دانلود پروژه مالی انبارداری سایپا

تعداد صفحات: 27

حجم فایل: 1 مگابایت

فرمت فایل: زیپ - zip

دسته بندی:

قیمت: 289,900 ریال

تعداد نمایش: 227 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 24 ژانویه 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

289,900 ریال – خرید

دانلود پروژه مالی انبارداری سایپا

پروژه مالی انبارداری سایپا

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

در اس پی دی فایل تمام محصولات با کمترین قیمت نسبت به رقبا، ارائه میگردد

این پروژه مالی جهت رشته حسابداری به صورت کامل و تجزیه و تحلیل جداول مختلف در قالب فایل ورد میباشد. پروژه مالی انبار داری سایپا توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان رشته حسابداری می توانند این پروژه مالی را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمام اعداد و ارقام و همچنین حقوق و دستمزد در پروژه مالی انبار داری سایپا بدرستی و بادقت وارد گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و تحویل استاد دهید.

انبارداری سایپا

تعریف:

مواد مصالح یکی از مهمترین عوامل هزینه است که بطور متوسط 55 درصد بهای تمام شده کالای ساخته شده را تشکیل می دهد. به این جهت موفقیت موسسات صنعتی تا حدی صنعتی تا حدی منوط برداشتن سازمان مجهز برای تدارک و خرید و انبار کردن مواد و ایجاد دستگاه حسابداری کالا برای اعمال نظارت موثر روی مصرف مواد و موجودی جنسی خواهد بود. اجناس و موجودی های انبار باید تحت اختیار و ابواب جمعی یک انباردار مسئول باشد.

کار انبارداری یک شغل مهم و پرمسئولیتی است چه غالبا مواد و مصالح و اجناس انبار بزرگترین رقم دارائی اکثر موسسات صنعتی و بازرگانی را تشکیل داده و مسئولیت صندوقدار بنگاه می باشد. موجودی های انبار باید در محل های محفوظ و دور از خطر به طرز منظم طوری نگهداری می شود که دسترسی به آنها در موقع لزوم به آسانی میسر باشد. اقلام وارده و صادره باید به سرعت تحویل و تحول شده و در صورت مخصوص ثبت گردد و اقلام راکد و زائد و ناباب انبار به روسای مسئول بنگاه گزارش شود.

نوع و مقدار مواد و حداقل و حداکثر موجودی هر یک از اقلام که میزان آن توسط مدیران فنی تعیین می شود باید پیوسته مطمع نظر انباردار قرارگیرد.

 

.

پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

پاسخ دهید