دانلود پاورپوینت تربیت بدنی کودکان استثنایی

دانلود پاورپوینت تربیت بدنی کودکان استثنایی

تعداد صفحات: 27 اسلاید

حجم فایل: 605 KB

فرمت فایل: پاورپوینت

دسته بندی:

قیمت: 499,900 ریال

تعداد نمایش: 257 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 می 2020

به روز رسانی در: 20 آگوست 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

499,900 ریال – خرید

دانلود پاورپوینت تربیت بدنی کودکان استثنایی

پاورپوینت تربیت بدنی کودکان استثنایی

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پاورپوینت تربیت بدنی کودکان استثنایی توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت تربیت بدنی کودکان استثنایی با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.

 


تربیت بدنی کودکان استثنایی

مقدمه

زمانی که صحبت از تربیت بدنی می شود بسیاری می پندارند که منظور پرورش جسم کودک است.

همانگونه که در دوران  گذشته همواره سلامت روح در جهت مخالف سلامت تن قلمداد می شد .بسیاری از اندیشمندان با صراحت از دو گانگی روح وجسم انسان بحث کرده اند .

امروزه می دانیم پرورش روح وجسم در کنار یکدیگر قرار دارند .همانگونه که در احادیث می خوانیم ( عقل سالم در بدن سالم است)

لذا ما اولیای خانه ومدرسه  باید این را مد نظر داشته باشیم همانگونه که به پرورش جسم فرزندمان اهمیت می دهیم پرورش روح رانیز نادیده نگیریم .این پرورش روح می تواند از جنبه های مختلف باشد :

شنیدن صوت زیبای قرآن –نواختن موسیقی آرام ویا انجام حرکات موزون نرمشی .

در این مقاله می خواهم در ارتباط با داشتن یک الگوی صحیح ورزشی ویا بهتر بگویم یک طرح درس روزانه برای ساعات ورزش دانش آموزان کم توان ذهنی مطالبی را بیان نمایم .

تمرینهای ورزشی مخصوص تقویت عضلات پا

دراینجا به ۱۰ تمرین ورزشی اشاره خواهیم کرد که بتواند به عضلانی تر کردن پائین تنه شما کمک کند.

تمرین شماره ۱۰) جهش به سمت جلو

طوری بایستید که پاهایتان از وسط باز باشد و دمبل ها را در اطراف بدن نگه دارید. قدمی بلند با پای راستتان به سمت جلو برداشته و وقتی پای راست به زمین نشست آن را ۹۰ درجه خم کنید به صورتی که زانو عقب تر از پنجه پا قرار گیرد. و در همین حالت پای چپ را نیز به سمت زمین خم نمایید.

تمرین شماره ۳) چمباتمه سومو

در دستگاه طوری بایستید که وزنه ها پشت شانه هایتان قرار گیرند نه گردنتان و پاهایتان هم کمی از عرض شانه بیشتر باز باشد و پنجه هایتان کمی متمایل به بیرون باشد. به پشت بنشینید تا جایی که ران هایتان با زمین موازی شود. به آرامی بلند شوید. این حرکت را در ۳ یا ۴ ستِ ۸ تا ۱۲ تایی انجام دهید.

 


. پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.

پاسخ دهید