دانلود پروژه پایانی مدیریت و محافظت ازشبکه های کامپیوتری

دانلود پروژه پایانی مدیریت و محافظت ازشبکه های کامپیوتری

تعداد صفحات: 180

حجم فایل: 198 کیلوبایت

فرمت فایل: زیپ

دسته بندی:

قیمت: 979,900 ریال

تعداد نمایش: 73 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 27 جولای 2020

به روز رسانی در: 27 جولای 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

979,900 ریال – خرید

دانلود پروژه پایانی مدیریت و محافظت ازشبکه های کامپیوتری

 پروژه پایانی مدیریت و محافظت ازشبکه های کامپیوتری

اس پی دی فایل تنها ارائه دهنده پروژه های مالی و پروژه های پایانی معتبر و ارزشمند در ایران

این پروژه در وب سایت های دیگر با قیمت چندین برابر بفروش میرسد

در اس پی دی فایل تمام محصولات را با اطمینان کامل و به کمترین قیمت تهیه کنید

پروژه پایانی  مدیریت و محافظت ازشبکه های کامپیوتری توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پژوهش را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی صفحات در پروژه پایانی مدیریت و محافظت ازشبکه های کامپیوتری بادقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید

 

مقدمه:

 

يك كامپيوتر تحت شبكه كه منابع را فراهم مي سازد يك سرويس دهنده ناميده مي شود. كامپيوتري كه به اين منابع دسترسي دارد را بعنوان يك ايستگاه كاري يا سرويس گيرنده مي شناسيم. سرويس دهنده ها از قدرتمندترين كامپيوترهاي  روي شبكه مي باشند زيرا آنها جهت ارائه خدمات به بسياري از نيازهاي ساير كامپيوترها به قدرت بيشتري نياز دارند. در مقايسه ايستگاههاي كاري يا سرويس گيرنده ها معمولاً از كامپيوترهاي شخصي ارزان قيمت و با قدرت پردازش پايين تر مي باشند و براي شبكه هاي كوچك با تعداد كمتري از كاربران مي توانيد از شبكه نظير به نظير استفاده كنيد. تمامي كامپيوترهاي بر روي شبكه بايد به يكديگر متصل باشند و اين اتصال از طريق كارت رابط شبكه و كابل كشي صورت مي گيرد.

برقراري امنيت در شبكه از وظايف همه مديران شبكه مي باشد منظور از امنيت مي تواند حفظ داده هاي محرمانه اي كه روي كامپيوترهاي يك شبكه ذخيره شده اند و يا محافظت از فايل ها سيستم عامل و برنامه‌هاي كاربردي در برابر دستكاري كاربران شبكه باشد. چون در شبكه ها شرايط مختلف نياز به انواع روش هاي محافظتي وجود دارد. مكانيزم هاي امنيتي مختلفي وجود دارد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پيشگفتار

دوران ما را بدرستي عصر اطلاعات ناميده اند. در انديشه ما، «فناوري اطلاعات» به مفهوم گردآوري، سازماندهي و پردازش داده هاي خام است بگونه اي كه از آن «معرفت» جديد توليد شود. ظهور شبكه هاي كامپيوتري در دهه هفتاد ميلادي تمام اسباب و لوازم توليد معرفت و دانش را فراهم كرد و به آن شتابي انفجار گونه داد شايد به كار بردن واژه «انقلاب اطلاعاتي» براي اين روند توليد دانش مناسبتر باشد.

شبكه كامپيوتري چيزي بيش از يك ابزار در خدمت توليد دانش نيست ولي همين ابزار كارهايي را كه ذهن بشر به جمع آوري داده آزمايش و نتيجه گيري نياز دارد در كوتاهترين زمان ممكن محقق مي شود.

دسترسي سريع و آسان به اطلاعات استفاده از قدرت پردازشي كامپيوترهاي قوي و كارآمد ايجاد و بكارگيري تكنولوژي نوين ارتباطي براي تبادل اطلاعات و ايجاد نرم افزارهاي هوشمند، به شكوفايي تمام شاخه هاي علوم مختلف انجاميده است.

در اين پروژه به چگونگي مديريت و محافظت از شبكه هاي كامپيوتري پرداخته شده است.


پشتیبانی اس پی دی فایل همواره با شماست

 

با اطمینان خرید کنید …

 

  • اس پی دی فایل دارای 5 سال سابقه در ارائه فایل های دانلودی ارزشمند
  • اولین و تنها فروشگاه فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت،معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد سامان دهی پایگاه های اینترنتی کشور
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو

 

شماره های پشتیبانی: 

47221117 – 051

09920557724

 

برای پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین در پایین سایت سمت راست استفاده کنید تا همکاران ما بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند

 

پاسخ دهید