دانلود پاورپوینت آجرهاي سنتي

دانلود پاورپوینت آجرهاي سنتي

تعداد صفحات: 48 اسلاید

حجم فایل: 7 MB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 779,900 ریال

تعداد نمایش: 88 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 16 فوریه 2020

به روز رسانی در: 3 اکتبر 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

779,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت آجرهاي سنتي

پاورپوینت آجرهاي سنتي

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پاورپوینت های آماده ، پروژه های پایانی ، پروژه های مالی و سوالات آزمون های استخدامی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت آجرهاي سنتي توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت آجرهاي سنتي بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.

 


   آجرهاي سنتي

آجر واژه ايست بابلي كه به خشت ها يي مي گفتند كه احـكام يا فرامـين دولتي بروي آن نوشتـه مي شــد (حك ميگرديد) و بوسيله پختن اين خشت ها نوشته هـا را بروي آن پايدار مي كردند .

مشخص نیست که آجر برای اولین بار از چه زمانی مورد استفاده قرار گرفته است؛ گمان می‌رود انسان های اولیه با مشاهده پخته شدن گل مجاور اجاق های خود و دیدن اینکه گل پخته شده سختتر از کلوخه‌های کنار خود می‌گردید پی به خواص و روش تهیه آجر برده باشند. آجر از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که قدمت آن بنا به عقیده برخی از باستان شنــاســان به ده هزار سال پیش می رسـد.در ایران بقایای کوره های سفال پزی و آجــر پـزی در شوش و سیلک کاشان که تاریخ آنها به هزاره چهارم پیش از میلاد میرسد پیدا شده است.

همچنین نشانه هایی از تولیـد و مصرف آجر در هندوستان به دست آمده که حاکی از سابقه شش هزار ساله آجر در آن کشور است . فن استفاده از آجر ازآسیای غربی بـه سوی غرب مصر و سپس به روم و به سـمت شرق هندوستان و چین رفته است در سده چهارم اروپایی ها شروع به اســتفاده از آجـر کردند .ولـی پس از مدتی از رونق افتاده و رواج مجدد از سده ۱۲میلادی بوده که ابتدا از ایتالیا شروع شد.

پیدایش ساختمان های آجری در ایران را می توان از ۱۲۵۰ سال قبل از میلاد در بنای چغازنبیل دانست .علاوه بر اســکلت سازی این بنـای آجری در سرداب های این معبد وجود آجر در دیوار سازی و طاق های ســهمی که به عرض  ۴ متر و ارتفاع نزدیک  به ســه متــر و هشتـاد سانتیمترو درعمق ده متر کاربرد داشته که تا به امروز به یادگارمانده است .مجموعه بناي تاريخي طاق کسری تلفيقي از آجر، خشت وسنگ بوده است .  اين بنا در غرب ایران قدیم مي باشدآرامگاه شاه اسماعیل سامانی در گنبد کاووس،مسجد اصفهان،همچنین پلها و سد های قدیمیمانند پل دختر، سد کبــار در قم از جمله بناهای  قدیمی می باشند که با آجر ساخته شداند .

 


پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.

پاسخ دهید