دانلود پروژه درباره وب سایت فروش اینترنتی

دانلود پروژه درباره وب سایت فروش اینترنتی

فرمت فایل: موجود نیست

دسته بندی:

قیمت: 79,000 ریال

تعداد نمایش: 151 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 اکتبر 2016

به روز رسانی در: 22 دسامبر 2016

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

79,000 ریال – خرید

وب سایت فروش اینترنتی

نوع فایل:ورد

تعداد صفحات:110

اندازه فایل:4.44مگابایت

فهرست مطالب

عنوان                                صفحه

مقدمه                    ………….. 1

فصل اول – تجارت الكترونيك ………….. 2

فصل دوم – شناسايي سيستم ………….. 14

2-1- امكان سنجي و نياز سنجي…………     14

2-2- مراحل انجام كاري     ………….. 19

2-3- تعيين وظايف و نقشه سايت…………     21

2-4- پايگاه داده ها و ERD…………..     23

2-5- طراحي سيستم و DFD ها…………..     33

فصل سوم- ابزارهاي مورد استفاده در انجام اين پروژه    43

3-1-    ASP.NET          ………….. 44

3-2- پايگاه داده SQL     ………….. 48

فصل چهارم- كدها و توابع مهم برنامه…..     51

4-1- كد هاي مربوط به رفتن به صفحات ديگر.     51

4-2-  كد هاي مربوط به اتصال برنامه به پايگاه داده SQL  52

4-3-  باز كردن پايگاه داده انجام عمليات و بستن پايگاه داده                       54

4-4-  استفاده از اطلاعات داخل DS……..     54

4-5-  مقابله با خطا ها   ………….. 55

4-6- دستورات مربوط به Sign in  ……..     56

4-7- كدهاي مربوط به ثبت نام كاربر……..     61

4-8- ابزار مربوط به صفحه Product…………     63

4-9- كدهاي زمان اجراي صفحه Product   .. 67

4-10- كدهاي مربوط به انتخاب گروه در صفحه Product    69

4-11- كدهاي مربوط به جستجو در صفحه…..     70

4-12- كدهاي مربوط به انتخاب محصول ……     72

4-13كدهاي مربوط به صفحه بارگذاري صفحه Order 74

4-14- كدهاي مربوط به دكمه ADD در صفحه Order 77

4-15- كدهاي مربوط به تاييد و خريد سفارشات در صفحه Orders     79

4-16- كدهاي مربوط به دكمه تاييد خريد در صفحه CheckCredits    80

فصل پنجم- نحوه كار با سايت…………..     87

فصل ششم- جمع بندی و نتیجه گیری……….     105

منابع                    …………. 106

مقدمه :

 

تجارت الكترونيكي طي ساليان اخير با استقبال گسترده جوامع بشري روبرو شده است . امروزه كمتر شخصي را مي توان يافت كه واژه فوق براي او بيگانه باشد. نشريات ، راديو و تلويزيون بصورت روزانه موضوعاتي در رابطه با تجارت الكترونيكي را منتشر و افراد و كارشناسان از زواياي متفاوت به بررسي مقوله فوق مي پردازند.شركت و موسسات ارائه دهنده كالا و يا خدمات همگام با سير تحولات جهاتي در زمينه تجارت الكترونيكي در تلاش براي تغيير ساختار منطقي و فيزيكي سازمان خود در اين زمينه مي باشند.

فصل اول – تجارت الكترونيك

 

قبل از بررسي ” تجارت الكترونيكي “، لازم است در ابتدا يك تصوير ذهني مناسب ازتجارت سنتي را ارائه نمائيم.
در صورت شناخت ” تجارت ” ، با ” تجارت الكترونيكي “نيز آشنا خواهيم شد. براي واژه “تجارت” در اكثر واژه نامه ها تعاريف زير ارائه شده است : مبادلات اجتماعي : تبادل ايده ها ، عقايد و تمايلات ( خواسته ها ) مبادله يا خريد و فروش كالا در مقياس بالا كه شامل ترابري از نقطه به نقطه ديگر است. در ادامه تعريف دوم ارائه شده براي “تجارت ” را بعنوان محور بحث انتخاب و بر روي آن متمركز خواهيم شد. تجارت در ساده ترين نگاه ، مبادله كالا و خدمات بمنظور كسب درآمد ( پول ) است . زندگي انسان مملو از فرآيندهاي تجاري بوده و تجارت با ميليونها شكل متفاوت در زندگي بشريت نمود پيدا كرده است . زمانيكه كالاي مورد نظر خود را از يك فروشگاه تامين و خريداري مي نمائيد ، در تجارت شريك و در فرآيندهاي آن درگير شده ايد.در صورتيكه در شركتي مشغول بكار هستيد كه كالائي را توليد مي نمايد ، درگير يكي ديگر از زنجيره هاي تجارت شده ايد.
تمام جلوه هاي تجارت با هر رويكرد و سياستي داراي خصايص زير مي باشند : خريداران . افراديكه با استفاده از پول خود قصد خريد يك كالا و يا خدمات را دارند. فروشندگان . افراديكه كالا و خدمات مورد نياز خريداران را ارائه مي دهند. فروشندگان به دو گروه عمده تقسيم مي گردند : خرده فروشان ، كه كالا و يا خدماتي را مستقيما” در اختيار متقاضيان قرار داده و عمده فروشان و عوامل فروش ، كه كالا و خدمات خود را در اختيار خرده فروشان و ساير موسسات تجاري مي نمايند. توليدكنندگان . افراديكه كالا و يا خدماتي را ايجاد تا فروشندگان آنها را در اختيار خريداران قرار دهند. يك توليد كننده با توجه به ماهيت كار خود همواره يك فروشنده نيز خواهد بود. توليدكنندگان كالاي توليدي خود را به عمده فروشان ، خرده فروشان و يا مستقيما” به مصرف كننده گان مي فروشند. همانگونه كه مشاهده مي گردد ، “تجارت ” از زاويه فوق داراي مفاهيم ساده اي است . تجارت از خريد يك محصول ساده نظير ” بستني ” تا موارد پيچيده اي نظير اجاره ماهواره را شامل مي گردد. تمام جلوه هاي تجارت از ساده ترين سطح تا پيچيده ترين حالت آن ، بر مقولاتي همچون : خريداران ، فروشندگان و توليدكنندگان متمركز خواهد بود. عناصر تجارت زمانيكه قصد معرفي عناصر ذيربط در تجارت و فعاليت هاي تجاري وجود داشته باشد ، موضوعات و موارد مورد نظر بدليل درگير شدن با جزئيات پيچيده تر بنظر خواهند آمد.
عناصر ذيل تمام المان هاي ذيربط در يك فعاليت تجاري معمولي را تشريح مي نمايد. در اين حالت ، فعاليت شامل فروش برخي محصولات توسط يك

 

پاسخ دهید