دانلود پاورپوینت بررسی سامانه های مرتبط با دانشگاه کردستان

تعداد صفحات: 15 اسلاید

حجم فایل: 901 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 299,900 ریال

تعداد نمایش: 116 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 ژوئن 2020

به روز رسانی در: 26 ژوئن 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

299,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت بررسی سامانه های مرتبط با دانشگاه کردستان

پاورپوینت بررسی سامانه های مرتبط با دانشگاه کردستان

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت بررسی سامانه های مرتبط با دانشگاه کردستان توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت بررسی سامانه های مرتبط با دانشگاه کردستان با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.


بررسی سامانه های مرتبط با دانشگاه کردستان
www.uok.ac.ir

هرسامانه از سه مورد بررسی قرار میگیرد :

.1وب سرور

.2زبان برنامه نویسی

.3سیستم عامل

که هر کدام را به اختصار توضیح داده میشود.

وب سرور :

سرور وب یا وب سرور (به انگلیسی: web server)، سامانه‌ای است که توانایی پاسخگوئی به مرورگر وب و ارسال صفحه درخواستی مرورگر را داراست. صفحات وب بر پایه یک ساختار مشخص و با یک نام یگانه بر روی سرور وب قرار می‌گیرند. بر روی یک سرور وب امکان قرار گرفتن صفحات متعدد و با ساختارهای جداگانه وجود دارد.

اصلی‌ترین وظیفه یک وب سرور ارائه صفحات وب به کاربران است. این بدان معناست که صفحه‌های اچ‌تی‌ام‌ال همراه با هر نوع مطالب اضافی‌ای چون: تصاویر، شیوه نامه‌ها و جاوا اسکریپت‌ها شامل شود.

3 نوع وب سرور آپاچی و IIS و NGINX میباشد.

زبان برنامه نویسی:

اغلب صفحات اینترنتی در دوران کودکی وب به شکل استاتیک بودند و برای تغییری کوچک درآنها نیاز به مشقت فراوانی بود. رفته رفته با حضور وب 2 و گسترده شدن جامعه کاربران محتوا محور در وب، صفحات اینترنتی بیش از پیش احتیاج به پویایی داشت و دیگر آن شیوه‌های سنتی پاسخ‌گوی نیازهای گردانندگان وبگاه‌ها نبود.

اگر بخواهیم با بیانی ساده کارکرد زبان‌های سمت سرور را تشریح کنیم باید بگوییم وبگاه‌هایی که صفحاتی پویا دارند و دائما در حال تغییر و تولید محتوا در صفحات هستند نیاز دارند این درخواست‌های خود را در قالب یک زبان به سرورانتقال دهند. به کمک این زبان‌ها سیستم‌های مدیریت محتوا به عنوان یک نرم افزار تحت وب تولید می‌شوند تا بتوانند این درخواست‌ها را برای گردانندگان وبگاه‌ها مدیریت کنند.

انوع انها ASP.NET و PHP و Ruby و  JAVA میباشد.

سیستم عامل :

 سیستم عامل ها وظیفه انتقال دستورات ارسالی از سمت ما (با استفاده از ابزاری مانند Mouse و صفحه کلید) به سخت افزار را دارند و به صورت واسطه، ارتباط ما را با سخت افزار کامپیوتر برقرار می سازند. سیستم عامل هایی که اغلب در شبکه مورد استفاده قرار می گیرند بسیار کامل تر از سیستم عامل های کامپیوترهای معمولی هستند.

در سطح شبکه از سیستم عامل های متفاوتی استفاده می گردد که هر یک دارای ویژگی ها و قبلیت های خاص خود هستند. از معروف ترین این سیستم عامل ها میتوان به ویندوز و لینوکس اشاره نمود.


. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.

پاسخ دهید