیقی درمانی برای کودکان معلول

کودکان معلول برحسب نوع عارضه حسی و حرکتی که دارند، از فعالیت های متنوع موسیقی درمانی استفاده می کنند. معلولی که می تواند دست و انگشتان خود را حرکت دهد، از سازهایی که تنها دست و انگشتان را به کار می گیرند، استفاده می کند. آوازخواندن، نواختن فردی و گروهی و انجام حرکات موزیکال از جمله برنامه های جلسات موسیقی درمانی آن هاست. بیشتر کودکان معلول به فعالیت های موسیقی درمانی علاقه دارند و در نواختن ساز پشتکار نشان می دهند. بعضی از آن ها در صورت وجود امکانات، موسیقی را در حد تخصصی دنبال می کنند

نواختن موسیقی عامل ارزنده ای برای کاهش ناتوانی و جبران احساس نقص آن هاست و بر احترام و ارزش اجتماعی آن ها می افزاید. کودک معلولی که یک دست دارد، می تواند همه سازهای مضرابی، کوبه ای (طبل، سه گوش، خاشخاشک (ماراکس)، قاشقک، سنج) و سازهای تیغه ای (زیلوفون ها) را بنوازد، و معلولی که تنها انگشتان خود را حرکت می دهد از سازهای بادی و کلیدی مانند فولت و ارگ استفاده می کند.

 


. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.

پاسخ دهید